7e RTC Afsluitmeeting: 4 november a.s. Reeuwijkse Poort CHAT
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
de intruder gayclub

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Was trouwens wel leuk om met die Dodge het terrein op te rijden.
Sommige keken me echt aan van wat the fuck doet die hier
Sommige keken me echt aan van wat the fuck doet die hier

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
Ja, ging weer een liter 

-

was wel een mooie meeting, grote opkomst, hoop mooi spul en ook een hoop troep 
op de snelweg kreeg ik opeens nog een gratis scheur in me voorruit, dikke jaap van 25cm
naja weer een reden om er een nieuw voorruit in te doen 

op de snelweg kreeg ik opeens nog een gratis scheur in me voorruit, dikke jaap van 25cm

Trust me. I know what I'm doing.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
We hadden de beste die we maar konden vindenJochem de Haas schreef:Zal wel een beste verkoper zijn geweest dat

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
M'n eerste meeting en vond het geslaagd!
Grote opkomst en zeer mooi spul te bewonderen.
Morgen eens even kijken waarom de ruiten wissers er de terugreis mee gestopt zijn precies in m'n zicht
Vanaf Heerenveen richting Leeuwarden begon het ook wat branderig te stinken in de auto , zal wel een relais aan het schroeien zijn

Morgen eens even kijken waarom de ruiten wissers er de terugreis mee gestopt zijn precies in m'n zicht

Vanaf Heerenveen richting Leeuwarden begon het ook wat branderig te stinken in de auto , zal wel een relais aan het schroeien zijn

yo soy tam bien a la casa
heb me ook wel weer ff vermaakt, hoop bekenden, mooie lokatie. aardig weer, goeie patat whehe
op de heen en terugweg nog een paar keer geprobeerd te winnen van die slet, gauw gestopt. wat een dik motortje in een lege starlet al niet kan doen. ken helemaal mooi worden als er een 5e versnelling bij komt, alleen bij 160+ had ik het idee dat ik kon winnen
heb me ook wel weer ff vermaakt, hoop bekenden, mooie lokatie. aardig weer, goeie patat whehe
op de heen en terugweg nog een paar keer geprobeerd te winnen van die slet, gauw gestopt. wat een dik motortje in een lege starlet al niet kan doen. ken helemaal mooi worden als er een 5e versnelling bij komt, alleen bij 160+ had ik het idee dat ik kon winnen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ze gingen wel omhoog maar niet meer naar benedenHenk-ale schreef:M'n eerste meeting en vond het geslaagd!![]()
Morgen eens even kijken waarom de ruiten wissers er de terugreis mee gestopt zijn precies in m'n zicht![]()

En zo staan ze nog steeds , de stank was niet harden smeulend plasticMarco (ClioII) schreef:Ze gingen wel omhoog maar niet meer naar benedenHenk-ale schreef:M'n eerste meeting en vond het geslaagd!![]()
Morgen eens even kijken waarom de ruiten wissers er de terugreis mee gestopt zijn precies in m'n zicht![]()
Vanaf Heerenveen richting Leeuwarden begon het ook wat branderig te stinken in de auto , zal wel een relais aan het schroeien zijn![]()

Ja hoor, dankzij Floor en Jochem. Ze rijd super, alleen kon ze het niet hebben dat ik pvc had gebruiktTom schreef: @Jo: Nog goed thuis gekomen?

-
O ja, Chris, nog bedankt voor de 13 stuks Tuningbladen.
Het dierenasiel is erg blij met deze extra donatie in de papiercontainer !
Het dierenasiel is erg blij met deze extra donatie in de papiercontainer !

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het was goed & gezellig. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Chris ging hard met die blaadjes ja...
Ik zie nu al waar ze allemaal terecht zijn gekomen...

Ik zie nu al waar ze allemaal terecht zijn gekomen...

