
ACT: 5 GT Turbo.
Immer wieder die verdammte Holländer
waren me tennisrackets ook van
Immer wieder die verdammte Holländer
try before you die 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik had de SP Sport 2000E 205/45/15, geloof ik... Glijden aan alle kanten.
Maar goed, ik ga gewoon eens op mijn gemak kijken. Heb nog effe de tijd.
Maar goed, ik ga gewoon eens op mijn gemak kijken. Heb nog effe de tijd.

Laatst gewijzigd door Merijn op wo 12 dec 2007 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
de slicks van dunlop zijn ook waardeloosMerijn schreef:Ik heb onder mijn Willi Dunlops gehad... En ik mag niet alle types over 2 kam scheren, maar jezus... Wat een troep!

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Zelfs de tennisballen van Dunlop zijn waardeloosLuco/Alpine-racer schreef:de slicks van dunlop zijn ook waardeloosMerijn schreef:Ik heb onder mijn Willi Dunlops gehad... En ik mag niet alle types over 2 kam scheren, maar jezus... Wat een troep!

Ik zeg Vredestein of Toyo

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vredestein is gewoon goed, maar geen maxperformance.
Toyo vind ik zo popiejopie.
Toyo vind ik zo popiejopie.
herzie je mening over de toyo's Riel, ik heb ze op de 21 liggen en moet zeggen dat ze het buitengewoon goed doen.
Ik heb zelf nog geen betere band gereden als de potenza's. Ik heb de proxes ook gereden, maar dat was toch wel een verschil!
Maar deze waren beide wat oudere modellen. Ik weet wel van diverse reviews dat de Potenza RE050 de lijsten blijft aanvoeren. En dat is precies wat mijn ervaringen met deze band zijn t.o.v. anderen.
Ok, wellicht dat Toyo nu ook tot de toppers hoort, en goed presteert
vind ik het imago nog altijd een beetje popiejopie 
Maar deze waren beide wat oudere modellen. Ik weet wel van diverse reviews dat de Potenza RE050 de lijsten blijft aanvoeren. En dat is precies wat mijn ervaringen met deze band zijn t.o.v. anderen.
Ok, wellicht dat Toyo nu ook tot de toppers hoort, en goed presteert


-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Tja, Toyo is wel popiejopie...maar komt om dat ze gewoon goed aan marketing doen.
Ik bedoel zie jij ergens reclame van Kumho, Vredestein, Dunlop of wat dan ook....Toyo zie je in ieder blad of magazine

Ik bedoel zie jij ergens reclame van Kumho, Vredestein, Dunlop of wat dan ook....Toyo zie je in ieder blad of magazine
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
In de regen vind ik ze niet geweldig. En op de Ring rolde de auto behoorlijk over de lengtegroeven, wat zorgde voor een wat ruime bocht. En samengeknepen billen.....
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Wij leggen dat af en toe wel eens. Banden zijn helemaal niet slecht, tijdje terug op crx van maatje van me gelegt en stuurde best strakAlex Los schreef:Kan iemand niet eens BF Goodridge gaan testen?

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Toyo's gaan een beetje kwa prijs de richting op van Micghelin, Pirelli enz enz....
Ik ga in het voorjaar maar voor Yokohama's.

Ik ga in het voorjaar maar voor Yokohama's.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Kumho gooi ik nu al een paar jaar op bijna al onze taxi's. Voloen over het algemeen prima. Fijne band met goede waterafvoer voor een nette prijs. Ik zou ze echter niet op de willi nemen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Op http://www.tyretest.com komt de T1-R er als allerbeste uit, als het gaat om zomerbanden. 
Misschien popie-jopie imago, maar ze presteren wel echt goed.
Mijn broer heeft van de week 4 nieuwe onder zijn Audi Quattro gelegd en is ook zeer onder de indruk. 

Misschien popie-jopie imago, maar ze presteren wel echt goed.


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb zelf P5000's eronder (195/45/15), bevallen echt prima
; droog, nat maakt niet uit; alleen wel veel herrie
. Mn broer heeft T1R's (zelfde maat, zelfde auto), mooie band, leuk grip in het droog, maar twijfelachtig in het nat
. Valt me wel tegen. Bovendien zijn Toyo's laatste jaren inderdaad stukken duurder geworden...prijs/kwaliteit is echt slechter geworden; ze zijn nu duurder dan Pirelli
Hangt ook een beetje van het gebruik van je auto af. Mijn 5je is mn daily driver (30dkm/jaar); ik rij 's winters op Snowtrac 2's (
superband trouwens!) en het is ook wel fijn om 's zomers grip te hebben als het regent (blijkt in dit land wel vaker voor te komen
).




Hangt ook een beetje van het gebruik van je auto af. Mijn 5je is mn daily driver (30dkm/jaar); ik rij 's winters op Snowtrac 2's (


::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Merijn schreef:Nee, maar wel 20.000 km. Dus een beetje onderzoek is wel de moeite. Anders lig je zo in de sloot, net als ForeverPlons.
20.000KM met je banden??? ben al blij dat ik de helft haal

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Met de Willi 28.000 met een setje voorbanden-PAZ- schreef:Merijn schreef:Nee, maar wel 20.000 km. Dus een beetje onderzoek is wel de moeite. Anders lig je zo in de sloot, net als ForeverPlons.
20.000KM met je banden??? ben al blij dat ik de helft haal![]()

Waarom?? Gewoon omdat het kan!