ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
Is iets voor steven in die prijsklasse

Nee, ik prefereer de phase 1, die lopen veel ruiger, daar ben ik me nu wel zeker van. De phase2 is dan technisch een tikkeltje beter.
hahaha... Idd. 
Ik heb zaterdag weer ff mogen knallen in die bak van Bart GTT. Pfff... Tot in zijn 3 maximaal wielspin (was een beetje vochtig), maar wat een power als je het gedoseerd op de weg krijgt. Genieten...

Ik heb zaterdag weer ff mogen knallen in die bak van Bart GTT. Pfff... Tot in zijn 3 maximaal wielspin (was een beetje vochtig), maar wat een power als je het gedoseerd op de weg krijgt. Genieten...

ik wacht nog even af met die injectie. Bijna al men onderdelen van de stage 3 zijn binnen op een paar kleine dingen na. Januari is spuiterij maand en februari opbouw. Daarna gaat ie in cadeau verpakking.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ow kom je hem dan bij mij brengen-jo- schreef:ik wacht nog even af met die injectie. Bijna al men onderdelen van de stage 3 zijn binnen op een paar kleine dingen na. Januari is spuiterij maand en februari opbouw. Daarna gaat ie in cadeau verpakking.

hoest met de twingo?????
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
da zou je willen
de twingo is hier nog niet, blok en bak staan wel al klaar. Enkel kwestie van de achterophanging degelijk uit te pluizen, slijpen en lassen.

de twingo is hier nog niet, blok en bak staan wel al klaar. Enkel kwestie van de achterophanging degelijk uit te pluizen, slijpen en lassen.
dag mensen, ik heb gereageerd op deze advertentie en heb een afspraak gemaakt en ga vanavond kijken.Chris schreef:En de LP-GS-24 staat weer eens te koop...
Weten jullie ook meer over deze auto, en dan over bekende problemen die deze auto heeft gehad?
gr. Roelf
Nog uiterlijk 2 weken-jo- schreef:da zou je willen![]()
Hoop iets eerder

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Effe checken hoe krokant ie is?Roelfiej schreef:dag mensen, ik heb gereageerd op deze advertentie en heb een afspraak gemaakt en ga vanavond kijken.Chris schreef:En de LP-GS-24 staat weer eens te koop...
Weten jullie ook meer over deze auto, en dan over bekende problemen die deze auto heeft gehad?
gr. Roelf
Ik vind dat gegeven rond die tankdop wel storend ...
vanavond even wezen kijken in Heerenveen.
motor en de bak zijn verder prima in orde.
de delen die verroest of doorgeroest zijn:
bumpersteun, krikpunt rv, deurhoeken onder bij de dorpel, vulmond v/d tank, beide wielkasten achter, lv bij het raam, rv bij het raam, in de kofferbak op het achterscherm, kofferklep binnenzeide klein roestplekje(behandelbaar), linkerachterscherm bij het 8erlicht roest+ gaatje, roest onderkant deuren.
qua exterieur; her en der kleine deukjes.
qua interieur; algemeen zag er netjes uit, bijrijdersstoel rechterwang doorgezakt geldt eveneens voor bestuurderskant, rugleuning bijrijder kapot, beide stoelen stonden los.
zal vast nog iets zijn vergeten, maar het komt hier op neer dat het een leuke donorauto is, beetje aan de dure kant. ik heb hem dus ook laten staan ivm de kosten die er nog aan zitten en er wel wat beters te koop staan voor ietsje meer
al met al, een fijne avond nog!
gr Roelf
motor en de bak zijn verder prima in orde.
de delen die verroest of doorgeroest zijn:
bumpersteun, krikpunt rv, deurhoeken onder bij de dorpel, vulmond v/d tank, beide wielkasten achter, lv bij het raam, rv bij het raam, in de kofferbak op het achterscherm, kofferklep binnenzeide klein roestplekje(behandelbaar), linkerachterscherm bij het 8erlicht roest+ gaatje, roest onderkant deuren.
qua exterieur; her en der kleine deukjes.
qua interieur; algemeen zag er netjes uit, bijrijdersstoel rechterwang doorgezakt geldt eveneens voor bestuurderskant, rugleuning bijrijder kapot, beide stoelen stonden los.
zal vast nog iets zijn vergeten, maar het komt hier op neer dat het een leuke donorauto is, beetje aan de dure kant. ik heb hem dus ook laten staan ivm de kosten die er nog aan zitten en er wel wat beters te koop staan voor ietsje meer

al met al, een fijne avond nog!
gr Roelf
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das werk zat iig ja
vooral krikpunten

vooral krikpunten

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Infidel ! lol
Nu ziet het er idd raar uit maar eens gespoten en afgewerkt kan het zeer fraai wezen. Wie zoiets koopt mag ook niet groter zijn dan 1.70
Nu ziet het er idd raar uit maar eens gespoten en afgewerkt kan het zeer fraai wezen. Wie zoiets koopt mag ook niet groter zijn dan 1.70
Whahaha... Ik heb dat al een keer eerder gezien bij een Clio II. Op die auto vond ik het wel mooi, hier echt helemaal niet. Volledig uit verhouding en geen porem. Maar goed, da's mijn mening. 
Enneh, ga er maar eens een setje ruiten voor halen.

Enneh, ga er maar eens een setje ruiten voor halen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lexaan erin
maar inderdaad helemaal uit verhouding
tjoppen doe je met een amerikaan, dan is het mooi

maar inderdaad helemaal uit verhouding
tjoppen doe je met een amerikaan, dan is het mooi

best gaaf eigelijk, alleen ik heb er geen reet aan, of er moet een open dak inzitten 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
't kan mooi zijn, maar niet zo!
een cm of 1 1/2 is meer dan zat
een cm of 1 1/2 is meer dan zat
maak er een open air van-Ray- schreef:best gaaf eigelijk, alleen ik heb er geen reet aan, of er moet een open dak inzitten

Kijk eens wie we hier hebben..., ineens midden in Rdam Zuid......
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04596.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04597.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04598.JPG[/img]
Deze 5 heb ik wel eens in betere tijden gezien..., voor sommige misschien ookwel bekend en actief geweest bij de RTC als Spir@l...
Zonde hoe ie er nu bijstaat, reed erlangs, en kon slecht stoppen, dus ff snel wat foto's....wel zonde van de deur en achterscherm schade...
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04596.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04597.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C04598.JPG[/img]
Deze 5 heb ik wel eens in betere tijden gezien..., voor sommige misschien ookwel bekend en actief geweest bij de RTC als Spir@l...

Zonde hoe ie er nu bijstaat, reed erlangs, en kon slecht stoppen, dus ff snel wat foto's....wel zonde van de deur en achterscherm schade...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
krijn had toen toch t stuur ineens in zn handen?