7e RTC Afsluitmeeting: 4 november a.s. Reeuwijkse Poort CHAT
je hebt gelijk hoor Marcel, het is voorbij Breda, voor dort dat we erop komen.
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... fsluit.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... fsluit.jpg[/img]
-
mjah das dan mooi...
brabbo's en limbo's gewoon in breda bij de ikea...
het adres van de ikea is...
kruisweide 1
4814 RW Breda...
(staat wel op de site van ikea dat het daar die zondag koopzondag is) TOPDRUKTE....
kenk tot daar tommen en dan weer me tommie instellen voor naar dat andere adres... waar trouwens ook nog niemand het adres van heeft...
groete Sjonnie...
brabbo's en limbo's gewoon in breda bij de ikea...
het adres van de ikea is...
kruisweide 1
4814 RW Breda...
(staat wel op de site van ikea dat het daar die zondag koopzondag is) TOPDRUKTE....
kenk tot daar tommen en dan weer me tommie instellen voor naar dat andere adres... waar trouwens ook nog niemand het adres van heeft...
groete Sjonnie...
-
ik zou zelf zeggen breda ikea... schijt aan de topdruktes...
dordrecht is weer veel verder...
enneuhm oldskool... ik woon in middelbeers... (misschien bij jouw wel bekend)
rijd denk ik over oirschot.... richting breda en zo verders...
zeg t maar wat jullie willen...
alsk t hoor en t adres krijg en de tijd dan weet ik genoeg...
wel vroeg een conclusie trekken...zodat iedereen t precies weet...

enneuhm oldskool... ik woon in middelbeers... (misschien bij jouw wel bekend)

Zo lang er hier geen MODERATER geen topic aan maakt "van uit het zuiden naar Reeuwijk "Sjonnie... schreef:ik zou zelf zeggen breda ikea... schijt aan de topdruktes...![]()
![]()
enneuhm oldskool... ik woon in middelbeers... (misschien bij jouw wel bekend)![]()
schiet niet echt op en moet en we het maar zo doen.
Patrick en Marcel vertrekken van uit eijsden naar Veldhoven.
Oldskool vertrekt om 11:15 van uit Veldhoven naar breda en pikt onderweg Sjonnie ff op .waar moet ik nog ff kijken ?industrie terrein misschien.
Dan naar breda om Turbo N op te halen
dan naar dordt om ons samen te voegen met de buitelanders

dan naar de meeting .
-
oldskool... mac veldhoven???oldskool schreef:Zo lang er hier geen MODERATER geen topic aan maakt "van uit het zuiden naar Reeuwijk "Sjonnie... schreef:ik zou zelf zeggen breda ikea... schijt aan de topdruktes...![]()
![]()
enneuhm oldskool... ik woon in middelbeers... (misschien bij jouw wel bekend)![]()
schiet niet echt op en moet en we het maar zo doen.
Patrick en Marcel vertrekken van uit eijsden naar Veldhoven.
Oldskool vertrekt om 11:15 van uit Veldhoven naar breda en pikt onderweg Sjonnie ff op .waar moet ik nog ff kijken ?industrie terrein misschien.
Dan naar breda om Turbo N op te halen
dan naar dordt om ons samen te voegen met de buitelanders![]()
dan naar de meeting .
daar benk ook zo heen...

groete Sjonnie...

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Ik ben bij de IKEA in Breda om 12 uur.
-
hej...oldskool schreef:kijk wordt het toch nog gezellig zondag op de weg.
11:15 bij de mac in veldhoven????
en dan richting breda voor M1n1 en turbo N....
DHH zie post hierboven meer zeg ik nie .Sjonnie... schreef:hej...oldskool schreef:kijk wordt het toch nog gezellig zondag op de weg.
11:15 bij de mac in veldhoven????
en dan richting breda voor M1n1 en turbo N....
als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.
de 2 rechtse banen zijn voor het gevaarlijk transport
de andere voor het gewone verkeer .
is in de buurt van dordrecht volgens my
hoe heet dat daar . Want er net na heb je een tank station en een restaurant waar we kunnen afspreken .
doorboven is er water.
hoe heet dat daar . Want er net na heb je een tank station en een restaurant waar we kunnen afspreken .
-
I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.
geen bereik... and just the sound....

terug naar de 3de versnelling en gas geven maarSjonnie... schreef:I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.

das alleen leuk als je een turbo hebt met een leuke uitlaat toch.Egon schreef:terug naar de 3de versnelling en gas geven maarSjonnie... schreef:I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.
dan is het helemaal super, maar ook zonder Turbo kun je best wat geluid producerenoldskool schreef:das alleen leuk als je een turbo hebt met een leuke uitlaat toch.Egon schreef:terug naar de 3de versnelling en gas geven maarSjonnie... schreef:I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.

inkoppertje...NEEN, dan produceer je herrieEgon schreef:dan is het helemaal super, maar ook zonder Turbo kun je best wat geluid producerenoldskool schreef:das alleen leuk als je een turbo hebt met een leuke uitlaat toch.Egon schreef:terug naar de 3de versnelling en gas geven maarSjonnie... schreef:I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.

-jo- schreef:inkoppertje...NEEN, dan produceer je herrieEgon schreef:dan is het helemaal super, maar ook zonder Turbo kun je best wat geluid producerenoldskool schreef:das alleen leuk als je een turbo hebt met een leuke uitlaat toch.Egon schreef:terug naar de 3de versnelling en gas geven maarSjonnie... schreef:I LOVE TUNNELRIJDEN...oldskool schreef:als je vanuit het zuiden richting rotterdam rijd heb je een tunnel die is gescheiden voor gevaarlijke stoffen .
doorboven is er water.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das makkelijk, ArcoWouterW schreef:Niet eens, poging 2Alex Los schreef:Laat me raden, ChrisWouterW schreef:dr zit ook "iemand" via Hyves te spammen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die kerel zit gewoon op hyves hoor! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Pfff, sinds dat hyves weet ik dat een collega van me inmiddels getrouwd is met een ex-vriendinnetje van me
En der jongere zusje zit me telkens te stalken. Ze hebben me gevonden via de Hyves van de camping waar ik jaren kwam, zag en overwon

En der jongere zusje zit me telkens te stalken. Ze hebben me gevonden via de Hyves van de camping waar ik jaren kwam, zag en overwon

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als ze er goed uitziet, zie ik geen probleem?Alex Los schreef:Pfff, sinds dat hyves weet ik dat een collega van me inmiddels getrouwd is met een ex-vriendinnetje van me![]()

maare we dwalen nu wel heeeeel ver af van het onderwerp..zullen we het weer over de meeting gaan hebben hier?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
als ze er lekker uitziet?Alex Los schreef:Pfff, sinds dat hyves weet ik dat een collega van me inmiddels getrouwd is met een ex-vriendinnetje van me![]()
terugstalken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.