5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Die Hertz is Heb ze zelf ook en kicken goed.
nou ik heb ze binnen, wat een juweeltje van een setje zeg
kan niet wachten om ze in te gaan bouwen maar ik ga eerst 8 dagen naar Egypte morgen, later menseeeeeeeeeeeeeeeeeen
zo de rode 19 en de cougar zijn de deur uit, 4 auto's werd iets teveel van goeie
in de tussentijd clio rs remmerij nog gemonteerd en laguna remcylinder; tegelijktijd met textar sportblokken rondom, staalomvlochten remslangen, dot5.1, powerflex draagarmbussen en stabistangrubbers, fusees en stuurkogels, alles weer lekker fris dus
wacht nog op de achteras van paul zodat ie zometeen achter nog wat kan zakken
vraag; ik heb in de UK een leuke set throttlebodies gezien, het is een complete 41mm direct-to-head set voor F7P/R(willie) motoren compleet met brandstofrail en gaskabellinkage voor omgerekend 850 euro; aanbieding, volgens mij is dat niet zo duur?
zit alleen nog met een paar vragen, op het orginele inlaatspruitstuk zitten een aantal vacuumaansluitingen oa voor de remkrachtiger, mapsensor, bypass voor stationair, etc, hoe geraak ik deze weer kwijt, hoe hebben mensen die ook TB's hebben dit opgelost?
vaccuum-nipples: Voor mijn motorfiets gebruik ik gewoon vaccuum-nipples met een M6 draad. Gaatje is ca 3mm en dat voldoet al jaren. Gewoon een suggestie.
ik heb op elke inlaat een vacuumleidingen zitten en die gaan naar een soort opslag tank en van uit daar naar de mapsensor en die gaat naar menno zen chipie werkt goed alleen zuipt het een beetje