Zou het nog in de minibar staan.....?Steven schreef:ik kwam nog een foto tegen van het ringweekend eerder dit jaar, kweenie offie al es voorbij was gekomen
Nou ik had wel een beetje een volle maan verwachtSteven schreef:Vond je het nou jammer dat ik m'n broek aanhield?
Tis volgens mij weer tijdens terug dat ik een hele meeting m'n broek aan heb gehouden. Behalve tijdens het pissen dan
Miekje16V schreef:Vandaag was het voor mij niet alleen RTC auto meeting maar vooral ook de "wie herken ik uit het smoelenboek meeting"Leuk een aantal van jullie eens in het echt te hebben gezien
Ze zijn meegegaan naar school. Elke leraar en lerares die een Renault rijden weten nu van de RTC af...Paul1916v schreef:hoeveel stickers zitten al in, om en op het huis?
is best wel lastig idd. Nu weet je hoe we eruit zien als we geen raar gezicht opzettenHessel schreef:Miekje16V schreef:Vandaag was het voor mij niet alleen RTC auto meeting maar vooral ook de "wie herken ik uit het smoelenboek meeting"Leuk een aantal van jullie eens in het echt te hebben gezien
Dat je me herkende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat ie dan toch weer een stel meiden om zich heen weet te verzamelen... ongelofelijkcyberdanny schreef:Hey Paz! Volgens mij is er iemand die sambal in je bier doet!
Miekje16V schreef:en dat ie dan toch weer een stel meiden om zich heen weet te verzamelen... ongelofelijkcyberdanny schreef:Hey Paz! Volgens mij is er iemand die sambal in je bier doet!![]()
Steven schreef:Ik had ook weer een heftig weekend, toch blijkbaar iets TE, want ik zit nu ziek thuis.
Hoe ziet dat eruit? Nou zo:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Zieke_harses.jpg[/img]
Ouwe lelijke sjagerijn
Ik had beloofd om niet normaal op een foto te staan...~thijs~ schreef:sow t@ring jacco, dit kan niet goed zijn man!
Aeuhmmmm... Dat win je met grote voorsprong hoorHessel schreef:#$% @##$% %$%$# ik heb een concurrent![]()