Enige voordeel hiervan was dat het niet kon lekken, omdat alles afgekit was.

Oh ja.... Wist niet dat er zoveel zooi in een kachelhuis verzameld kon worden.....

Maak daar maar jouw avater van.Florus schreef:[img]http://www.emofaces.nl/nl/buddy-icons/l ... y-icon.gif[/img]
vorige eigenaar??Arco schreef:Yup Luco, dat was nog netjes gedaan door de vorige eigenaar bij de GTE ja.
Enige voordeel hiervan was dat het niet kon lekken, omdat alles afgekit was.![]()
Oh ja.... Wist niet dat er zoveel zooi in een kachelhuis verzameld kon worden.....Logisch dat er het e.e.a ging rotten en lekken.
Arco schreef:Maak daar maar jouw avater van.Florus schreef:[img]http://www.emofaces.nl/nl/buddy-icons/l ... y-icon.gif[/img]![]()
![]()
Uh... nee. Heb het over de rep. bij jouw GTE die de vorige eigenaar had gedaan die daarna beter is weggewerkt door Florus.Luco/Alpine-racer schreef:vorige eigenaar??Arco schreef:Yup Luco, dat was nog netjes gedaan door de vorige eigenaar bij de GTE ja.
Enige voordeel hiervan was dat het niet kon lekken, omdat alles afgekit was.![]()
Oh ja.... Wist niet dat er zoveel zooi in een kachelhuis verzameld kon worden.....Logisch dat er het e.e.a ging rotten en lekken.
zat jij te slapen ofzo![]()
![]()
bodem bij beide kanten was niks aan gedaanArco schreef:Uh... nee. Heb het over de rep. bij jouw GTE die de vorige eigenaar had gedaan die daarna beter is weggewerkt door Florus.Luco/Alpine-racer schreef:vorige eigenaar??Arco schreef:Yup Luco, dat was nog netjes gedaan door de vorige eigenaar bij de GTE ja.
![]()
Uhm... das waar ja...Luco/Alpine-racer schreef:bodem bij beide kanten was niks aan gedaanArco schreef:Uh... nee. Heb het over de rep. bij jouw GTE die de vorige eigenaar had gedaan die daarna beter is weggewerkt door Florus.Luco/Alpine-racer schreef:vorige eigenaar??Arco schreef:Yup Luco, dat was nog netjes gedaan door de vorige eigenaar bij de GTE ja.
![]()
heeft florus nu inderdaad netjes weggewerkt
ik dacht dat je bedoelde dat de vorige eigenaar er al wat aan had gedaan
die had alleen de dorpels "gerepareerd"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar valt tegen dan arco
kost je weer meer tijd en energie
ja alleen staat die nog bij de verkoper en is die nog niet van mij hemark 5t schreef:misschien moet je eens aan mij vragen voor die lastoestel onderdelen???
probeer in waalwijk "electrolas" eens , moet nogal gek gaan willen die het niet hebben.Luco/Alpine-racer schreef:mijn bak en braad toestel laat al 3 maanden op zich wachten
onderdeeltje van 1,50 komt maar niet
nu weer half januari
eens wat spullen opzoeken die ik kan verzieken![]()
![]()
Nu nog de gehele binnenkant.Jochem de Haas schreef:Best cool zo'n glimmende middentunnel
Haas schreef:vast ook k#t
kan t alleen maar meevallen
Hoeft niet Wouter.WouterW schreef:mmmm ik word echt steeds banger voor hoe het bij de mijne is.
Een beetje schot in de zaak........Arco schreef:Ik heb net vernomen dat er een beetje schot in de zaak zit en dat er al wat plaatwerk is vervangen.![]()