ik heb op het moment een 1.6e 8v
maar wil eigelijk een 1.8 16v
weet iemand misschien wat zo'n blok nieuw kost ??/
wie weet wat prijs is van een nieuwe motor
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Hier zal wel een slot op komen 

coupe 2.0 16v zoeken 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Staat nog een 2.0 16v met een gesprongen distributie op marktplaats.Haas schreef:coupe 2.0 16v zoeken
Ecit: KLIK Hier
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
een kompleet nieuwe 1.8 16v f7p motor voor bijv een Clio 16v kost E 4938,66 ex. btw ex montage.
Dit is dus geen ruilmotor maar een compleet nieuw blok
Dit is dus geen ruilmotor maar een compleet nieuw blok

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ook dat kost veel geld om te maken. Schatting even op een euro of 1500 minimaal.Frits schreef:Staat nog een 2.0 16v met een gesprongen distributie op marktplaats.Haas schreef:coupe 2.0 16v zoeken
Ecit: KLIK Hier
kuch..ander blok 

GTTurboblokj ekost 1400 euro nieuw 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Ruil, ja.....maar ik denk niet dat ze bij Renault een K4M willen ruilen voor een F7PRiël Notermans schreef:GTTurboblokj ekost 1400 euro nieuw

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Gare ruilblokjes vind je op elke straathoek voor 3 tientjes 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
PARDON??!! Ben je ooit wel eens met het OV geweest?? Ten eerste is het verre van snel...ten tweede is het meestal niet simpel en ten derde is het al helemaaaaaaal niet goedkoop....pierre schreef:auto verkopen en OV is nog altijd het snelst/simpelst/goedkoopstSteven schreef:Dan ben je ook debiel als je zoiets koopt
Auto verkopen en een nieuwe halen is altijd het snelst/simpelst/goedkoopst
Dusss "puddinkie"...de dealer zal je wel een prijs kunnen geven voor een compleet nieuw blok. Zal in elk geval veeeeel geld gaan kosten. Een gereviseerd blok is waarsch goedkoper en een tweedehands nog goedkoper, maar dat wordt allemaal navraagwerk bij slopers en Marktplaats. Daarnaast heb ik trouwens ook nog nooit gehoord van een 1.8 16v in een Megane. Dus dat zal dan zeker een 2.0 16v worden. Een blok uit een Clio (dus de 1.8 16v) zal zeker weer een hoop aanpassingen met zich mee nemen (als het uberhaupt al mogelijk is)...
Voortaan kun je beter hiervoor het ACT: Megane voor gebruiken
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 36#1985836
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja is alleen al meer dan een jaar niet meer leverbaarRiël Notermans schreef:GTTurboblokj ekost 1400 euro nieuw


en dan is het een ruilblok
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Voglens mij in belgie nog wel te bestellen.
En nieuw/revisie, wat maakt dat nou weer uit? Het blijft 25 jaar oude krempel
En nieuw/revisie, wat maakt dat nou weer uit? Het blijft 25 jaar oude krempel

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nope, worden niet meer uitgeleverdRiël Notermans schreef:Voglens mij in belgie nog wel te bestellen.
En nieuw/revisie, wat maakt dat nou weer uit? Het blijft 25 jaar oude krempel
vorig jaar een hele tijd mee bezig geweest
ze schijnen nog een paar blokken te hebben staan in frankrijk, die ze bewaren voor "garantiegevallen" echt belachelijk
er is toen zelfs iemand van renault nederland mee bezig geweest
en 1400 is een ruilblok bij renault
en 1250 bij vege
en komt gewoon uit dezelfde fabriek ergens in pikkepoelieland


rotzooi dus

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer schreef:nope, worden niet meer uitgeleverdRiël Notermans schreef:Voglens mij in belgie nog wel te bestellen.
En nieuw/revisie, wat maakt dat nou weer uit? Het blijft 25 jaar oude krempel
vorig jaar een hele tijd mee bezig geweest
ze schijnen nog een paar blokken te hebben staan in frankrijk, die ze bewaren voor "garantiegevallen" echt belachelijk
er is toen zelfs iemand van renault nederland mee bezig geweest
en 1400 is een ruilblok bij renault
en 1250 bij vege
en komt gewoon uit dezelfde fabriek ergens in pikkepoelieland![]()
![]()
rotzooi dus
Ik weet wat dat voor motoren zijn en waar ze vandaan komen.
Ik ken een zo'n blokje en dat loopt toch wonderbaarlijk mooi. Bovendien heb je er garantie op gehad. Maargoed, dus rotzooi.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
Had destijd in de JJ-RH-12 ook een nieuw blokje van Renault.
reed/liep echt goed, alleen jammer dat die rukker die hem van mij kocht de turbodruk direct op 1,3 bar zette
reed/liep echt goed, alleen jammer dat die rukker die hem van mij kocht de turbodruk direct op 1,3 bar zette

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
vroeger waren de renault blokken van renault zelfRiël Notermans schreef:Luco/Alpine-racer schreef:nope, worden niet meer uitgeleverdRiël Notermans schreef:Voglens mij in belgie nog wel te bestellen.
En nieuw/revisie, wat maakt dat nou weer uit? Het blijft 25 jaar oude krempel
vorig jaar een hele tijd mee bezig geweest
ze schijnen nog een paar blokken te hebben staan in frankrijk, die ze bewaren voor "garantiegevallen" echt belachelijk
er is toen zelfs iemand van renault nederland mee bezig geweest
en 1400 is een ruilblok bij renault
en 1250 bij vege
en komt gewoon uit dezelfde fabriek ergens in pikkepoelieland![]()
![]()
rotzooi dus
Ik weet wat dat voor motoren zijn en waar ze vandaan komen.
Ik ken een zo'n blokje en dat loopt toch wonderbaarlijk mooi. Bovendien heb je er garantie op gehad. Maargoed, dus rotzooi.
nu niet meer
edit: de gtt blokken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.