Is zo'n Raghokkie niet hetzelfde als een Engelse 182 Cup ??
Daar zit namelijk wel alles op...
Spec's van Engelse Clio 182 Cup
Engelse Clio 182 Cup
En op de Engelse 182 Thropy zit ook alles...
Engelse Clio 182 Thropy
Invoeren Clio Ragnotti
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Op het circuit ook niet uiteraard, voor elke bocht tak tak tak, kutLuco/Alpine-racer schreef:is a in diverse programmas bewezen van welMerijn schreef:Ook op droog win je het niet van ABS... Nooit!
en ik zeg niet dat ik het kan, maar voor sportief rijden is het k#t


klopt , geen kleppendeksel-deksel (?), geen airco, geen ABS/ESP, geen isolatiebekleding, geen wisser, lichtere ramen, andere suspensie,geen xenonverlichting en inderdaad zijn de stoelen erg "simpel" , slechte kwaliteit weet ik niet, wel lichter en eenvoudig. Ging om gewichtsbesparing bij dit bakkie. Voorwielsporing 0,05 cm breder als ik het goed hebhpeeters schreef:airco zit ook niet op een ragnotti, heb ik van horen zeggen... en wat ik ook heb gehoord is dat de stoelen van erg slechte kwaliteit zijn...
kaalgeplukt bakkie, erg rap
5 cm denk ik?franx schreef:Voorwielsporing 0,05 cm breder als ik het goed heb
lijkt me ook, maar dan is het nog steeds niet 0.05 cm zoals je zei 

[img]http://www.jean.ma310.free.fr/Alpine/Im ... annot1.jpg[/img]
Vind vooral de wieltjes errug goed staan..!
Vind vooral de wieltjes errug goed staan..!
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
heb hier nog wel een setje look-a-likes liggen
voor de liefhebber

maare we lullen hier al een tijdje nu, gaat ie ingevoerd worden?



maare we lullen hier al een tijdje nu, gaat ie ingevoerd worden?

-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: wo 26 dec 2007 11:27
Hallo, ik zag dat er werd gesproken over een ragnotti en dacht daar haak ik ff op in. Is de eerste keer dat ik hier iets zeg.
Een tijdje terug stond er nog een te koop op markplaats. Had ook een snelle megane staan, een engelse clio en een hele dikke lancer rallyauto. Maar dat zegt misshien ook alles over de manier waarop er met de clio is gereden.
Bijna gekocht die clio, was veel goedkoper bij invoer dan een gewone. Die man had via de importeur tegenbewijs verzamelt over de onderdelen die ontbraken. Alcantara bekleding, airco, enz. alles inclusief prijs laten vermelden. Dit werd in korting gebracht. Was nog geen 1500, toen veel minder dan een normale. Die engelse clio was toen al inclusief kenteken enzo, was veel goedkoper en niet minder leuk. Zit je alleen aan de verkeerde kant van de auto....
Een tijdje terug stond er nog een te koop op markplaats. Had ook een snelle megane staan, een engelse clio en een hele dikke lancer rallyauto. Maar dat zegt misshien ook alles over de manier waarop er met de clio is gereden.
Bijna gekocht die clio, was veel goedkoper bij invoer dan een gewone. Die man had via de importeur tegenbewijs verzamelt over de onderdelen die ontbraken. Alcantara bekleding, airco, enz. alles inclusief prijs laten vermelden. Dit werd in korting gebracht. Was nog geen 1500, toen veel minder dan een normale. Die engelse clio was toen al inclusief kenteken enzo, was veel goedkoper en niet minder leuk. Zit je alleen aan de verkeerde kant van de auto....
