Aankoop clio RS 2001

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Ferry

Goedenmorgen,

Ik ben van plan om mijn megane uit 2004 in te ruilen op iets sportievers.
Nu heb ik mijn zinnen een beetje gezet op een clio RS en dan minimaal van het facelift type, dus vanaf 2001 aangezien ik ooit al een 1.6 16v uit 2002 heb gehad.

Nu heb ik een blauwe rs gezien op autotrack die 66000 km gelopen heeft en in een goede staat zou verkeren volgens de dealer.
Kenteken 05-hk-pr en staat bij de dealer in breda.

Voordat ik de reis ga maken: Kent iemand de bewuste auto?
Ik heb een inruilvoorstel gekregen op mijn megane 2004-9 1.6 16v dynamique comfort 66000 km van 11000 en dat vind ik een acceptabel voorstel.

Het liefst heb ik een auto uit 2002 maar die is met een dergelijke km stand niet te vinden momenteel bij de dealers.Ik wil niet particulier aangezien ik in wil ruilen.

Ik heb het mankementen topic gelezen. Kort maar krachtig: als ik ga kijken en rijden, waar let ik op?

Groeten
Yori1985

indolicious1980 schreef:Jongens ik heb sinds een maand een clio RS fase 2 uit juni 2002.
Alleen als ik vol optrek komt er onder mn auto een gek trillend geluid vandaan. Een collega zei me dat het een hitteschild kan zijn die een beetje trilt, maar ik lees hier op dit forum dat het ook een uitlaatspruitstuk op het subframe kan zijn.

Wie weet hier iets van of heeft het ook gehad?

Ik vind het een zwaar irritant geluid en erger me rot tijdens het rijden

Sutan
Hardcore RS

jep heb ik ook last van.... heel irri... heb er ook nog niet echt naar laten kijken hoor daar niet van
Plaats reactie