ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
een standaard gtt haalt de 150 pk niet hoor 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
-jo- schreef:verhoogde druk en wat klein prul ? krukaspk's ? Nou nou...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Injectiekitje en je schiet er al overheen.
Enige wat je moet doen is zorgen dat je een groter gat dan die carb kan krijgen. 150 pk is vrij eenvoudig haalbaar bij een C1J blokje.
Die standaard carb/turboversies blijven idd hangen tegen de 140, hoe ver je ook schroeft.
Enige wat je moet doen is zorgen dat je een groter gat dan die carb kan krijgen. 150 pk is vrij eenvoudig haalbaar bij een C1J blokje.
Die standaard carb/turboversies blijven idd hangen tegen de 140, hoe ver je ook schroeft.
idd, zo'n 1.8 8klepper is helemaal niet vooruit te brandenMarcel B. schreef:gek he, die golf3's zijn allemaal trage hokken
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: R19.R
Ja dan ploft die uit mekaar 

-
tja is niet echt veel
maar is ook al oude motor, zat ook al in de golf2
paar jaar terug had ik n klasgenoot met een golf2 cabrio met zo'n blok en die zou mij wel even kwijtrijden
ik had toen n astra gsi met 1.8 125 pk
byebye, zwaai zwaai en dag met je golfje

paar jaar terug had ik n klasgenoot met een golf2 cabrio met zo'n blok en die zou mij wel even kwijtrijden

wordt aan gewerkt!
cabrio zal nog wel zwaarder zijnSiempie schreef:massa leeg 999 kgwillow schreef:1.8 8v is 90 pk-Ray- schreef:idd, zo'n 1.8 8klepper is helemaal niet vooruit te brandenMarcel B. schreef:gek he, die golf3's zijn allemaal trage hokken
Golf 2 cabrio?hans-williams schreef:tja is niet echt veelmaar is ook al oude motor, zat ook al in de golf2
paar jaar terug had ik n klasgenoot met een golf2 cabrio met zo'n blok en die zou mij wel even kwijtrijdenik had toen n astra gsi met 1.8 125 pk
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Met m'n Clio 16V heb ik laatst tegen m'n kameraad z'n pa gereden met z'n Volvo S60 2.4D, tot de 180 loopt ie absoluut niet uit...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zaterdag,
Vanaf Wassenaar de A44 op richting Leiden. Volvo S80 2.9.
Ding gassen ik ook vol gas, ging gelijk op. Boven de 160 liep ik uit. Die gast (zal de auto wel van pappa hebben geleend) snapte dr niets van.
Vanaf Wassenaar de A44 op richting Leiden. Volvo S80 2.9.
Ding gassen ik ook vol gas, ging gelijk op. Boven de 160 liep ik uit. Die gast (zal de auto wel van pappa hebben geleend) snapte dr niets van.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Was echt zoon wassenaars balletje
Werd daarna wel voorbij gereden door een 911, die hield ik echt niet bij.
Remmen zijn daarna ook weer ingeremd, bij Rijnburg vond een bloemenboer het nodig om een andere bloemenboer in te halen met 1 a 2 km verschil

Werd daarna wel voorbij gereden door een 911, die hield ik echt niet bij.
Remmen zijn daarna ook weer ingeremd, bij Rijnburg vond een bloemenboer het nodig om een andere bloemenboer in te halen met 1 a 2 km verschil

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
of 75 pkwillow schreef:1.8 8v is 90 pk-Ray- schreef:idd, zo'n 1.8 8klepper is helemaal niet vooruit te brandenMarcel B. schreef:gek he, die golf3's zijn allemaal trage hokken

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
mijn Clio RS 172 vs Mercedes C30 CDI AMG Combi(230pk)
kon hem helaas niet bijhouden, snelle wagen alleen jammer dat er een ster op zun grille/motorkap zat haha
hield hem in het begin nog bij maar na een paar seconde was ie weg helaas.....
gr
kon hem helaas niet bijhouden, snelle wagen alleen jammer dat er een ster op zun grille/motorkap zat haha

hield hem in het begin nog bij maar na een paar seconde was ie weg helaas.....
gr

-
Sssstttttt!Steven schreef:RJ zeker?
VLK Groep
klopt, daar is hij ook mee bezig...binnenkort heeft hij het dubbele aantal pony's onder de motorkapMerijn schreef:G-ladertje erop verandert een hoop!
Laatst gewijzigd door willow op vr 16 nov 2007 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
F3P 1800 motoren in Renaults uit die tijd ook niet, en de monopoint heeft bovendien al 5pktjes meer dan dat VW blok, en met multipoint injectie (R19 Rli en Clio RSI) dus 20pk meer! En met een vrij hoog koppel voor zo en oud blok is het een genot om er rustig met te rijden onder in de toeren! Blok is overgenst ontwikkeld door Volvo.Merijn schreef:Die 1.8 8V van VW is overigens wel ijzersterk! Bijna niet kapot te krijgen.Is gewoon niet gemaakt voor sportieve prestaties.
Echt niet. volvo heeft ze van renault gebiets, en heeft het met de 1.7 turbo zelf iewat verprutst 

kan dat op zo'n 90 pk ding?Merijn schreef:G-ladertje erop verandert een hoop!
hmmz, ik google

een g60 is zo'n 1.8 8v blok met een g-lader erop, die maakt het verschil....-Ray- schreef:kan dat op zo'n 90 pk ding?Merijn schreef:G-ladertje erop verandert een hoop!
hmmz, ik google
de basis is vrij simpel en zo'n blok is echt veel kleiner dan een clio 1800 16v motor.
Jah, die blokjes zijn ook best aardig.
Met een pouli en chipje en wat betere oliekoeling, is daar een zeer betrouwbare 180 pk goed uit te halen. Die dingen leveren een berg koppel onderin.
Ook die G-laders stellen niet veel voor, we hebben er pas zelf een gereviseerd. Moet gouden handel geweest zijn, want revisies gingen voor 750 euro. Als je er op tijd bij bent, zet je er voor tientjeswerk nieuwe keerringen en dichtlijsten, en dat riempje in. Doe je dat om de zoveel km's gaat dat ding nooit kapot. En zelf is het prima te doen.
Met een pouli en chipje en wat betere oliekoeling, is daar een zeer betrouwbare 180 pk goed uit te halen. Die dingen leveren een berg koppel onderin.
Ook die G-laders stellen niet veel voor, we hebben er pas zelf een gereviseerd. Moet gouden handel geweest zijn, want revisies gingen voor 750 euro. Als je er op tijd bij bent, zet je er voor tientjeswerk nieuwe keerringen en dichtlijsten, en dat riempje in. Doe je dat om de zoveel km's gaat dat ding nooit kapot. En zelf is het prima te doen.
Gisteren met de safrane aan het stoplicht staat er een Dodge Nitro naast me (getverdemme, dat mensen zich zoiets uberhaupt aan DURVEN schaffen) maargoed.
Ik zat wat te stuntelen in de eerste versnelling helaas, dus hij schoot effe weg. Het 2.5je snoeide toch hard genoeg daarna om m niet meer los te laten. Gaan nog best goed, die Dodges. T zal wel een 3,7 geweest zijn aan de specs te zien.
Ik zat wat te stuntelen in de eerste versnelling helaas, dus hij schoot effe weg. Het 2.5je snoeide toch hard genoeg daarna om m niet meer los te laten. Gaan nog best goed, die Dodges. T zal wel een 3,7 geweest zijn aan de specs te zien.