Hallo ik wilde graag mijn twingo stoelen schoonmaken met name de bekleding, kan ik dit met een sopje doen of hebben jullie een ander alternatief?
Groetjes,
Danny
Stoelen schoonmaken
volgens mij moet je ze dan 2-4 weken laten drogen,
ik adviseer CITIN tapijtreiniger voor kleine vlekjes, echt smerige stoelen moet je de stof loshalen van het zitgedeelte en in een lauw sopje met vloeibaar fijnwasmiddel met de hand schoonmaken en dan nat ophangen.
ik adviseer CITIN tapijtreiniger voor kleine vlekjes, echt smerige stoelen moet je de stof loshalen van het zitgedeelte en in een lauw sopje met vloeibaar fijnwasmiddel met de hand schoonmaken en dan nat ophangen.
bij m'n huidige auto heb k t gewoon gedaan met zetelreiniger voor in de woonkamer. . . krijgt zelfs wijnvlekken eruit. . . maar t doosje was leeg en ben de naam ervan vergeten. . .
-
gewoon tapijtreiniger megen 1 op 5 met warm water, in sproeien met een spuit en met en waterzuiger opzuigen.
Perfect resultaat voor een kleine prijs
Perfect resultaat voor een kleine prijs
Klopt JaccoJacco Osté schreef:Zonder gekheid, dagje vol in de zon en ze waren weer keurig droogpierre schreef:volgens mij moet je ze dan 2-4 weken laten drogen
Heb een Landcruiser gehad en heb dit op deze manier gedaan, werk perfect