Hallo KLOKJE ! ?

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
marc1966

Zo vandaag een klokje op de kop getikt nu erin gezet telt ie alleen de gereden kilomters en de verlichting doet het de REST blijft LEEG oa terijden kilomters aantal liters nog in de tank en het VERBRUIK dit geeft ie niet aan iemand een IDEE grt MARC
Haas
Car: Megane RS

boordcomputer bedoel je?
stomme vraag, maar zit daar de voorbereiding wel voo rin je auto? doett niet vanzelf uiteraard.... ;)
Ad van Haperen
Contacteer:

Iets meer informatie zou niet kwaad kunnnen, wat voor auto heb je alles aangesloten en pas je titel even aan naar een wat meer zeggende tekst aub
marc1966

Hallo boardcomputer zit erin en werkt NIET tenminste alleen de tijd en de gereden ilometers geeft ie aan iemand een idee wat ik moet aansluiten en moet kopen want wil graag alles werkend hebben Grt [img]http://img527.imageshack.us/img527/294/dscf1239ch5.th.jpg[/img]Marc
Matthijs Bleu Sport
Car: Renault 5 GT Turbo B

Meer duidelijkheid aub. Het gaat dus om een 5 GT Turbo en nee daar zit standaard geen boordcomputer in die de teller-unit(km teller, toeren etc. aanstuurt). Dat het klokje(voor de tijd waarschijnlijk) het doet kan kloppen, dat ding heeft alleen wat stroom nodig en loopt zelfstandig. Dat de rest niet draait kan ik me voorstellen, volgens mij heb je gewoon een verkeerde teller-unit.

edit: of een defecte..
marc1966

Voor zover ik weet en heb getest dot de tijd het en de gereden KILOMTERS als ik verder ZAP met het tuimelknopje dan staat de rest er wel maar blijft leeg dus ------ dit soort dingen wat volgens mij betekend dat het KLOKJE wel werkt maar de puls er niet is , dit betekend dus alles is voorbereid maar de opnemers / zenders zijn er dus niet en juist die dingen zoek ik met een beschrijving enz . Ps het is een 5 G T TURBO COUPE uit 1985 en nummer 615 van de band af gezien het kenteken Grt Marc
marc1966

Hallo als je mij jou mail adres stuurt dan stuur ik de foto,s van het klokje en wat ie wel en niet aangeeft grt Marc :biertjuh: :foto: (Y) (~) Ps anders mail mij maar op marc.renault12@hotmail.com
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Euh ...ligt het aan mij of zijn de zinnen die je maakt zo moeilijk om te kunnen lezen dat het gewoon weg niet makkelijk is een goed antwoord te kunnen geven ...

Dus als je weer wat post ....werk dan met punten en komma's en dergelijke ....

Alvast bedankt (Y)
Steven
Car: M536

Interpunctie, heet dat met een mooi woord Jochem ;)

Verder zal de unit die het brandstofverbruik meet wel aan gort zijn, dan doet gelijk bijna alles het niet meer. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar als je logisch nadenkt moet dat ergens op je carb- of de aanvoerslang vanaf de brandstofdrukmeter zitten of evt. 2 flowmetertjes op je aanvoer- en retourslang, maar dat zal wel niet.

Ik weet wel wat de 11 Turbo van Sfen het ook had, misschien dat hij of een andere 11T rijder het kan vertellen.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Interpunctie, heet dat met een mooi woord Jochem ;)
Ja maar niet iedereen weet dat he..... :D
Plaats reactie