Clio met koni geel verlagen????

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
jankees

Hooi ik heb een clio met gele instelbare koni's met vaste rijhoogte heeft iemand ervaring met verlagingsveren op zo'n set

kwil eigenlijk ong 5cm veren erop

khoop dat iemand dit wel eens gedaan heeft
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geen probleem... Koni beveelt een verlaging van max 35mm aan, maar 50mm is geen probleem, lijkt me.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik reed ook met koni geel, maar dan icm een verlaging van 4 cm. Dat ging gewoon goed. Met 5 cm heb ik geen ervaring.
Cleaned Style
Projecttopic
Dennis#ATM
Contacteer:

Wij hebben enkele klanten die met een set koni sports rond rijden en apex 35mm verlagingsveren.

ook ken ik iemand met koni sport's met een set 60mm apex veren en die is er erg over te spreken.
(deze rijd overgens wel met de std phase 2 velgen)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

50mm ziet er misschien leuk uit, maar voor het normale weggebruik verstoor je de wegligging toch wel :wink: Lager wil niet zeggen beter :)
Wij hebben enkele klanten die met een set koni sports rond rijden en apex 35mm verlagingsveren.

ook ken ik iemand met koni sport's met een set 60mm apex veren en die is er erg over te spreken.
(deze rijd overgens wel met de std phase 2 velgen)
15'' en 15'' blijft hetzelfde :p met 16'' en plattere banden verandert je wegligging ook weer :)

35mm is leuk sportief en heeft nog geen supernegatief effect op je rijgedrag. Houd er tevens rekening mee dat extreem verlaagde auto's niet bij elk bedrijf goed zijn uit te lijnen :wink:
Siempie

Houd er tevens rekening mee dat extreem verlaagde auto's niet bij elk bedrijf goed zijn uit te lijnen :wink:
laat staan dat je er bij de garage fatsoenlijk de brug mee op komt.
Plaats reactie