lampje accu brand onder het rijden ???
-
Ik heb een renault 19 van 1992 . Nu brande net het accu lampje onder het rijden . Maar alles deed het verder .Licht,radio etc etc de motor viel ook niet uit . Verder doet het de verwarming ook nu en dan niet , hij blaast wel maar word niet warm .
Ik weet het niet meer ?? Wat kan dit zijn . Kan iemand me helpen . En is er iemand die me tegen een redelijke prijs kan helpen met de eventuele reparaties . Ik woon in Maastricht .

Acculampje is doorgaans een probleem met de dynamo zelf. Voor korte duur is zo'n ding vaak nog wel ff op te lappen, als 't langer moet blijven werken moet je 'm vervangen of reviseren.
Verwarminsgprobleempje, kan meerdere oorzaken hebben, begin eens met het koelvloeistof-niveau te controleren. (bij koude motor!)
Verwarminsgprobleempje, kan meerdere oorzaken hebben, begin eens met het koelvloeistof-niveau te controleren. (bij koude motor!)
rev it like a rental
-
we hebben gisterenavond nog naar de distributie riem gekeken maar dat is in orde . hij start ook gewoon . vandaag de garage even bellen wat het kan zijn , want ik heb de auto elke dag nodig , kan het kwaad om er mee te blijven rijden ? Bedankt voor het adres maar als ik naar Born moet kost het me weer meer benzine en word dan duurder dan bij mijn eigen garage vrees ik schiet dan niet echt op .
-
het was dus de dynamo , hij is weer gemaakt dus we kunnen weer rijden
straks in maart de keuring maar zal ook wel lukken . ik ben erg blij met mijn renault 19