Naja hou em heel, volgende x beter

das wel heel erg hoog ja 1060 pfffffffffffffffffAbel schreef:we hebben op de terug weg ff de 200 aangetikt, maat uitlaatgas stond op max 1060. Dus dat is kritisch
dus voor het mooie moet in de 2e trap een iets grotere sproeier.
ook waar we ook aan denken is water injectie, dit zal ook flink koelen.
Die met die AX spoiler op het dak gemonteerd. Stond vrij in het begin van de meeting.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:auto
want heb wel een witte gezien daar maar ...
waar mag je 200, is handig om te weten ?Abel schreef:we hebben op de terug weg ff de 200 aangetikt, maat uitlaatgas stond op max 1060. Dus dat is kritisch
jij overal pierre, vooral binnen de bebouwde kompierre schreef:waar mag je 200, is handig om te weten ?Abel schreef:we hebben op de terug weg ff de 200 aangetikt, maat uitlaatgas stond op max 1060. Dus dat is kritisch
Ik neem aan dat chris dit vraagt om een normaal antwoordt. Kon zijn dat er een bepaalde reden is waarom jij hem daar geplaatst hebt. En dat hij het geen porum vind is zijn mening. Maar dat er dan zo'n antwoordt wordt gegeven dan lijkt het alsof je niet tegen de mening van anderen kunt.mark 5t schreef:spoiler discussie eindelijk hehe, ik dacht al dat duurt lang.
heb ik zo mijn redenen voor en daarmee uit.
jij en waarschijnlijk de andere 99% van de RTC vindt het allemaal niks.
mij maakt het allemaal niets uit ik doe lekker wat ik wil met MIJN auto.
ik ben een van de weinigen die het lef heeft om zijn project volledig in beeld te brengen inclusief de gemaakte fouten zoals bijvoorbeeld het brandstoffilter verhaal.
ook durf ik mijn vermogensuitdraai wel te laten zien.
je hebt ballen of niet.
ik heb nooit de intentie gehad om een show auto te bouwen maar wel een uniek ding wat niemand heeft CQ durft inclusief een motor die beestachtig presteert.
gegroet!! en ik hoop dat hiermee je vraag goed beantwoord is omdat ik er gewoon geen zin in heb om me te verdedigen.
mzzzl
relax relax, ik heb alleen maar respect voor hoe je je auto opbouwd en het vermogen wat je er uit hebt gekregen.........jacob heeft idd gelijk, ik vroeg het eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was naar de reden dat je hem zo hebt geplaatst. Das alles......simpele vraag, simpel antwoord, meer niet. Majah, dankjewel voor je antwoordmark 5t schreef:spoiler discussie eindelijk hehe, ik dacht al dat duurt lang.
ik ben een van de weinigen die het lef heeft om zijn project volledig in beeld te brengen inclusief de gemaakte fouten zoals bijvoorbeeld het brandstoffilter verhaal.
je hebt ballen of niet.
ik heb nooit de intentie gehad om een show auto te bouwen maar wel een uniek ding wat niemand heeft CQ durft inclusief een motor die beestachtig presteert.
gegroet!! en ik hoop dat hiermee je vraag goed beantwoord is omdat ik er gewoon geen zin in heb om me te verdedigen.
mzzzl
Aparte manier van vragen heb je dan...CChris schreef:relax relax, ik heb alleen maar respect voor hoe je je auto opbouwd en het vermogen wat je er uit hebt gekregen.........jacob heeft idd gelijk, ik vroeg het eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was naar de reden dat je hem zo hebt geplaatst. Das alles......simpele vraag, simpel antwoord, meer niet. Majah, dankjewel voor je antwoordmark 5t schreef:spoiler discussie eindelijk hehe, ik dacht al dat duurt lang.
je hebt ballen of niet.
mzzzl.
Jij bent zeker zo'n strevertje, 120 en geen streepje harder...pierre schreef:waar mag je 200, is handig om te weten ?Abel schreef:we hebben op de terug weg ff de 200 aangetikt, maat uitlaatgas stond op max 1060. Dus dat is kritisch
Scheelt dat je me helemaaaaaaal niet kent, dus daar kan je niet over oordelen.pierre schreef:Jij bent zeker zo'n strevertje, 120 en geen streepje harder...
...duitsland ..frankrijk 130, nederland beetje te hoge bonnetjes gehad.