Kep er tot nu toe 1 gezien in het geel voor 3250, maar das al zowat een jaar terug.
Jean-Paul-S schreef:oke, maar die elektronicaOf een laguna2 overwegen, qua prijs ontloopt t soms niets meer.
Toch een andere auto.![]()
Daar word ik ook niet echt vrolijk van, en daarbij ook nog eens verzekering etc. Het moet een beetje voordelig en ruim blijven
bedankt!
Ik moet me eens uitzoeken wat me dat kost. een clio 16v kost me iets van 23 euro wa + schade inzittenden. tussen de clio en de laguna zit maar ongeveer 4000 euro verschil dus verzekering zal wel meevallen van een 99er laguna.hmm, erg hoopvol
ik moet nog van de verzekering horen wat het gaat kosten...
Ik hoef niet dat nieuwe model eigenlijk, dat brengt me niks in gebruik, alleen maar in comfortJan-Paal, jij moet gewoon zo'n Laguna 1 voor 2500-3000 nemen of iets meer neertellen voor de fase 2.
Laguna2 zou ik lekker niet aan beginnen, vind dat ding van me pa ook lang niet zo lekker zitten en sturen als die dikke sjeesbak waar ik nu inzit.
Btw, als ik ooit nog es een Megane 2.0-16v op G3 tegenkom, gaat die Laguna misschien nog es op de schop.
Over welk bouwjaar hebben we het nu?Martijn schreef:Jean-Paul-S schreef:oke, maar die elektronicaOf een laguna2 overwegen, qua prijs ontloopt t soms niets meer.
Toch een andere auto.![]()
Daar word ik ook niet echt vrolijk van, en daarbij ook nog eens verzekering etc. Het moet een beetje voordelig en ruim blijven
Ik heb hem nu een jaar en 48.000 km: 0 elektronische storingen. Alleen een vieze gasklep, versleten spoorstangen en krakende achterasrubbers. Maar mag het, met 194.000 km.
De Laguna kost me per maand minder dan de Mégane Coupé dTi.
@ Ferdy: ik betaal 67,- per maand. (68% korting)
Ja okee, maar da's een ander argument. Een LagII kan je ook alleen WA verzekeren.Jean-Paul-S schreef:maar die is voor mij qua kosten toch een stuk kostbaarder... een laguna 1 is dan toch aantrekkelijker vind ik persoonlijk
Vind ik vreemd, ik vind de 2 toch veeeeel ongevoeliger.Ferdy schreef:qua kosten zeker wel,
maar nadat ik in een Laguna II gereden had, wist ik wel dat de I me niet zo veel meer deed...
Ben ik het wel mee eens, een laguna I stuurt veel beter (Vooral als j zo'n rxi uitvoering hebt, die hebben een straffer onderstel, die liggen nog serieus goed op de weg ook).Steven schreef:Vind ik vreemd, ik vind de 2 toch veeeeel ongevoeliger.Ferdy schreef:qua kosten zeker wel,
maar nadat ik in een Laguna II gereden had, wist ik wel dat de I me niet zo veel meer deed...
Nu kijk ik wat anders tegen autos aan als jij, maar puur op rijeigenschappen vind ik de 1 veel beter.
De grootste ergernis vind ik nog wel dat halfbakken electronische gaspedaal
Jan-Paal moet niet zo zeiken, gewoon 2.5-3k voor een 1 en ik denk dat een 2.0-16v zoeken erg lastig is. Kep in bijna een half jaar tijd maar 1 of 2 voorbij zien komen op G3 en dan allebei nog van die lelijke stations ook
Wij rijden de Laguna nu 8 maanden, en bij aanschaf zijn ook de spoorstangen en de achterasrubbers vervangen. Ook hier was de km stand toen ruim 190.000.Martijn schreef:Ik heb hem nu een jaar en 48.000 km: 0 elektronische storingen. Alleen een vieze gasklep, versleten spoorstangen en krakende achterasrubbers. Maar mag het, met 194.000 km.
De ideale auto voor mij dusFerdy schreef:tis geen echte chickmagnet natuurlijk
DaaromFerdy schreef:zelfspot is de beste remedie !Priyantha schreef:De ideale auto voor mij dusFerdy schreef:tis geen echte chickmagnet natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig trekken die andere hokken van me echt alle chicks aanJean-Paul-S schreef:Daarom moet je er ook 2 auto's op na houden![]()
Een Grandtour met een MaxiCosi en een kinderwagen achterin wel...Ferdy schreef:tis geen echte chickmagnet natuurlijk
vvvvvvvvvJean-Paul-S schreef:Daarom moet je er ook 2 auto's op na houden![]()