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Patat pinda?-Ray- schreef:yo soy tam bien a la casa

Jah bij 200 rijd ie gewoon keihard de begrenzer in, maargoed de fun zit em in 0-150...
Gisteraaf het ding weer teruggebracht bij de rechtmatige eigenaar en toen was het weer zo lekker koud buiten, dan is het helemaal van de gekke hoe dat ding door Beverwijk heensleurt. En we zijn nog langnie klaar met dat ding

@Sander, ik vind het juist wel vet zo'n dikke niet-reno, volgende x willen we toch een demo terrein rijden hoor

-
- Über-Spammer
Het was een leuke meeting met veel auto's.
Volgend jaar zeker weer
hopelijk wel met een eigen auto (nee niet de 21), maar daar word aan gewerkt
Oja Stevie, de 21 is niet ontploft
Volgend jaar zeker weer

Oja Stevie, de 21 is niet ontploft
-
- Über-Spammer

maakt niet uit, ik heb je ook niet aangesproken

@Luco, bedankt voor de shocks-jo- schreef:thuis !!!!
Floor & Jochem, bedankt voor de koppelstukjes !![]()
Mooie meeting, locatie, catering enz![]()
super opkomst
@Mark, bedankt voor de reiniger
@Ray, bedankt voor de blaaspijp
was ik effe vergeten.
-
Organisatie bedankt voor deze goed georganiseerde en gezellige meeting!
[img]http://i240.photobucket.com/albums/ff14 ... gertje.gif[/img]
Leuke middag, prachtige lokatie. Complimenten aan de organisatie. Veel auto`s van ongeveer 20 jaar oud gezien ! (R5 GTT) Krijg wel de indruk dat deze klassieker zo`n beetje de hoofdrol speelt in het geheel. Zal nog wel jaren zo blijven, totdat de Clio`s 20 jaar en ouder worden ! (Krijg je toch een ander beeld, samen met de andere types !)
Ook aardig om bij alle avatars nu de gezichten erbij te zien. Verheug me al op de nieuwjaarsmeeting 2008 !
grtn Marcel
Leuke middag, prachtige lokatie. Complimenten aan de organisatie. Veel auto`s van ongeveer 20 jaar oud gezien ! (R5 GTT) Krijg wel de indruk dat deze klassieker zo`n beetje de hoofdrol speelt in het geheel. Zal nog wel jaren zo blijven, totdat de Clio`s 20 jaar en ouder worden ! (Krijg je toch een ander beeld, samen met de andere types !)
Ook aardig om bij alle avatars nu de gezichten erbij te zien. Verheug me al op de nieuwjaarsmeeting 2008 !

grtn Marcel
Jow, he, jullie zijn een stelletje dus?Jean-Paul-S schreef:![]()
maakt niet uit, ik heb je ook niet aangesprokenjij keek alleen naar Kim zeker op dat moment

-
- Moderator
- Car: Megane
Ik vroeg mij af waar alle coupe's waren. Nu keek ik op de rmc site en nu zag ik dat zij hun eigen afsluitmeeting hadden.
Misschien leuk om dit volgend jaar te combineren?? Want de opkomst is dan natuurlijk ook veel groter.
Misschien leuk om dit volgend jaar te combineren?? Want de opkomst is dan natuurlijk ook veel groter.
Wat groterPatrick.B schreef:Ik vroeg mij af waar alle coupe's waren. Nu keek ik op de rmc site en nu zag ik dat zij hun eigen afsluitmeeting hadden.

-
- Moderator
- Car: Megane
Riël Notermans schreef:Wat groterPatrick.B schreef:Ik vroeg mij af waar alle coupe's waren. Nu keek ik op de rmc site en nu zag ik dat zij hun eigen afsluitmeeting hadden.
Misschien leuk om dit volgend jaar te combineren?? Want de opkomst is dan natuurlijk ook veel groter.![]()
![]()

-
- Über-Spammer
en de beste man van de snackkar had ook een goeie dag