kopen dus maar

hoeveel pk en koppel kan die bak hebben?Gerard race GT schreef:let wel op, het is geen sequentiele bak maar een 6 bak met klasiek h patroon.
deze bakken zijn destijds gemaakt door sadev voor de clio europacup, clio 16v
dr maxi's zijn zelfs maxi's met een handbak (dus ik neem aan de sadev) en sommigen hebben tegen de 260 pkLuco/Alpine-racer schreef:hoeveel pk en koppel kan die bak hebben?Gerard race GT schreef:let wel op, het is geen sequentiele bak maar een 6 bak met klasiek h patroon.
europacup clio of maxiclio zit nogal verschil in neem ik aanGeert schreef:dr maxi's zijn zelfs maxi's met een handbak (dus ik neem aan de sadev) en sommigen hebben tegen de 260 pkLuco/Alpine-racer schreef:hoeveel pk en koppel kan die bak hebben?Gerard race GT schreef:let wel op, het is geen sequentiele bak maar een 6 bak met klasiek h patroon.
dankje,Siem schreef:Zit er in de nieuwe clio rs 2007 trouwens ook een pk6 bak?
is een TL4 bak. klappert wat qua geluid maar schakelt wel mooi kort
Ik denk niet genoeg voor je toepassing, de europa cup clios reden ook maar met een +- 165pk, het verschil in deze auto's zat hem in andere dingen t.o.v. de gewone clio cup.Luco/Alpine-racer schreef:hoeveel pk en koppel kan die bak hebben?Gerard race GT schreef:let wel op, het is geen sequentiele bak maar een 6 bak met klasiek h patroon.
met een pasplaat past datRobke schreef:Ik zou gewoon een Ford Focus RS bak zien te scoren. 6-Bak en van Getrag, dus die gaat niet zomaar kapot.
Of het past is een ander verhaal natuurlijk.....
laatst ook gelezen over deze sperdifferencieel ; wannneer je kijkt naar de prijslijst dan staan er een hele reeks automerken met de bijbehorende prijzen en voor de Clio komt hij als DUURSTE uit de busSteven schreef:Nee das een sperbak, als die er ook inzit had Speedline dat wel genoemd denk ik zo...
Wel brute bak trouwens die focus RS
nee daar heb ik nooit reactie op gehadSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ooit nog eens reactie gehad op die ombouw shit op de vorige pagina?
prijzen enzo?