Was een 1991 clio die 2jaar stilstond staat nu hier in de garageMarcoG schreef:Mijn eigen spatbord. En moet binnenkort ook de linkerkant vervangen maar nu weet ik (dankzij die beetje kromme rechterkant) hoe je dat netter kunt lassen. Ben die primerkleur beetje beu ondertussen.
Wat dat scheuren betreft had ik polyesterhars in gedachten.
Er stond niet zo lang geleden een 16v van een afcenter te koop. Had 100.000 jaar stil gestaan maar chassis was uit 1995 of -96. Op marktplaats. Vroeg er geen ruk voor.
k weet niet of ik het verhaal goed volg, maar heb je niet die ring clio gekocht?! In dat geval zit daar een andere chip in.Jean-Paul-S schreef:Ik ik ben benieuwd of er uberhaupt een andere chip inzit, volgens mij is hij nog standaard
dit en dat?Menno schreef:Haha, Mr Williams-ditendat: dat is nou gewoon een origineel chippie van een willy
Nee klopt, daar zitten inderdaad alleen maar chips van achterberg in bij mijtja dat kom je in een omgebouwde 16v niet tegen he
Die heldJean-Paul-S schreef:Nee klopt, daar zitten inderdaad alleen maar chips van achterberg in bij mij
de cup clio is al van Borremans.-jo- schreef:Die heldJean-Paul-S schreef:Nee klopt, daar zitten inderdaad alleen maar chips van achterberg in bij mij![]()
Volgens mij heb jij er geen gehad toch luco?Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
5 minuten? ben jij zo snelWouterW schreef:dan heb je dus 3 uur - 1 uur WMB - 5 minuten iets anders = nog 1,55 minuten over...
woensdag hebben we allebei vrij, dan schiet het beter opWouterW schreef:Geen idee wat....
Maar jij hebt vrij, dus zorg jij ff dat die williams komt te rijden