team009's circuit Clio [Foto's vrijrijden TT]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ergens fotoos te zien?
-
- Contacteer:
Inmiddels staan de foto's online ja. http://www.team009.nl Onze auto liep ook niet helemaal lekker. Die 180pk haalt hij bij lange na niet. En dynamo is dood. Dus 2 accu verbruikt.
En over die schades, ik heb er geen foto's van. Maar die komen vast nog wel ergens online. Die 3 MPS (met 2300km op de teller) was echt totall.
Normale mensen rijden (zeker op een zeiknat circuit) eerst rustig een paar rondjes om te verkennen en aan te voelen wat de auto doet. Het eerste rondje wat ik reed kwam hij me al met een noodvaart voorbij. Bij het volgende rondje zag ik hem al liggen in de busstop chicane. Hij is over de curbes zijdelings aan het rollen geraakt (vraag me niet hoe) en heeft ook nog een renault 19 in zijn rol meegenomen. Die dus ook gelijk totall was. Echt vol in de zijkant, die 19 mag blij zijn dat hij een kooi had, anders had het wel eens minder fraai af kunnen lopen.
Ook nog een E36 die op het rechte stuk achterstevoren hard in de muur klapt (het glas wat erop staat was gebroken). Nog een CUP ibiza af zien voeren, één of andere light weight trackcar, endurance golf (had alleen wiel krom staan). Iemand nog meer?
Kortom spektakel genoeg, maar ben nog steeds pissig
dat de motor niet goed liep.
@JPS: bij die E30 liepen de banden in de wielkasten aan. Beetje laag en wat negatief camber. Met de flex dus ff ruimte maken.

En over die schades, ik heb er geen foto's van. Maar die komen vast nog wel ergens online. Die 3 MPS (met 2300km op de teller) was echt totall.
Normale mensen rijden (zeker op een zeiknat circuit) eerst rustig een paar rondjes om te verkennen en aan te voelen wat de auto doet. Het eerste rondje wat ik reed kwam hij me al met een noodvaart voorbij. Bij het volgende rondje zag ik hem al liggen in de busstop chicane. Hij is over de curbes zijdelings aan het rollen geraakt (vraag me niet hoe) en heeft ook nog een renault 19 in zijn rol meegenomen. Die dus ook gelijk totall was. Echt vol in de zijkant, die 19 mag blij zijn dat hij een kooi had, anders had het wel eens minder fraai af kunnen lopen.
Ook nog een E36 die op het rechte stuk achterstevoren hard in de muur klapt (het glas wat erop staat was gebroken). Nog een CUP ibiza af zien voeren, één of andere light weight trackcar, endurance golf (had alleen wiel krom staan). Iemand nog meer?

Kortom spektakel genoeg, maar ben nog steeds pissig

@JPS: bij die E30 liepen de banden in de wielkasten aan. Beetje laag en wat negatief camber. Met de flex dus ff ruimte maken.
-
- Über-Spammer
dat ding van jullie maakt een klereherrie
hij loopt inderdaad erg hoog stationair ook
op het laatst stond ook nog ergens een ouwe alfa in de railing.
die e36 heeft in totaal 5 pitruiten gemold
je kon het vaak zien dat die bmwtjes nerveus reden op het rechte stuk. toen ik in eau rouge omhoog kwam gereden ging een bmw vlak voor me dwars, maar hij kon nog doorrijden in tegenstelling tot een hoop anderen 

hij loopt inderdaad erg hoog stationair ook

op het laatst stond ook nog ergens een ouwe alfa in de railing.
die e36 heeft in totaal 5 pitruiten gemold

-
- Über-Spammer
het zicht was inderdaad echt bagger
ik zag er ook een hoop met van die straatlegale toyo's rijden, of intermediates. lekker glijden

ik zag er ook een hoop met van die straatlegale toyo's rijden, of intermediates. lekker glijden

-
- Contacteer:
Dat tie een herrie maakt is ook niet verrassend met een compleet rechte pijp naar achteren. En op Spa mag het, dus waarom dan ook niet he?
En dat stationair lopen komt meer door een iets te korte gaskabel. Maar hij moet gewoon op de bank, want dit is helemaal niks.
Oja, ik reed op michelin exalto's, das ook best glibberen en glijden, maar dat is ook weer mooi toch? Rijvaardigheid beetje op peil houden ook op glad.
Niemand trouwens foto's van die 19 en mazda?

