Nieuw (effe voorstellen: Marc)
Hallo ik ben nieuw hier maar al JAREN renault rijder ! Mijn naam is Marc en ben 41 jaar en EX automonteur oa RENAULT , ALFA , MAZDA, KWIK FIT. Tevens ben ik getrouwd heb 2 kids en zijn wij (vrouw kids en ik ) gek op RENAULT weet iemand toevallig waar mijn oude r 5 gt turbo is gebleven met kenteken bx-19-fg zwart wie o wie heeft hem of weet hem te staan snik snik wij missen hem , was ooit verkocht aan greg bouzakis in Beverwijk mailen kan op marc.renault12@hotmail.com
Laatst gewijzigd door marc1966 op ma 3 dec 2007 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
weinig info, maar toch welkom

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hallo mensen sinds gisteren heb ik de 5 GTT met kenteken gekocht met kenteken : LP-GS-24 (gaat gesloopt worden)morgen(donderdag) ook kopen de r5 GTT met kenteken NB-43-LT in deze ga ik rijden dus al met al weer een beetje gelukkiger geworden Nu even iets over de lp-gs-24 deze ga ik slopen en het spulletje gaan wij tzt overbouwen in onze r 5 1.1 sl en dit gaan wij rond mei juni doen ik houd jullie op de hoogte Grt Marc
-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom hier .....
En hou je vorderingen bij in een andere apart topic ...altijd leuk om te volgen.....
En deze naam ( greg bouzakis in Beverwijk ) komt mij heel bekend voor ...
En hou je vorderingen bij in een andere apart topic ...altijd leuk om te volgen.....
En deze naam ( greg bouzakis in Beverwijk ) komt mij heel bekend voor ...
-
- Contacteer:
die auto van greg is helaas tot een droevig einde gekomen
na goed getuned te zijn bij jl heeft hij een klappertje gemaakt
voorkant inelkaar
zover ik weet is hij niet meer op de weg gekomen maar voor parts uit elkaar
na goed getuned te zijn bij jl heeft hij een klappertje gemaakt
voorkant inelkaar
zover ik weet is hij niet meer op de weg gekomen maar voor parts uit elkaar
Weet iemand waar het tankdopklepje van deze auto is gebleven mijn vrouw is nog steeds een beetje boos dat die erop is blijven zitten wie o wie heeft hem tegen vergoeding en diegene die de juiste tip levert krijgt een beloning grt Marc
Hehe ouwe kwikfitmafketel, jij hebt hier ooit nog es snachts om 12 uur een 9 opgehaald met voorschade 
Ik heb ooit wel geweten waar ie heen is gegaan, kan het misschien nog es aan Greg vragen, al issnie meer in het land. Hijs teruggverhuist naar Griekenland half Oktober dit jaar.
Was best geinig ding, kep nog es met em eraan gesleutelt.

Ik heb ooit wel geweten waar ie heen is gegaan, kan het misschien nog es aan Greg vragen, al issnie meer in het land. Hijs teruggverhuist naar Griekenland half Oktober dit jaar.
Was best geinig ding, kep nog es met em eraan gesleutelt.
-
[quote="marc1966"]Hallo mensen sinds gisteren heb ik de 5 GTT met kenteken gekocht met kenteken : LP-GS-24 (gaat gesloopt worden)
Welkom.
DE LP-GS-24 stond in Heerenveen en is mij ook aangeboden.
Voor 800 euro mocht ik hem hebben, stond bij mijn ouders in de straat.
Maar die 5GTT was in slechte staat.
Welkom.
DE LP-GS-24 stond in Heerenveen en is mij ook aangeboden.
Voor 800 euro mocht ik hem hebben, stond bij mijn ouders in de straat.
Maar die 5GTT was in slechte staat.
Zo vanavond de Renault 5 G T TURBO COUPE opgehaald ff klooien en hij liep dus hoppa rijdend naar huis klein stukje ( schiphol) 205 geklokt maar goed dit was maar 2 minuten daarna gewoon netjes aan de snelheid gehouden ps foto, bij mijn naam moet ik nog doen iemand die weet hoe dat moet ? grt Marc[/img]
Zo vanavond de Renault 5 G T TURBO COUPE opgehaald ff klooien en hij liep dus hoppa rijdend naar huis klein stukje ( schiphol) 205 geklokt maar goed dit was maar 2 minuten daarna gewoon netjes aan de snelheid gehouden ps foto, bij mijn naam moet ik nog doen iemand die weet hoe dat moet ? grt Marc
Zo vandaag diversen dingen gemaakt Kilometerteller , koelvin , achterruitverwarming , achteruitenwissersproeier , carburateur schoongemaakt , toeter . al met al een leuk dagje MAAR IK MIS IETS EN DAT IS DE CCO AFSTELSCHOEF(JE) WIE HEEFT ER EEN GRT MARC
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat kan je het beste gewoon bij de dealer halen ......
Op deze site staat een lijst...... http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=269
R77 01 034 196 - CO-Schroef ph2 - 0,79
Op deze site staat een lijst...... http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=269
R77 01 034 196 - CO-Schroef ph2 - 0,79
Ik heb geen phase 2 maar een phase1 uit 1985 maar er zit een solex carburateur op maakt dat niks uit of zijn alle schroefjes hetzelfde ? Zo nu ff iets meer over de auto gisteren een HOOP veranderd aan de auto nu druk zoeken naar een Lang middenconsole , kunstokap links achterin waar de houedenplank op rust grt Marc
hoi mensen.
ff voor de goede orde. De auto die in mijn bezit was (BX-19-FG), was nooit echt getuned en ik heb zeker nooit een klappertje gehad. Ik had hem verkocht rond Maart-April 2005 aan iemand die in het Oost van het land woonde.
groeten,
Greg
ff voor de goede orde. De auto die in mijn bezit was (BX-19-FG), was nooit echt getuned en ik heb zeker nooit een klappertje gehad. Ik had hem verkocht rond Maart-April 2005 aan iemand die in het Oost van het land woonde.
groeten,
Greg