Mooi!AnthonyR schreef:Me camera is weer terug en nu doet die het wel. Dus zullen weer wat meer foto's van mij kant komen.
ACT: Fotografie
Voor de mensen die nog een handig verklein programma zoeken, check http://www.bordermaker.nl . Dat is echt een super handig programma. 

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Moderator
- Contacteer:
Wel alles uitvinken wat betreft verscherpen als je de foto's wilt behouden zoals je ze geschoten hebt.Roy schreef:Voor de mensen die nog een handig verklein programma zoeken, check http://www.bordermaker.nl . Dat is echt een super handig programma.
Roy ik zou in jou geval toch voor photoshop kijken
Wat voor merk? (AUB geen KingstonEgon schreef:gisteren is mijn geheugenkaart gecrasht waarvan ik de bestanden nog op cd moest zetten. 55 foto's naar de filistijnen![]()
bah!!

Mn broer had ook ooit een geheugenkaart die gecrasht was, hebben ze de bestanden nog vanaf kunnen halen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Moderator
- Contacteer:
Ooh nee helemaal niet hoor, maar ik bedoelde te zeggen dat als je beetje met photoshop kan omgaan je er best leuke dingen mee kan doenRoy schreef:Want? Heb ik iets niet goed gedaan?
Ik heb zelf photoshop en bordermaker, fijne programma's hoor

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hoe kan je watermerken zetten met adobe 3.0 starter edition?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Irfanview!AnthonyR schreef:Wel alles uitvinken wat betreft verscherpen als je de foto's wilt behouden zoals je ze geschoten hebt.Roy schreef:Voor de mensen die nog een handig verklein programma zoeken, check http://www.bordermaker.nl . Dat is echt een super handig programma.
Roy ik zou in jou geval toch voor photoshop kijken
Batch convert is master

-
- Über-Spammer
is er ook een programma waarmee je 'snel' van een aantal foto's een 360graden panorama-view kan maken.
ja, n paar
-
- Über-Spammer
ook namen daarvan dan, wel zo makkelijk.
Nikon D70 voor mij 
En wat analoog Pentax spul, me K10D is helaas overleden, dus ben weer terug bij de D70
Maarja met het geld van de verzekering wordt een auto gekocht, dus is ook niet mis

En wat analoog Pentax spul, me K10D is helaas overleden, dus ben weer terug bij de D70

Maarja met het geld van de verzekering wordt een auto gekocht, dus is ook niet mis

-
- Über-Spammer
Gabri van der Veen schreef:is er ook een programma waarmee je 'snel' van een aantal foto's een 360graden panorama-view kan maken.
dank uGabri van der Veen schreef: tip:
gebruik PanoStitcher![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Phoe, ik heb nu een Panasonic DMC-FX50 en die bevalt prima. 100x beter dan die simpele klote Trust camera die ik eerst had
En volgens mij is het een soort gelijk model als die Panasonic die ik nu heb.
En volgens mij is het een soort gelijk model als die Panasonic die ik nu heb.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz18/
De specs liegen er iig niet om, 28-500mm lens, image stablisatie.
Enige nadeel is de noisereduction, magoed dat krjig je met de combinatie compactcamera's - veel megapixels - hoge isowaardes
De specs liegen er iig niet om, 28-500mm lens, image stablisatie.
Enige nadeel is de noisereduction, magoed dat krjig je met de combinatie compactcamera's - veel megapixels - hoge isowaardes
das om de ruis op de foto te onderdrukken (die gekleurde spikkeltjes vooral in donkere delen wat meer wordt naarmate je de isowaarde omhoog gooit), gaat nog wel es wat detail door verloren, zeker omdat compactcamera's veel meer last hebben van ruis dan SLR's
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
worden vaak wel warm/heet ja, ten minste, bij mij deden ze dat wel
accu van mn huidige camera een stuk minder
accu van mn huidige camera een stuk minder
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eindelijke heb ik hem dan, mijn nieuwe camera. Prachtig ding, enig minpunt wat ik ben tegen gekomen is dat in de kijk lens een pixel blauw (dood) is. Ben hiermee terug geweest en zij gaven aan dat er een tollerantie is van ..%
Wat is jullie mening hierover?
Overigens is die niet te zien als je via het grote scherm een foto maakt of een foto terug kijkt op dat scherm.
Wat is jullie mening hierover?
Overigens is die niet te zien als je via het grote scherm een foto maakt of een foto terug kijkt op dat scherm.
Ik heb een Panasonic Lumix DMC-TZ3. Wat het ding allemaal kan heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind wel dat de flits erg fel is. Hierdoor worden de foto's vaak te fel naar mijn mening. Paul (1916v) heeft al wat aan de ISO instellingen gedaan, dit heeft wel iets geholpen maar het probleem blijft toch wel de flits.
Zijn er meer mensen die dit 'probleem' hebben en hier een oplossing voor hebben gevonden? Misschien wat schilderstape eroverheen plakken?
Zijn er meer mensen die dit 'probleem' hebben en hier een oplossing voor hebben gevonden? Misschien wat schilderstape eroverheen plakken?

-
- Contacteer:
je kan denk ik ook wel ergens de 'sterkte' van de flitser aanpassen (tekentje is vaak een zwart/wit blokje met een plus en een min erin) even neuzen in de handleiding?
-
- Contacteer:

@Ronnie: binnenkort de auto's ff wassen en wat fotootjes schieten?