ACT: Clio16V I
Het makkelijkste kan je gewoon ff een injector van een andere auto scoren, een hoogohmige. Daar mag je wel gewoon direct spanning op zetten.
Als je deze heel wil houden moet je eigenlijk een stroomregelingetje maken, een pulsje dus waarvan je de dutycycle regelt. Je kan ook experimenteren met een dikke gekoelde weerstand er voor, of een spanningsregelaar met een wezenlijk lagere spanning, en voldoende stroomsterkte.
Als je deze heel wil houden moet je eigenlijk een stroomregelingetje maken, een pulsje dus waarvan je de dutycycle regelt. Je kan ook experimenteren met een dikke gekoelde weerstand er voor, of een spanningsregelaar met een wezenlijk lagere spanning, en voldoende stroomsterkte.
rev it like a rental
Menno schreef:Het makkelijkste kan je gewoon ff een injector van een andere auto scoren, een hoogohmige. Daar mag je wel gewoon direct spanning op zetten.
hoe herken ik een hoogohmige injector en waar zitten die op?
Meten wat de mechanische weerstand is.
Ik heb een set BMW (roze) injectoren liggen die iets van 12 ohm zijn en rond de 200cc zijn meen ik.
Er is ook ergens een site van pieter oonincx ofzoiets waar allerlei injector info op staat.
Ik heb een set BMW (roze) injectoren liggen die iets van 12 ohm zijn en rond de 200cc zijn meen ik.
Er is ook ergens een site van pieter oonincx ofzoiets waar allerlei injector info op staat.
-
Ik heb deze steenslag bra gevonden voor de clio zal die passen aangezien die op een clio 1 (1.2 tot 1.4 ofzo) is afgebeeld?
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... ledhjh.jpg[/img]
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... ledhjh.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
dat past wel
Zal alleen een beetje bij je bult erover lopen 

-
dacht ik ook al eerst maar is kerst cadeautjes 

Echt ziek, check dat s16 turbo projectRobke schreef:Check.
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/index.html

Als je zelf de spullen maar hebt, echt netjes, zelfgemaakt in en uitlaatspruitstuk...handige jongen

ik snap het niet hoor... die dingen zien er belachelijk uit!
Anders gewoon ff een OV-kaart kopen. Dan heb je ook geen last van steenslag. Krijg je bij zo'n hoes trouwens ook een bijpassende zak voor over je hoofd? Want ik zou toch echt het gevoel hebben dat ik voor L U L zou rijden.
Kan ook gewoon zonder motorkap gaan rijden, krijg je ook geen steenslag
Nee ik snap het nut ook niet helemaal van zo'n BH... Wat heb je aan een steenslagloze motorkap, als je hem toch nooit ziet omdat dat ding eroverheen zit
Zal wel aan mij liggen denk, ieder zijn smaak 

-
Ik vind het juist vet hoort bij de duitse style 

? die vat ik nietCleaned_Clio_16v schreef:Ik vind het juist vet hoort bij de duitse style

-
Arjen schreef:Anders gewoon ff een OV-kaart kopen. Dan heb je ook geen last van steenslag. Krijg je bij zo'n hoes trouwens ook een bijpassende zak voor over je hoofd? Want ik zou toch echt het gevoel hebben dat ik voor L U L zou rijden.

-
Ik heb al een ov
En wat moet je met een duitse auto het gaat om de style je kan het ook belgiesche style noemen maar heb je belgische auto's? En doe uhm er gewoon van af met een meeting als ik daar tyd voor ga krijgen.

Ik vind dit hetzelfde als mensen die zeggen: laat het plastiekje over je scherm zitten, dan komen er ook geen krassen op je scherm.... nee maar wel op dat plastieke dingetje en dat over mijn scherm dus dan zie ik alsnog geen krassen 
Sorry maar ik zie hier echt totaal het nut niet van idd, iets beschermen wat je door de bescherming nooit meer ziet..

Sorry maar ik zie hier echt totaal het nut niet van idd, iets beschermen wat je door de bescherming nooit meer ziet..
Reno-loos
-
Ik zie het meer als exstra iets aan je auto toe voegen dat het een steenslaghoes bra heet heb ik niet verzonnen
Hoe krijg je die gasdempertjes los van je achterklep?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
Goeismiddags allemaal,
kan iemand mij zo tussen neus en lippen door even vertellen waar ik (online) mooie vloermatten voor de Clio 1.8 16V kan krijgen? Hoeft geen poespas op, gewoon zwarte. Dankoe, Matthijs
kan iemand mij zo tussen neus en lippen door even vertellen waar ik (online) mooie vloermatten voor de Clio 1.8 16V kan krijgen? Hoeft geen poespas op, gewoon zwarte. Dankoe, Matthijs
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
beetje forceren, met een schroevendraaier eraf wippen.Cleaned_Clio_16v schreef:Ik zie het meer als exstra iets aan je auto toe voegen dat het een steenslaghoes bra heet heb ik niet verzonnenHoe krijg je die gasdempertjes los van je achterklep?
-
- Über-Spammer
RTC HEEFT VLOERMATTEN
anders heuts, marktplaats, ebay noem maar op
anders heuts, marktplaats, ebay noem maar op

schroevendraaier onder dat klemmetje in het midden en dan... POOOOIIINNNGG!!!! klaarCleaned_Clio_16v schreef:Ik zie het meer als exstra iets aan je auto toe voegen dat het een steenslaghoes bra heet heb ik niet verzonnenHoe krijg je die gasdempertjes los van je achterklep?

-
Thnx
-
- Car: Clio 3 RS / V6
met hoeveel rubbers zit je subframe onder een 16v? En zijn deze gemakkelijk te vervangen?
daar zitten geen rubbers 

-
- Car: Clio 3 RS / V6
Oh Ik heb er ff snel naar gekeken en dacht wat gescheurde rubbers te zien zitten. Moet ik dus beter kijken.
Maar zit dat dan zo tegen het chassis aangeschroefd?