Egon's Clio 16v (massa)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vloeibare pakking onder t kleppendeksel? waarom geen originele pakking?
Waarom wel? 
Vloeibare is makkelijker, goedkoper, en dicht ook perfect af. Bovendien heb je dat altijd bij de hand

Vloeibare is makkelijker, goedkoper, en dicht ook perfect af. Bovendien heb je dat altijd bij de hand

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Volgens mij beide!, al weet ik t niet zeker.Paul1916v schreef:vloeibare pakking onder t kleppendeksel? waarom geen originele pakking?
enne Egon, zie ik nou dat er een ...ontbreekt

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Rtc kentekenplaathouder?Hessel schreef:Volgens mij beide!, al weet ik t niet zeker.Paul1916v schreef:vloeibare pakking onder t kleppendeksel? waarom geen originele pakking?
enne Egon, zie ik nou dat er een ...ontbreekt![]()
![]()

Netjes bezig in ieder geval Egon!
Reno-loos
er mist een naafkapje, maar dat zal vast wel goed komenRoyH schreef:Rtc kentekenplaathouder?Hessel schreef:Volgens mij beide!, al weet ik t niet zeker.Paul1916v schreef:vloeibare pakking onder t kleppendeksel? waarom geen originele pakking?
enne Egon, zie ik nou dat er een ...ontbreekt![]()
![]()
anders geen idee wat je bedoeld haha.
Netjes bezig in ieder geval Egon!

mijn clio moet uiterlijk 2 januari een nieuwe keuring hebben. nu is het zo dat deze waarschijnlijk niet klaar is voor die tijd. is dat een probleem? moet de auto even geschorst worden of is dat niet nodig als hij toch bij de garage staat?
niet schorsen, gewoon laten lopen en kijken waar het eindigt. Mocht je een bekeuring krijgen, kan de garage altijd getuigen dat hij al meerdere weken daarstaat ter reparatie. (al dan neit, zogenaamd vanwege de apk keuring).
-
- Contacteer:
Misschien dat de garage de auto alvast kan aanmelden voor de APK?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meestal zit er wel een maand tussen dat ze gaan checken of je apk hebt ...
En het lijkt me niet dat ze er nog zolang over gaan doen ....en anders geef je ze maar een schop onder hun .......
En het lijkt me niet dat ze er nog zolang over gaan doen ....en anders geef je ze maar een schop onder hun .......

nee, ik zal ze geen schop gaan verkopen onder hun ........
het wordt allemaal super in orde gemaakt. wordt ook een beetje aan mijn portemonee gedacht
ze doen de werkzaamheden een beetje tussendoor als er even minder ander werk is. ik heb de auto de komende maand ook niet zo hard nodig. als ik hem maar voor 27 januari terug heb, dan moet mijn laguna voor de APK. kan ik mooi met de clio naar huis rijden.
dat zou geen probleem hoeven geven lijkt me zo. 

ze doen de werkzaamheden een beetje tussendoor als er even minder ander werk is. ik heb de auto de komende maand ook niet zo hard nodig. als ik hem maar voor 27 januari terug heb, dan moet mijn laguna voor de APK. kan ik mooi met de clio naar huis rijden.

zo heet mijn Golf al he 

nee, nog een groene onderkant regelen... 
alsie zit, maak ik ff een foto

alsie zit, maak ik ff een foto

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kutclio een optie
cliostuk
cliokapoet

cliostuk
cliokapoet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.