Dan weet je na de eerste keer hoeveel je altijd te hard rijdt?Duupke (Ronald) schreef:Cruise control roels...
ACT: Geflitst!
-
we hebben er weer aan , 58 waar je 50 mag om half twaalf `s avonds a 30 euro
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En vandaag de bekeuring binnen, 100 gereden waar je 80 mocht, was ik toch te laat met kijken op mijn tellerRonnie schreef:Net op de Teersdijk tussen Nijmegen en Wijchen, je mag er 80, maar je rijd er gemakkelijk 100.
Iedere dag goed opletten achter de brug en nu het eerder donker wordt zie je het niet meer
Dus helaas sta ik waarschijnelijk ook op de fotoToen ik op mijn teller keek stond ie op 107, maar gelukkig heb ik als het goed is ongeveer 10% afwijking, dus zal de bekeuringssnelheid rond de 97 met correctie 93 liggen.

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
je haalt me toch niet in
, hier in spanje is t helemaal lachen, ik kan geen flitspaal ontdekken op Tenerife en als je politie te hard inhaalt gebeurd er niets
, ik heb het ze heel bijdehand gevraagd en ze zeiden : to fast??, so?......whe he he he he
auto staat op Sas haar naam

auto staat op Sas haar naam

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
ik heb ook niet de ambitie om je in te halenHessel schreef:je haalt me toch niet in, hier in spanje is t helemaal lachen, ik kan geen flitspaal ontdekken op Tenerife en als je politie te hard inhaalt gebeurd er niets
![]()
![]()
![]()
, ik heb het ze heel bijdehand gevraagd en ze zeiden : to fast??, so?......whe he he he he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
auto staat op Sas haar naam![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgend jaar gaan de boetes met 30 % omhoog....wil mijn grote vriend Meurlings....grabjas.......
, moet ik nou 30% zachter gaan rijden

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
of 30% salarisverhoging eisen!! 

-
- Über-Spammer
of zegeltjes bij je bekeuringen 
-
- Über-Spammer
of een speciale kortingspas, enkel voor abonees 

-
- Contacteer:
20%, kan ook, veel in ieder geval
hardrijders en rokers, de melkkoeien van de regering
hardrijders en rokers, de melkkoeien van de regering
Nou, autorijders in het algemeen... 
Van roken snap ik het nog enigzins, maar het is in principe gewoon graaien wat ze doen. Als je écht wil dat men stopt, verbiedt het of gooi er ineens 10 euro op, voor heel Europa.
Maar de brandstofprijzen zijn echt te gek voor woorden. Niet de prijs van de benzine, wel de prijs die wij moeten afrekenen bij de pomp.
Volgend weekend gaat er bij mij slaolie in de tank!

Van roken snap ik het nog enigzins, maar het is in principe gewoon graaien wat ze doen. Als je écht wil dat men stopt, verbiedt het of gooi er ineens 10 euro op, voor heel Europa.
Maar de brandstofprijzen zijn echt te gek voor woorden. Niet de prijs van de benzine, wel de prijs die wij moeten afrekenen bij de pomp.
Volgend weekend gaat er bij mij slaolie in de tank!

-
- Contacteer:
benzine...tsja...
word je ook niet vrolijk van
maar goed kijk naar de prijs van een vat ruwe olie, in januari 2007 was dit nog 50 dollar, zag net op het nieuws dat ie nu op 99,nogwat staat..niet normaal

maar goed kijk naar de prijs van een vat ruwe olie, in januari 2007 was dit nog 50 dollar, zag net op het nieuws dat ie nu op 99,nogwat staat..niet normaal

Nee, ok. Maar dat is echt een schijntje van de prijs die de benzine kost.
En de overheid lacht zich kapot, want nadat ze er de vaste accijnzen erover hebben geheven, gaan ze nog eens BTW heffen. Lekker dubbel feest! Dat is al sinds jaar en dag zo, maar elke keer als ik er over nadenk, kan ik er met mijn kop niet bij.
Dat we belasting moeten betalen, snap ik heel goed. Maareh, waarom vooral door een bepaalde groep? Het is alleen een illusie te denken dat dat ooit gaat veranderen. Het zal alleen maar duurder worden. Sterker nog, ik denk dat een vat ruwe olie nooit meer onder de 100 euro zal komen straks.
Het erge is dat al die prijsverhogingen gebasseerd zijn op lucht... aannames, speculaties. De olie is nog even goedkoop om te winnen/raffineren dan let's say 10 jaar geleden. Maar iemand lacht hier zijn lul uit zijn broek door al die speculaties.
Er is iemand fors geld aan het verdienen...

Dat we belasting moeten betalen, snap ik heel goed. Maareh, waarom vooral door een bepaalde groep? Het is alleen een illusie te denken dat dat ooit gaat veranderen. Het zal alleen maar duurder worden. Sterker nog, ik denk dat een vat ruwe olie nooit meer onder de 100 euro zal komen straks.
Het erge is dat al die prijsverhogingen gebasseerd zijn op lucht... aannames, speculaties. De olie is nog even goedkoop om te winnen/raffineren dan let's say 10 jaar geleden. Maar iemand lacht hier zijn lul uit zijn broek door al die speculaties.

-
- Contacteer:
zo gaat het al jaren.. met veel bombarie zakt de prijs van benzine 2 cent, terwijl t de weken ervoor 20 cent verhoogd is...
en volgens mij is degene die het grote geld verdiend, dezelfde persoon die die speculaties en geruchten verspreidt...
en volgens mij is degene die het grote geld verdiend, dezelfde persoon die die speculaties en geruchten verspreidt...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Gabri: Top en bonusMILES
@ Merijn: op de canarische eilanden 0,70 de liter benzine
@ Paul: Ik zie het al voor me: geachte opdrachtgever, naast een inflatie correctie van 2,5% zullen we ook een snelheidcorrectie van 30% doorvoeren om toteen nivellering te komen van de kost.....

@ Merijn: op de canarische eilanden 0,70 de liter benzine

@ Paul: Ik zie het al voor me: geachte opdrachtgever, naast een inflatie correctie van 2,5% zullen we ook een snelheidcorrectie van 30% doorvoeren om toteen nivellering te komen van de kost.....

Weet iemand hoe veel een bekeuring voor rood licht tegenwoordig kost??? Ik ben nl. net geflitst bij de paal bij t Gelredome
En ik dacht niet eens dat ik door rood reed... was aan t optrekken voor groen licht maar een stelletje prutsers voor me trokken nogal langzaam op. Maar ik heb zelf t licht niet op rood zien springen 

-
- Über-Spammer
das een dure, volgens boetebase
130
130

Ja ik heb de boetebase inmiddels ook weer gevonden.Gabri van der Veen schreef:das een dure, volgens boetebase
130

-
- Über-Spammer
ik meen dat je volgens de wet alleen van achter geflitst mag worden?!