NEe, stuk gaan kan alles. Is de boel afgeperst? Zeker omdat geen water in verbrandingskamers komt enzo, dat gebeurt vaak éérder. En hij had een slechte slang die waarschijnlijk lekte.Florus schreef:Daarom kan 't nog wel stuk gaan!![]()
'T is geen wonder Clio, toch?!
Egon's Clio 16v (massa)
voorlopige conclussie is enkel getrokken uit het feit dat er een vergelijkend geval bekand was. het hoeft allerminst dramatisch te zijn.Miekje16V schreef:Ik heb bij mijn vorige auto een keer de koppakking en onderblok stuk gehad (koelvloeistof door t blok gelopen en zuigers vastgelopen met als resultaat in t ondeblok lagerschaaltjes kapot). Maar toen liep de auto ook als een trekker uiteindelijk
![]()
Beetje rare conclusie over je onderblok vind ik.Als ie nog goed loopt. Maar die koppakking vervangen zou ik niet te lang mee wachten
Maandag kan de kop eraf. dan weet ik meer te vertellen hier.
Verder rijdt het cliotje fantastisch dus in die zin denk ik ook wel dat het meevalt.
Koppakking zal ik zeker niet te lang mee wachten. Als dat echt het enige is zal dat meteen gedaan worden.
En verder zoals Riël zegt... Rijden met dat ding

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
was niet bij een r5 maar bij een clio 16vEgon schreef:nou de lekkage zit op een plek die verontrustend genoemd kan worden. vanuit een andere situatie bij een R5 was het zo dat het onderblok ook niet goed meer was. Dit zal de komende week bepaald worden.
ik kan er maandag of dinsdag meer over vertellen hier.
ik hoop er maar het beste van.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
En nog nieuws?
ik heb de garage aan de telefoon gehad. Ik heb gezegd dat ik het momenteel erg druk heb met mijn verhuizing. Ze werken eraan wanneer ze tijd hebben en dan laten ze meer weten. De hele motor gaat eruit. Dan kijken ze hoe of wat. ik denk dat ik er ergens halverwege december weer volop mee kan gaan toeren. 

-
- Über-Spammer
haha
vooroordeelmens
Het lijkt me altijd leuk als je weet dat er goed met je auto word omgegaan. Er was hier ook eens iemand die een 16v motor na korte tijd stuk reed en de auto 2 weken later op de sloop stond

vooroordeelmens

Het lijkt me altijd leuk als je weet dat er goed met je auto word omgegaan. Er was hier ook eens iemand die een 16v motor na korte tijd stuk reed en de auto 2 weken later op de sloop stond

-
- Über-Spammer
Nee, dat was gewoon na een koop. Binnen no time had diegene de motor stukgereden en was het niet meer de moeite om hem in orde te zetten 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Was dat niet ... (dinges) uit deventer? Die de auto verkocht, waarbij de koper zelf maar even 1,5 uur met een ratelende motor rond bleef rijden.
@ hessel, dat met die vrachtwagen was met een kraan volgens mij, en was dat MarcelB niet. zijn oude 1.2 clio die aangereden werdt door een uitgestoken poot van een rijdende kraan? Poot vergeten terug te vouwen.??
@ hessel, dat met die vrachtwagen was met een kraan volgens mij, en was dat MarcelB niet. zijn oude 1.2 clio die aangereden werdt door een uitgestoken poot van een rijdende kraan? Poot vergeten terug te vouwen.??
Project: GTT Blue Sport
oude auto van mikko ja 

-
- Über-Spammer
poeh, hij was blauw en stond ergens in de blubber op een sloopWouterW schreef:geef nog eens een hint?

-
- Über-Spammer
juistHaas schreef:oude auto van mikko ja

Haha nee dat met die vrachtwagen was ikFrits schreef:Was dat niet ... (dinges) uit deventer? Die de auto verkocht, waarbij de koper zelf maar even 1,5 uur met een ratelende motor rond bleef rijden.

Ik had voor mij een vrachtwagen zitten dus ik kon niet vooruit, hij kwam eerst nog langszij, das het mooiste, en kwam toen gewoon naar rechts toe.
Na afloop ben ik hier ZEER dankbaar voor geweest omdat er van alles mis bleek te zijn met de clio, elk soort geluid wat je kunt bedenken maakte dat ding ding na 1,5 week, ratelen/piepen/kraken/tikken etc. Uiteindelijk heb ik er meer voor terug gekregen qua dagwaarde dan ik er voor neergelegd had.
@Hessel: Lul

Reno-loos
Behoorlijk, want het was een kroatische maatschappij met een poole chauffeur die een Oostenrijks rijbewijs had...WouterW schreef:Jij hebt toen nog geluk gehad dat die tegenpartij is gestopt en ook betaald heeft.
Bij mij reed die vrolijk verder
Reno-loos
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en een franse auto kapot reed in nederlandRoyH schreef:Behoorlijk, want het was een kroatische maatschappij met een poole chauffeur die een Oostenrijks rijbewijs had...WouterW schreef:Jij hebt toen nog geluk gehad dat die tegenpartij is gestopt en ook betaald heeft.
Bij mij reed die vrolijk verder

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.