kijk de stekker eens goed na
die wil wel eens niet lekker zijn en dan kunnen de draadjes tegen elkaar komen
en dan gaat die roken

Dat is een feit, bij de auto van een ander gaat het meestal allemaal mee, en bij je eigen zooi breken er altijd wel bouten af of gaat het op een andere manier tegenSteven schreef:Toch sleuteld andermans auto altijd beter/makkelijker dan je eigen barrels.
Haas is het vast met me eens
ik rijdt al 2 jaar met gezoem, hoor het niet eens meerPaul1916v schreef:idd, gezoem went, en nog geen zin/tijd gehad
ja ik weet t, rijdt nogal eens zonder achterbank, helemaal toen bij de verhuizingPaul1916v schreef:probeer t nog eens zonder interieur Kool! gaat stukje harder
Staalomvlochten gewoon te krijgen.Merijn schreef:Gewoon bij Hacos of Brezan. De universele in ieder geval. Ik denk dat je de staalomvlochten niet kunt krijgen zonder het te bestellen.
nou en, hoeveel jaar duurt het voordat het minder wordt?Staalomvlochten zou ik niet doen:
a) Je kunt de staat van de rubberslang niet goed zien
als je nou zorgt dat het in 1 keer goed is hoef je er niet steeds langsb) Als het begint te rafelen kun je je fikken aardig openhalen
klopt, daar kook je je eitjes inc) tis geen pan
nu een anderhalf jaar later zitten er droogtescheurtjes in (maar ik klaag niet, nog 10x beter dan een originele slang van 150 euro-Ray- schreef:ik zou het juist wel doen, staalomvlochten roxx!
nou en, hoeveel jaar duurt het voordat het minder wordt?Staalomvlochten zou ik niet doen:
a) Je kunt de staat van de rubberslang niet goed zien