ACT: 5 GT Turbo.
net zo snel of net zo langzaam?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
tuurlijkSteven schreef:Ghehe...Florus schreef:D'r is maar 1ne goeie bank, de 3 zits die hier in huis staat,kun je heerlijk op wegdromen......![]()
Verder probeert er iemand weer duidelijk een discussie uit te lokken

zou eerst even goed lezen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Alex Los schreef:Is dat serieus Stevie...ik hoop toch op iets meer.
Anders is ie net zo snel als die van Arco
Nog niet geprobeert eigenlijk.Roy schreef:Is die irl ook even snel als die van Arco?

-Ray- schreef:net zo snel of net zo langzaam?

Net zo snel tuurlijk.


@ Lex : jij heb toch alleen een grote downpipe en aangepaste carburateur ??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Ja, en snelle vertieldopjes
Maar effe voor de duidelijkheid.
Mijn setup:
2,5inch downpipe
2.25inch uitlaat systeem
Maximaal uit gekotterde Turbo elbow.
Groep A carb
Omgebouw naar Cupsysteem
Interkoeler klep eruit en gestrapt

Maar effe voor de duidelijkheid.
Mijn setup:
2,5inch downpipe
2.25inch uitlaat systeem
Maximaal uit gekotterde Turbo elbow.
Groep A carb
Omgebouw naar Cupsysteem
Interkoeler klep eruit en gestrapt
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
vergeet ff niet dat jij een "vers" blokkie heb.
Dan zou ie dus theoretisch sneller (cq. meer PK's) moeten hebben als die van mij (101.3 wiel PK's in Goes)
- aangepaste carb. + 130-sproeier
- turboruk op +/- 0.9 bar
- intercoolerklep open + gestrapt
- ombouw naar cup-systeem
Dan zou ie dus theoretisch sneller (cq. meer PK's) moeten hebben als die van mij (101.3 wiel PK's in Goes)
- aangepaste carb. + 130-sproeier
- turboruk op +/- 0.9 bar
- intercoolerklep open + gestrapt
- ombouw naar cup-systeem
Dat wel, al blijft die plek gewoon kut, er komt daar gewoon te weinig lucht om de boel echt goed te koelen. Maar die twin core zal wel al beter koelen dan de origeneleKoenGTT schreef:Als je nou je ic op dezelfde plek wilt houden is dat twin core ding dan wel de beste optie?
R5GTT. Drive it like you stole it
Hmm ik was eigenlijk van plan om ic op dezelfde plek te houden... Vanwege de homologatie zooi... En ik denk dat ik dat ook doe en dan die plek optimaliseren net als mark5t heeft gedaan.
Kan altijd nog doorgaan voor een FMIC!
Kan altijd nog doorgaan voor een FMIC!
hoor ik weer een groepsaankoop doorkomen ???
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... UN1221.jpg[/img]
85$

[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... UN1221.jpg[/img]
85$
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
als jij er youngtimers mee wilt gaan rijden mag dat allemaal niet koenKoenGTT schreef:Als je nou je ic op dezelfde plek wilt houden is dat twin core ding dan wel de beste optie?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
@luco daar heb ik geen geld voor en ben nog minstens 5jaar student dus neej dat gaat niet lukken. Maar ga denk ik toch voor zo'n ictje.
@steven me schoonvader is lasser
Die gaat binnenkort nog wat kritieke puntjes aanpakken! hehe
@steven me schoonvader is lasser

R5GTT phase2
Welke klasse wil je in met dat ding dan? En wat zijn daar de regels voor?
Want als je dan toch de IC mag aanpassen moet je dat ding meteen wegmikken.
Lasser Beentjes?
Want als je dan toch de IC mag aanpassen moet je dat ding meteen wegmikken.
Lasser Beentjes?

Laatst gewijzigd door Steven op wo 14 nov 2007 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Jo je moet dat formaat niet hebben, je hebt er 1 met een 650x140mm core, die passen mooi achter je bumpergrille zonder aanpassingen.
Bij een GT is het geen kwestie van kijken of je het pas kan maken, maar kijken wat er past.... en dat zijn niet zoveel formaatjes als je het netjes achter je originele bumper wilt wegwerken.
Bij een GT is het geen kwestie van kijken of je het pas kan maken, maar kijken wat er past.... en dat zijn niet zoveel formaatjes als je het netjes achter je originele bumper wilt wegwerken.
Als we een loodsje hebben gaat me gt toch van de weg. Wordt dan een tweede racer. Me vader gaat hem dan misschien af en toe rijden of me oom. En luco je moet niet alle regeltjes te streng nemen bij de ytt. Maar jou 5 is gewoon egt te gek daar ligt compleet ander blok in enzo. Dat heeft technisch niet meer zo heel veel met een 5 te maken
Maar egt uber dat ie zo hard gaat

