spoorverbreders RS
Ik heb een clio 2.0 sport RS uit 2001, nu vind ik de voorbanden best lelijk staan omdat ze te ver in de auto zitten, dus zat er aan te denken om er spoorverbreders aan te monteren, maar is dit wel verstandig zo ja welke maat moet ik dan nemen zodat het weer niet te overdreven buiten de spatbord komt, graag advies
-
- Contacteer:
best gewoon de replicas van speedline steken , dan heb je geen spoorverbreders nodig en staat hij een heel pak mooier int zicht hooir
kijk anders eens nr mijn fotos bij wie is wie onder bart ex gt turbo
mijn spoorverbreders zijn nu er ook onder van daan had der van voor 3 cm aan ieders zeide staan , maar auto rijd nu toch pakke beter zoonder spoorverbreders hoor
grtz bart
kijk anders eens nr mijn fotos bij wie is wie onder bart ex gt turbo
mijn spoorverbreders zijn nu er ook onder van daan had der van voor 3 cm aan ieders zeide staan , maar auto rijd nu toch pakke beter zoonder spoorverbreders hoor
grtz bart
Andere ET heeft toch precies hetzelfde effect op de wiellagers als spoorverbreders, behalve als je de breedte van de velg ook aanpastTom schreef:beter zal het er niet van worden. Voor je lagers ed is het altijd een extra belasting. Je zou eventueel velgen met een andere ET-waarde kunnen nemen