apart....mijn peil staat nu ook al een paar dagen onderaan....ik doe dr gewoon ff nix aan en kijk wat er gebeurd.kool schreef:mijn 19 blijft ook altijd op minimum haken, al 2 jaarwillow schreef:interessant Frits....Frits schreef:Kan heel goed, ken meerdere 16v's die alle koelvloeistof boven het minimum peil er uit gooide waar verder NIETS mee aan de hand was.willow schreef:2 liter op 2000 km? maar volgens vulde ik hem soms te hoog bij waardoor het peil tehoog kwam en misschien dat die het dan uit de tank gooit?
ik zal hem ook gewoon is op dat minimale peil laten staan en kijken of die dan nóg verder zakt...
misschien is dr wel niks aan de hand en maak ik me voor niks zorgen...kan goed zijn dat ie het gewoon achter elkaar eruitgooide omdat het systeem vond dat er teveel koelvloeistof in het systeem zat.
ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
Het kan inderdaad wat stijgen ja. Maar zoveel, dat is opvallend. Werkt je dop op je vaatje wel goed?
expansievat + dop heb ik nieuw gekocht met de motorrevisie..wat me wel opvalt is dat in de oude dop een gaatje zit en in de nieuwe dop niet....Jean-Paul-S schreef:Het kan inderdaad wat stijgen ja. Maar zoveel, dat is opvallend. Werkt je dop op je vaatje wel goed?
-
- Über-Spammer
En daarom kan de druk weg(I)
Schroef je oude dop er over een tijd eens op en vul hem eens af 

-
Past een achterklep van een clio 16v in een clio 16v? 

-
- Über-Spammer
En hoe
Iemand al eens een motorkap geprobeerd? past volgens mij niet door de opening he?
hier ging het over

hier ging het over

Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op vr 16 nov 2007 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Of zonder motorkap naar de verkoper rijden

-
Dan nog eerder zonder achterklepJean-Paul-S schreef:Of zonder motorkap naar de verkoper rijden![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ze passen beter aan de achterkant van de clio.Cleaned_Clio_16v schreef:Past een achterklep van een clio 16v in een clio 16v?

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
Mathijsvzuijlen schreef:Dan nog eerder zonder achterklepJean-Paul-S schreef:Of zonder motorkap naar de verkoper rijden![]()
hier had ik het overEn hoe Iemand al eens een motorkap geprobeerd? past volgens mij niet door de opening he?

-
Mooi want jaapie gaat morgen een strakke achterklep ophalen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Motorkap past ookJean-Paul-S schreef:Mathijsvzuijlen schreef:Dan nog eerder zonder achterklepJean-Paul-S schreef:Of zonder motorkap naar de verkoper rijden
hier had ik het overEn hoe Iemand al eens een motorkap geprobeerd? past volgens mij niet door de opening he?![]()

Project: GTT Blue Sport
-
Wat is de dag waarde van phase 2 achterlichten en strip?
Dat past!, laatst nog gedaanCleaned_Clio_16v schreef:Past een achterklep van een clio 16v in een clio 16v?

-
- Über-Spammer
T.e.a.b.Cleaned_Clio_16v schreef:Wat is de dag waarde van phase 2 achterlichten en strip?

25 voor je lichten en 10 voor de strip ofzo?
voor die 10 euro zou ik hem met alle plezier door midden breken ! die achterlichten kosten niks vergeleken met die strip!Jean-Paul-S schreef:T.e.a.b.Cleaned_Clio_16v schreef:Wat is de dag waarde van phase 2 achterlichten en strip?![]()
25 voor je lichten en 10 voor de strip ofzo?
-
- Über-Spammer
In dat geval heb ik nog wel een strip voor je liggen, onee 2

[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... s-0187.jpg[/img]Miekje16V schreef:Ja kan iemand mij die schaalverdeling een keer uitleggen aan de hand van een plaatje ofzo... ik weet nl. ook nooit hoe warm enzo. Hoe ik de verdeling interpreteer wordt mijn olie temp op de snelweg 110 graden en bij constant 130 km p/u wordt de olie 120 graden... als het goed is dus-Ray- schreef:weet je zeker dat je je meter goed afleest? kijk ff goed naar de schaalverdeling.Remon-CL10 schreef:Mijn Clio GP uit '96 loopt bij ongeveer 130 km/h 4000 rpm. Hierbij loopt de olietemperatuur op tot ongeveer 120 graden. Zijn dit normale waardes? Ik vind de temperatuur namelijk wel erg hoog
mijne zit altijd zo rond de 100-110.
van onderaf:
40
60
80
100
120
140
160 max
de onderkant van de streepjes correspondeert met de getallen. 100 graden is dus het 4e streepje van onder.
die laatste 3 streepjes voor de 160 zijn mijns inziens de "gevarenzone" voor de 160 graden.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
dan word de mijne op de meter hoogstens 105 graden. JA, ook met gas geven 

is ook niet zo gek als het buiten 3 graden is 

-
- Über-Spammer
ook in de zomer. Het is wel een frisse motor (35000km, nieuwe radiator en thermostaat van 60 graden 

ook in de zomer. Het is wel een frisse motor (35000km, nieuwe radiator en thermostaat van 60 graden
niks mis mee dus

Hey Ray bedankt... Dan had ik inderdaad goed gegokt met de schaalverdeling en de olietemperatuur van Clitt
graag gedaan wijffie

-
-
- Über-Spammer
Ze zijn erg groot en moeilijk onder een standaard 16v te krijgen
Wel een zeer nette prijs overigens

Wel een zeer nette prijs overigens

gloeiende, net een maatje te grootCleaned_Clio_16v schreef:linkje
Al door iemand gespot?
nog iemand belangstelling voor een origineel 16v interieur?
is niet stuk gewoon netjes.
zit nog in de auto en mag weg voor schappelijke prijs.
is niet stuk gewoon netjes.
zit nog in de auto en mag weg voor schappelijke prijs.
-
hmmm??Jean-Paul-S schreef:Ze zijn erg groot en moeilijk onder een standaard 16v te krijgen![]()
[img]http://members.lycos.nl/jjweel/wielen%202.JPG[/img]