Die zit-jo- schreef:ph1 en vooral hun koppelingen roeleren en nu opzouten met die ph2 meuk![]()

de wie?Riël Notermans schreef:och is die neukerd weg?
ja hij was zeker leuk, voor de verkoop heb ik em nog ff omhoog gegooid en de 13-ers er weer onder gezet. Die Peus is niet interessantcyberdanny schreef:Jammer Patrick, vond hem echt kicks in die staat met die velgen!!!
Wanneer kom je die peus laten zien in m-treeg?
ha Ol, nee deze blijft zoals ie is, alleen onderhoudOllie schreef:Maak je de Peug ook Patrick style (oftwel zakken met die hap)
was ook een leek leuk gebakje, maar had toch wel zere plekken, dorpels, verwarming werkte niet goed en koppeling had ook zijn beste tijd gehad.........Haas schreef:die 5 was en is echt master!
ja , ach , ik heb dit wagentje niet voor de snelheid gekocht, hij rijdt wel relaxter als dat zwarte vijfje. voor het "schnelle werk" gebruik ik de GTTRoyH schreef:1.1 valt wel mee? Ben je er al mee op de snelweg geweest? ik vind het maar ruk rijden eerlijk gezegdnu moet ik er wel 1500km ongeveer mee rijden (per week) dus misschien veranderd dat de zaak een beetje
Maar wat weegt jou auto? 1.1 Peugeot 106 weegt iets van 750 kilo of iets in die richtingRoyH schreef:1.1 valt wel mee? Ben je er al mee op de snelweg geweest? ik vind het maar ruk rijden eerlijk gezegdnu moet ik er wel 1500km ongeveer mee rijden (per week) dus misschien veranderd dat de zaak een beetje