Deurvergrendeling Clio 16v

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Tijmen

Ik heb even gezocht maar kan er geen topic over vinden.

Zijn alle motortjes voor de centrale deurvergrendeling van de Clio's 16v hetzelfde? Ik zoek er één voor een '95-er.

Is het eenvoudig te vervangen? Ik heb het aangeboden te doen voor een vriend maar misschien snij ik mezelf wel in de vingers met zo'n klus?
Tom
Moderator
Car: MB

vervangen kan nooit moeilijk zijn. Deurpaneel eraf en dan kun je er goed bij. Alleen zorgen dat de stangetjes niet buigen oid..
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Snoof

en de motortjes zijn niet allemaal hetzelfde....
links in de deur is anders dan rechts en ook kofferbak is anders....

succes
19 16V u.c. + Hyundai Excel
Tijmen

maar als ik er één voor links nodig heb, zijn die dan van alle bouwjaren hetzelfde?
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Er zit wel verschil in volgens Dialogys, vraagt namelijk om een merk, en voor beide merken zijn er twee verschillende vergrendelmotoren
Mathijsvzuijlen

Sloop gewoon de defecte eruit, rij naar de sloop en probeer eenzelfde erop.

Die van mij was ook kapot en had ook eerst de verkeerde (ook compleet anders van model). toen terug gegaan voor een andere en de eerste die we probeerde had dezelfde kuren als die van mij en de 2e was goed en doet het nu nog steeds perfect.

Vervangen is goed te doen.
Tijmen

Dan ga ik 'm er eerst maar eens uithalen, het portier moet nu toch met de sleutel geopend worden |:
nagel

Ik heb gewoon een 'soortgelijke' gehaald op de sloop idd. En toen bleek ie iets anders te zijn, heb ik alleen het motortje vervangen. Dus dat kan ook nog!
Plaats reactie