En dat stationair lopen komt meer door een iets te korte gaskabel. Maar hij moet gewoon op de bank, want dit is helemaal niks.
Oja, ik reed op michelin exalto's, das ook best glibberen en glijden, maar dat is ook weer mooi toch? Rijvaardigheid beetje op peil houden ook op glad.
Niemand trouwens foto's van die 19 en mazda?
-
- Contacteer:
Reden er meerdere. Dus welke? (als ik hem heb is het wel bagger kwaliteit hoor)Marcel B. schreef:hebben jullie nog foto's van die slopel toevallig?
-
- Contacteer:
Deze bedoel je?Marcel B. schreef:de poep-bruine life
[img]http://img514.imageshack.us/img514/952/dsc0521xi4.jpg[/img]
Eau Rouge op.
[img]http://img514.imageshack.us/img514/6348/dsc0641vc8.jpg[/img]
Zonder full wets was er niet te rijden gister. De BMW op straatbanden hebben we in de middag binnen gezet, daar was niet mee te sturen. Dat flexen was omdat de banden aanliepen. BMW had net nieuwe dempers en veren, wat met slicks niet aanliep, maar met de hogere straatbanden net wel.
Clio deed het erg goed op de regenbanden. Verbazend veel grip en snelheid ondanks de natte omstandigheden. Wel 2 keer van de baan af geschoten, maar geen schade gereden gelukkig. Uiteindelijk iets voor het einde gestrand met een kapotte dynamo, ironisch genoeg evenals Gert. Maargoed ook, aangezien de omstandigheden slechter werden, maar het toch steeds harder ging
Clio deed het erg goed op de regenbanden. Verbazend veel grip en snelheid ondanks de natte omstandigheden. Wel 2 keer van de baan af geschoten, maar geen schade gereden gelukkig. Uiteindelijk iets voor het einde gestrand met een kapotte dynamo, ironisch genoeg evenals Gert. Maargoed ook, aangezien de omstandigheden slechter werden, maar het toch steeds harder ging

-
- Über-Spammer
zag er inderdaad ook snel uit hoe de clio van je reedBart V schreef:Zonder full wets was er niet te rijden gister. De BMW op straatbanden hebben we in de middag binnen gezet, daar was niet mee te sturen. Dat flexen was omdat de banden aanliepen. BMW had net nieuwe dempers en veren, wat met slicks niet aanliep, maar met de hogere straatbanden net wel.

-
- Contacteer:
Inmiddels een foto van de Mazda gevonden op internet. Foto is van Floris.
[img]http://img77.imageshack.us/img77/7501/1 ... c51xc2.jpg[/img]
[img]http://img77.imageshack.us/img77/7501/1 ... c51xc2.jpg[/img]
-
- Contacteer:
was t een nederlander?
ding is idd aardig total loss zeg!
ding is idd aardig total loss zeg!

-
- Contacteer:
Nederlander idd, auto is op de trailer van Bart V mee terug gekomen naar Nl. En ding is idd goed totall. Andere kant ziet er ook zo uit. Nu nog een foto van die 19 zien te vinden, want die was er ook behoorlijk ernstig aan toe. Bij de deur naar binnen geramd, complete dorpel minimaal 20cm ingevouwen. Rolkooi heeft de boel nog tegengehouden anders was hij tot de middentunnel gekomen, want zelfs de kooi was een stuk naar binnen gebogen.
Daar is idd wel flink wat plat gereden zeg zo te horen. Eigenaar van de mazda zal er ook wel lekker de pest in hebben, neem aan dat zulke schade niet gedekt word door de verzekering 
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
was dat die blauwe 19 16v van garage thomassen ofzo? of een andere?
weet je toevallig t kenteken van die MPS? (mag via PM) want ben nog met zo'n ding over de ring geweest...even benieuwd..
weet je toevallig t kenteken van die MPS? (mag via PM) want ben nog met zo'n ding over de ring geweest...even benieuwd..

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Niet te hopen dat er dan iemand van de verzekeraars op internet kijktSteven schreef:Hehe versneld inrije![]()
Als ie slim is maakt ie er een gevalletje buiten het circuit van, dan kun je de verzekering nog wel gebruiken.

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Is niet de 19 van thomas autotechniek. Van een belg dacht ik, maar dat was ook een goed snelle, zat ook behoorlijk tijd en geld in.
En die verzekering had de eigenaar ook al opgegeven, want er worden op die dagen zoveel foto's gemaakt. En dan nog, hoe ga jij uitleggen dat je auto er zo uit ziet, en er geen politie rapport is? Uberhaupt geen getuigen etc.
En die verzekering had de eigenaar ook al opgegeven, want er worden op die dagen zoveel foto's gemaakt. En dan nog, hoe ga jij uitleggen dat je auto er zo uit ziet, en er geen politie rapport is? Uberhaupt geen getuigen etc.
-
Was leuk om jouw Clio even te zien. Helaas moest ik weer aan 't werk. Wellicht bij de Vijverberg op zondag over een week weer?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
de electrische verstelling en verwarming van de spiegel van die mps werkt nog

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
hee andre!
was inderdaad een geslaagde dag maandag alleen wat glad zeg na de races van afgelopen zondag TT baan lag onder het rubber en olie in combinatie met al dat water kan je snappen dat ik er meerdere keren echt snoeihard afgegaan ben.
gelukkig geen schade
ik was niet op spa he was wel op dezelfde datum op TT circuit.
volgende keer even in mijn topic posten he!
was inderdaad een geslaagde dag maandag alleen wat glad zeg na de races van afgelopen zondag TT baan lag onder het rubber en olie in combinatie met al dat water kan je snappen dat ik er meerdere keren echt snoeihard afgegaan ben.
gelukkig geen schade
ik was niet op spa he was wel op dezelfde datum op TT circuit.
volgende keer even in mijn topic posten he!

-
- Über-Spammer
ja, die reed op Spa
leuk ding, zeker om te leren rijden 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
leuk om te leren rijden???????J-P-S schreef:ja, die reed op Spaleuk ding, zeker om te leren rijden
dat kon je toch wel eens vies tegen vallen, zeker als ze er een 16v saxo blok in hebben liggen

dan zie jij alleen maar de achterkant van die AX

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
Met een 1.4 leer je daar mee rijden
Gas geven kan iedereen
Gas geven kan iedereen