Leuk voor de Ring.

Er staat geen prijs bij toch? Was de vorige keer bij verkoop 4750 oid.Jean-Paul-S schreef:Ik zag hem ook net.
Een zeer leuke auto voor dat doel, je hebt er geen werk meer aan. Als je dit zelf zou bouwen ben je meer geld kwijt
De schuur komt niet leeg, die word alleen voller. aan 1 williams, 1 clio 16v, 1 cup clio, en 1 wrak heb ik genoegSteven schreef:Leuk geld verdienen zo
Nix voor jou Jarnos Party Sevice? Schuur leegruimen en ondertussen lekker knallen
Hij staat op de straat hier heWouterW schreef:Kom het hier maar brengen, dan ben je dr makkelijk vanaf
ASO!!Jean-Paul-S schreef:Hij staat op de straat hier heWouterW schreef:Kom het hier maar brengen, dan ben je dr makkelijk vanafAandrijfas/bak probleem. We hebben er 300km mee gereden, en heb de hele avond niks gegeten doordat mijn maag nog ondersteboven stond van het gerammel
Ja, we hebben hem meegenomen. De terugreis was echt rammelen tot en met. Waarschijnlijk de tripode in de bak en homokineet, en verder is de stappenmotor stuk.Steven schreef:Gvd, je hebt dat ding nog echt gekocht ook he...
Wat isser precies mis mee dan?
Nice
Ik heb gister inderdaad even de boel gedemonteerd om aan de as te voelen. Het zit hem in de linker asASO!!
Wel een mooie koop gedaan denk ik zo!!
Volgens mij lig je dr nu onder, uitlaatje maken en aandrijfasje?
ja hoorLotuzClioWilliams schreef:Houd je 'em wel heel, Geert?
ja chip zit goed om. inham aan de goede kant.Menno schreef:Chippie wel goedom zitten?
Anders heb ik hier nog wel wat probeerdingetjes liggen.
Phase III heeft ook een andere kleur blauw niet waar?ronald clio schreef:Alleen als Phase 1.
Na het grote succes van de eerste serie is Renault gewoon doorgegaan met de Phase 2 en 3, deze hebben alleen niet zo'n mooi plaatje op het dashboard..
432. Maar sommigen vinden dit gewoon een fase 2.WouterW schreef: Phase III heeft ook een andere kleur blauw niet waar?
Pat heeft toch een Williams in 432?LotuzClioWilliams schreef:432. Maar sommigen vinden dit gewoon een fase 2.WouterW schreef: Phase III heeft ook een andere kleur blauw niet waar?
Ik zou liegen als ik zeg dat ik geen Williams meer wil hebben. De interesse is er nog steeds. Maar de kans is klein dat er op korte termijn weer eentje komt, want ik ben prima tevreden met m'n huidige wagen ( ZX 16v uit '97 ). Het is geen nekkendraaier als de Williams qua vormgeving en hij is helaas ook een stuk zwaarder (is ook een maat groter), maar het is een fijne, sportieve en vrij zeldzame wagen die me ook in meerdere opzichten aan de Williams doet denken. De Williams blijft iig de benchmark.WouterW schreef:ps, mis je ons/je williams nu nog steeds?