Net ding, collega van Alex

Ik reed gistermiddag rond 14.30 uur ook op de A12 in de Clio III RS F1, kwam er een zwarte 19 16v voorbij, wel grappig om te zien hoe zo'n geel kleurtje de aandacht trekt..

Hmm zou kunnen. Volgens mij waren de bumpers meegespoten. Iig wel die velgen
Die witte 5gtt was misschien die van wouter-wronald-cabrio schreef:gister in t centrum van nieuw-vennep witte 5gtt phase 1 geen kenteken kunnen zien reed een btje snel en vandaag bij de c1000 in nieuw-vennep een goudkleurige clio phase 3 met lexus achterlichten verlaagd en mooie velgen.
Mijn straat staat dus in Rotterdam, centrum, tegenover het gemeentearchiefJaap J. schreef:Vandaag een Renault Laguna met dikke velgen bij ons in de straat, inclusief RTC-kentekenplaathouder. Kenteken was volgens mij JL-PL-52 ofzo, stond geparkeerd direct voor mijn Clio
ronald-cabrio schreef:vanavond bij de mac in bodegraven een gele megane coupe is subtiel aangepakt kenteken is rz-tz-59
dat is wel heel toevalligMark Coupe schreef:ronald-cabrio schreef:vanavond bij de mac in bodegraven een gele megane coupe is subtiel aangepakt kenteken is rz-tz-59de mijne is rz-tz-64
ja ik hoorde alleen maar psssss en keek om en zag nog net de achterkantWouterW schreef:ronald-cabrio schreef:gister in t centrum van nieuw-vennep witte 5gtt phase 1 geen kenteken kunnen zien reed een btje snel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zal de komende tijd nog wel vaker gespot wordenronald-cabrio schreef:ja ik hoorde alleen maar psssss en keek om en zag nog net de achterkantWouterW schreef:ronald-cabrio schreef:gister in t centrum van nieuw-vennep witte 5gtt phase 1 geen kenteken kunnen zien reed een btje snel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()