Ja je wielkasten worden wel iets breder ja, maar hoe vaak loopt het bij jouw aan dan? Bij mij alleen met extreme drempels die iets te snel worden genomen.
En eigenlijk wil ik de rs nog wel wat lager hebben in de toekomst...
Is nu ongeveer 3 cm verlaagd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jeroen Wigger schreef:Kijk dat ziet er beter uit man! staat lekker dik!
Maar ook nog naar de afsluitmeeting trouwens? Ik wel.... Kunnen we misschien weer samen rijden..
mischien moet ik nog ff over na denken
maar als ik ga gaan we zeker samen
zaterdag aangehouden voor de tweede keer met geblindeerde ruiten. moest nu het kenteken ook inleveren .
ik vond ze nog niet zo donker maar volgens oom agent waren ze 70% getint.
dus vanavond mijn ruiten maar schoongemaakt kan ik morgen mijn papieren weer ophalen.
daniël16v schreef:zaterdag aangehouden voor de tweede keer met geblindeerde ruiten. moest nu het kenteken ook inleveren .
ik vond ze nog niet zo donker maar volgens oom agent waren ze 70% getint.
dus vanavond mijn ruiten maar schoongemaakt kan ik morgen mijn papieren weer ophalen.
Echt zonde.
Maar hoe heeft oom agent geconstateerd dat ze 70% getint zijn?
Was dat met het oog, of met zo'n laserapparaat?
ja ze meten het met een apperaat (tintman) dus je kan er ook niet onderuit.
alleen ik snap niet dat als ze je kenteken invorderen (dus je mag er niet meer mee rijden). dat je wel naar het bereau moet om te laten zien dat je ze schoon hebt gemaakt.
heb het gevraagd vandaag zei oom agent hier heb jij je papieren en nu rije dus kreeg geen antwoordt
wie weet waar ik mijn wielkasten kan laten uitrollen?
en hoe het zit met roest want ik kan me voorstellen dat als je die rand dubbel vouwt dat het gaat roesten.
daniël16v schreef:wie weet waar ik mijn wielkasten kan laten uitrollen?
en hoe het zit met roest want ik kan me voorstellen dat als je die rand dubbel vouwt dat het gaat roesten.
Stroeve motorsport heeft zo'n apparaat (draai je zo aan je naaf vast, en rollen maar.) vaak scheurt wel je lak inderdaad, met föhnen wil 't misschien.. maar niet top denk ik!
daniël16v schreef:wie weet waar ik mijn wielkasten kan laten uitrollen?
Stroeve motorsport heeft zo'n apparaat (draai je zo aan je naaf vast, en rollen maar.) vaak barst wel je lak inderdaad, met föhnen wil 't misschien.. maar niet top denk ik!