Maar egt uber dat ie zo hard gaat

R5GTT phase2
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
1 protest van de concurrentie en je bent de lul bij de youngtimers hoor 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
edit*; gvd, het internet is hier weer zo snel dat ik men tekst beter aan huis kan komen zeggen.
@ Lex en Stevo dus:
ik heb em in de bestelling staan, als er nog zijn die zoiets willen moet ik het wel dringend weten.
kostprijs is 85$ en de verzending 110$, als ze samen verpakt worden (of zelfs per 3) kan het transport verdeeld worden.
afmeting:
totaal afmeting: 77.5 cm
onderkant : 72.5 cm
hoogte: 30 cm
dikte: 7.6 cm
eindkap aansluiting: 7 cm
gewicht : 8.2 kg
inclusief beugels
@ Lex en Stevo dus:
ik heb em in de bestelling staan, als er nog zijn die zoiets willen moet ik het wel dringend weten.
kostprijs is 85$ en de verzending 110$, als ze samen verpakt worden (of zelfs per 3) kan het transport verdeeld worden.
afmeting:
totaal afmeting: 77.5 cm
onderkant : 72.5 cm
hoogte: 30 cm
dikte: 7.6 cm
eindkap aansluiting: 7 cm
gewicht : 8.2 kg
inclusief beugels
protest dienen ze toch alleen maar in als je vooraan rijdt en de technische keuring is nou ook weer niet zoo streng...
En steve o tis bij de youngtimers en ic zou je niet mogen aanpassen maar op de standaard plek een ic houden is wel ok. Zoveel verstand hebben ze er nou ook weer niet van.
@steven wanneer gaan we nou kijken bij die jongens in de loods. Staan nu 3 wagens. ford escort rs2000 mk1, toyota starslet zo 1 als jij hebt maar dan helemaal in cup uitvoering net helemaal opgebouwd blok is net paar km mee gereden!!! en natuurlijk die rolla...
Ik moet er toch even heen voor dat schadegevalletje
En steve o tis bij de youngtimers en ic zou je niet mogen aanpassen maar op de standaard plek een ic houden is wel ok. Zoveel verstand hebben ze er nou ook weer niet van.
@steven wanneer gaan we nou kijken bij die jongens in de loods. Staan nu 3 wagens. ford escort rs2000 mk1, toyota starslet zo 1 als jij hebt maar dan helemaal in cup uitvoering net helemaal opgebouwd blok is net paar km mee gereden!!! en natuurlijk die rolla...
Ik moet er toch even heen voor dat schadegevalletje
R5GTT phase2
Wie kan mij vertellen wat voor een type spoiler er achterop zit?-Ray- schreef:**weer/nog steeds te koop, RT-08-DG
alu lassen mark 5t even pmen of mailen
maak alles naar wens klant op maat voor schappelijke prijzen.

maak alles naar wens klant op maat voor schappelijke prijzen.
Wat voor type ic is het? Bare and plate of tube and fine?-jo- schreef:hoor ik weer een groepsaankoop doorkomen ???![]()
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... UN1221.jpg[/img]
85$
dat werd er niet bijvermeld Maus. Bedankt voor de link, heb me daar geregistreerd (effe wachten op de webmaster).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Effe in mijn project topic zoeken, daar vind je wel fotoŽs van hoe het op een GT moet zittenLeon RS schreef:Thanx! Op MP staan er een paar te koop maar deze hebben metalen pootjes? Moet je de pootjes van een andere spoiler afhalen of zijn deze niet compleet?

@Jo, ik wacht nog effe moet een echte koeler. Mijn turbo zit er ook aan te komen en de Clio heeft ook wat aandacht nodig.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Als ik me niet vergis had Seger deze set. Met de nadruk op had.
Het laatste wat ik er van heb gehoord is dat hij weer terug ging naar standaard compressie... Maar dat is toch al weer een paar maanden geleden. (Zelf heb ik setje 2)
Het laatste wat ik er van heb gehoord is dat hij weer terug ging naar standaard compressie... Maar dat is toch al weer een paar maanden geleden. (Zelf heb ik setje 2)
seger heeft em nog steeds, maar die rijd met het comlete injectie systeem en turbo.
Ik zocht iemand die het met zen carb opstelling had en T2 of T25. K'heb deze set namelijk besteld en wou eens informeren of iemand er ervaring mee had.
Ik zocht iemand die het met zen carb opstelling had en T2 of T25. K'heb deze set namelijk besteld en wou eens informeren of iemand er ervaring mee had.
Ik ben paar weken geleden bij seger geweest, mijn fmic komt bij hem vandaan
, hij had de motor die nu in zijn gtt verkocht aan iemand uit nederland zei ie. En was een nieuw blok aan het opbouwen met lage compressie zuiger, nokken-as met meer lift andere kleppen enz. Op dit blok zou dan ook weer de injectie en dikke turbo van MB komen
R5GTT. Drive it like you stole it