clio 16 v loopt niet meer :S
Zeggen wat er loos is misschiennickje21 schreef:OKe,,
wat moet ik morgen vragen aan de garage dan? voorze em gaan neppen en al mn geld uit mn zak toveren...
groete
nick

Een beetje garage kan zo zeggen wat er kapot is en hoeveel tijd/geld dit kost.
Je kunt je auto toch slepen of op een autoambulance gooien...nickje21 schreef:ook zonder dat ik met mn auto erheen rijd? want rijden gaat immers niet
-
- Über-Spammer
Heb jij die ook dan 

-
- Über-Spammer
zal wel veelvuldig gebruikt worden

ben ik het niet mee eens....garages en zelfs renault dealers weten niks van zulk soort auto's af.....tenminste dat is mijn ervaring...altijd als ik problemen had met mijn auto hadden ze nooit een antwoord en wisten nooit precies wat het kon zijn...Niels-16v schreef:Zeggen wat er loos is misschiennickje21 schreef:OKe,,
wat moet ik morgen vragen aan de garage dan? voorze em gaan neppen en al mn geld uit mn zak toveren...
groete
nick![]()
... dus weet er niemand bij een dealer iets van die auto's af?? 

Tuurlijk weten ze er bij de dealer er wel wat vanaf, ze hebben alleen geen zin om met die ouwe meuk aan de gang te gaanwillow schreef:ben ik het niet mee eens....garages en zelfs renault dealers weten niks van zulk soort auto's af.....tenminste dat is mijn ervaring...altijd als ik problemen had met mijn auto hadden ze nooit een antwoord en wisten nooit precies wat het kon zijn...Niels-16v schreef:Zeggen wat er loos is misschiennickje21 schreef:OKe,,
groete
nick![]()

Daarom kun je ook beter naar een normale "merkloze" garage gaan, heb ik zelf betere ervaring mee dan de renault garage.
Hee me 200ste post

ja precies, beter naar een garage gaan idd dan naar de renault dealerNiels-16v schreef:Tuurlijk weten ze er bij de dealer er wel wat vanaf, ze hebben alleen geen zin om met die ouwe meuk aan de gang te gaanwillow schreef:ben ik het niet mee eens....garages en zelfs renault dealers weten niks van zulk soort auto's af.....tenminste dat is mijn ervaring...altijd als ik problemen had met mijn auto hadden ze nooit een antwoord en wisten nooit precies wat het kon zijn...Niels-16v schreef:Zeggen wat er loos is misschiennickje21 schreef:OKe,,
groete
nick![]()
Een beetje garage kan zo zeggen wat er kapot is en hoeveel tijd/geld dit kost.![]()
Daarom kun je ook beter naar een normale "merkloze" garage gaan, heb ik zelf betere ervaring mee dan de renault garage.
Hee me 200ste post
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
of naar beun de haaswillow schreef:ja precies, beter naar een garage gaan idd dan naar de renault dealerNiels-16v schreef:Tuurlijk weten ze er bij de dealer er wel wat vanaf, ze hebben alleen geen zin om met die ouwe meuk aan de gang te gaanwillow schreef:ben ik het niet mee eens....garages en zelfs renault dealers weten niks van zulk soort auto's af.....tenminste dat is mijn ervaring...altijd als ik problemen had met mijn auto hadden ze nooit een antwoord en wisten nooit precies wat het kon zijn...Niels-16v schreef:Zeggen wat er loos is misschiennickje21 schreef:OKe,,
groete
nick![]()
Een beetje garage kan zo zeggen wat er kapot is en hoeveel tijd/geld dit kost.![]()
Hee me 200ste post

sorry inkoppertje

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hij staat nu bij de garage
morgen hoor ik als het goed is wat het is, en wat het gaat kosten, t is btw geen renault dealer... volges mij eerder n ford dealer
aan alle fords te zien daar 
hoop dat het me niet meer dan 250 euro gaat kosten!
groete
nick
morgen hoor ik als het goed is wat het is, en wat het gaat kosten, t is btw geen renault dealer... volges mij eerder n ford dealer

hoop dat het me niet meer dan 250 euro gaat kosten!
groete
nick
-
- Über-Spammer
Hij rijd een Williams
Wel geluk gehad dat je hier je hulp zocht, anders was ik hem wellicht komen ophalen

Wel geluk gehad dat je hier je hulp zocht, anders was ik hem wellicht komen ophalen

-
- Über-Spammer
dat kost de bak ja, zonder in en uitbouwen lijkt me
verkopen voor 500 euro

verkopen voor 500 euro

Nou heb toch maar besliten hem te laten maken!
kost dan wel n euro of 6 7 8 honderd??
Maar dan hebk ook wat he, owee als daarna weer wat naar de klote gaat.
Want het koelvloeistof reservoir borrelt afentoe en beetje...
Heb hem onder 9 bar late zette compressie test... maar niks lek volgens de garage...
of zou het niks ernstigs zijn
later

kost dan wel n euro of 6 7 8 honderd??
Maar dan hebk ook wat he, owee als daarna weer wat naar de klote gaat.
Want het koelvloeistof reservoir borrelt afentoe en beetje...
Heb hem onder 9 bar late zette compressie test... maar niks lek volgens de garage...
of zou het niks ernstigs zijn

later
-
- Moderator
- Car: MB
een andere auto kost ook geld. Vraag ook even wat voor bak je dan krijgt. Maw. Hoe oud is hij, km stand, is er voor zover ze weten ooit al iets aan vervangen? Dat is namelijk het nadeel van een tweedehandsbak, je weet niet goed in welke staat hij is
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
voor dat geld? ga maar uit van niet, helaas kost dat wat meer..
vraag even goed na hoe of wat ,en of er garantie op zit bijvoorbeeld!
vraag even goed na hoe of wat ,en of er garantie op zit bijvoorbeeld!
revisiebak zal idd iets van 500 euro kosten.
En als ze nog een beetje arbeidsloon rekenen betaal je daar ook wel 500 euro voor.
Ze rekenen zeker 8 uur ervoor.
Flinke koste post. Neem gelijk je koppeling mee als die er toch helemaal uit ligt.
En als ze nog een beetje arbeidsloon rekenen betaal je daar ook wel 500 euro voor.
Ze rekenen zeker 8 uur ervoor.
Flinke koste post. Neem gelijk je koppeling mee als die er toch helemaal uit ligt.
Dan zou ik toch maar even informeren wat de prijs met inbouw gaat kosten.
Ik kan je namelijk uit ervaring vertellen dat dat vrij prijzig word.
Bij Veban rijswijk rekenden ze toen 600 euro voor de (revisie)bak en 600 euro voor inbouw. dus ik zou dan 1200 euro kwijt zijn.
Gelukkig voor mij hadden we een coulance regeling getroffen zodat ik niet de inbouw kosten betaalde.
Ik kan je namelijk uit ervaring vertellen dat dat vrij prijzig word.
Bij Veban rijswijk rekenden ze toen 600 euro voor de (revisie)bak en 600 euro voor inbouw. dus ik zou dan 1200 euro kwijt zijn.
Gelukkig voor mij hadden we een coulance regeling getroffen zodat ik niet de inbouw kosten betaalde.