na 2 jaar probleemloos van mijn 16V te hebben genoten begint er nu wat problemen naar voren te komen.
ik heb gisteren een nieuwe accu gekocht, vandaag was de accu hellemaal leeg.
al een tijdje had ik gemerkt dat als ik veel stroom gebruikt, dus als ik s'avonds me me grote lamp aan heb en ik trap m'n rem in dan begint m'n toeren teller als een gekke op en neer te gaan.
wie o wie weet wat er aan de hand is?>
ik denk mischien een loscontact in de kabelboom of probleem met massa.
please HELP ME
drama met electra
dynamo is goed als de auto draaid geeft hij als ik me niet vergis 14. nogwat aan
b.v. bij honda's weet ik dat als je toerenteller " gek " wordt dat het iets met ontstekking temaken heeft. nou weet ik niet dat dat ook het geval is bij Reno
b.v. bij honda's weet ik dat als je toerenteller " gek " wordt dat het iets met ontstekking temaken heeft. nou weet ik niet dat dat ook het geval is bij Reno
-
lijkt me een massa probleem, zorg er eens voor dat je accupolen geen corosie hebben en het punt waarmee die aan het chassis zit ook niet, of leg eventueel een dikkere kabel aan
heb vandaag onze vrienden van de ANWB gebeld en bleek dat ik gisteren na het inzetten van de Nieuwe accu de - pool niet helemaal goed geschroeft heb. dus zat los. dus auto start en rijd weer.
bedankt voor de hulp
en dat van het toeren teller. zal eeens de massa controlleren. motor gaat januari toch eruit dus heb dan tijd om dat na te gaan en eventueel dikkere kabels te gebruiken.
bedankt voor de hulp

en dat van het toeren teller. zal eeens de massa controlleren. motor gaat januari toch eruit dus heb dan tijd om dat na te gaan en eventueel dikkere kabels te gebruiken.