7e RTC Afsluitmeeting: 4 november a.s. Reeuwijkse Poort CHAT
-
- Contacteer:
nou ik ben ook van de partij samen met twingo-miranda weet nog niet of we met 1 of allebei de autos komen
misschien is het leuk als we met een ploegje vanuit Arnhem rijden ?
dat we bijvoorbeeld verzamelen bij Mac Gelderdome, ook handig voor de
mensen uit nijmegen als die eventueel ook mee willen rijden!
is hier eventueel intresse in ? dan kunnen we een lijstje maken en een
tijd afspreken !
tijd afspreken !

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dnns schreef:misschien is het leuk als we met een ploegje vanuit Arnhem rijden ?
tijd afspreken !
Nou Marieke, of Dennis.Marieke schreef:Ik moet zeggen dat ik het niet heb bijgehouden, maar normaal wordt er afgesproken bij de esso in Velp (bij Velperbroek). Nijmegen en Arnhem komt hier samen.
Leute, is er al iets over afgesproken?! Anders ff in het FNO doen?
Start eens een lijstje zou ik zeggen

En ja, ik ben dr bij

Project: GTT Blue Sport
-
toevallig ook nog brabbo's of andere zuiderlingen die er heen gaan...
misschien ook leuk om ergens te verzamelen...
is namelijk mijn eerste RTC meeting...
ken ook NOG niemand...
lijkt me heel leuk...
groete Sjonnie...
ken ook NOG niemand...

lijkt me heel leuk...
groete Sjonnie...
waar kom je vandaan? Er gaat een groep vanuit het zuiden van het land (limburg) die komen bij eindhoven langs. Van daaruit moeten we nog even de koers bepalen
je kan vast wel ergens aansluiten. hoe meer zielen hoe meer vreugde 

-
Misschien idd een leuk idee. Aangezien ik ook in Brabant woonSjonnie... Posted: Mon Oct 29, 2007 11:17 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
ken ook NOG niemand...
lijkt me heel leuk...
groete Sjonnie...
(Etten-Leur) is het wel een goed idee om eerst ergens af te spreken.
En desnoods kan de groep die vanuit Limburg komt ook gelijk mee,
zoals onze Egon zegt. Gezellie...

-
prima idee zeg maar waar we verzamelen...sjorsmeijers schreef:Misschien idd een leuk idee. Aangezien ik ook in Brabant woonSjonnie... Posted: Mon Oct 29, 2007 11:17 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
ken ook NOG niemand...
lijkt me heel leuk...
groete Sjonnie...
(Etten-Leur) is het wel een goed idee om eerst ergens af te spreken.
En desnoods kan de groep die vanuit Limburg komt ook gelijk mee,
zoals onze Egon zegt. Gezellie...
altijd leuk een stel renaultjes achter elkaar aan op de snelweg...
groete Sjonnie...

Ikzelf zal er ook zijn...
Ben namelijk fotograaf voor het Engelse "Performance French Cars" magazine.
http://www.performancegti.com/
Ben ervan overtuigd dat er wel enkele wagens tussen zitten die ons zullen aanstaan. Dus shine your rides dudes
greetz
Ben ervan overtuigd dat er wel enkele wagens tussen zitten die ons zullen aanstaan. Dus shine your rides dudes

greetz
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Laat hier maar weten waar en hoe laat brabant verzamelt, ben ik er ook bij!
euh ? Ik heb reeds verscheidene shoot's gedaan met Dan, steeds was zen engelse collega erbij om de fotos te nemen. Sinds wanneer doe je dit dan ?Kevve.be schreef:Ikzelf zal er ook zijn...
greetz
-
ik woon tussen eindhoven en tilburg...m1n1 schreef:Laat hier maar weten waar en hoe laat brabant verzamelt, ben ik er ook bij!
dus maakt mij niet uit...
iets makkelijks is altijd wel fijn in ieder geval...
en adres is inderdaad wel handig... voor den tomtom...

hopen dat t gezellig word...
meid gaat ook mee dusjah... die moet het ook gezellig hebben heh...

heb der zin in...
hoop datk me motorkap nog een beetje ver afkrijg voor daarsow...
groete Sjonnie...
lol, laatste keer dat ik dan ontmoet heb op de shoot was voor Gio zijn F1 gtt. Daarna hebben we elkaar wederom ontmoet op FCS- bruntingthorpe en dit jaar wederom op FCS.RoyH schreef:Nu is de vraag natuurlijk: waar zat Jo met zijn telelens dan?![]()
![]()
-
Hey mensen,
Ik zit net te kijken op http://www.map24.nl voor een afspreekpunt in brabant en om vanuit daar verder te gaan.
Ikzelf zat te denken aan (net buiten) Eindhoven bij een tankstation om zo via Utrecht naar de
Reeuwijkse Poort te rijden. Als jullie een ander danwel een beter plan hebben zie ik het wel verschijnen.
P.S.: Ik zal er misschien wel overheen kijken maar staat de (plaatselijke) route/locatie nou al op of niet?!
Ik zit net te kijken op http://www.map24.nl voor een afspreekpunt in brabant en om vanuit daar verder te gaan.
Ikzelf zat te denken aan (net buiten) Eindhoven bij een tankstation om zo via Utrecht naar de
Reeuwijkse Poort te rijden. Als jullie een ander danwel een beter plan hebben zie ik het wel verschijnen.

P.S.: Ik zal er misschien wel overheen kijken maar staat de (plaatselijke) route/locatie nou al op of niet?!
-
Is misschien wel een idee. Maar er was ook voorgesteld om ook ik Brabant een punt af te spreken.
En buiten dat om, ik vind het heus niet erg om een stukkie om te rijden (en dat zal ook wel gebeuren als men ik Eindhoven afspreekt)
maar om helemaal vanuit Etten-Leur naar Velp te rijden vind ik toch iets te ver. Maar alsnog bedankt voor de opmerking.
En buiten dat om, ik vind het heus niet erg om een stukkie om te rijden (en dat zal ook wel gebeuren als men ik Eindhoven afspreekt)
maar om helemaal vanuit Etten-Leur naar Velp te rijden vind ik toch iets te ver. Maar alsnog bedankt voor de opmerking.
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Afspreken bij Eindhoven is prima! (Breda, Tilburg of den Bosch vind ik ook een goed plan)
Ik kom zelf uit den bosch dus dat is in de buurt!
-
Als we zo bekijken zou ik liever Breda of Tilburg kiezen.m1n1 schreef:Afspreken bij Eindhoven is prima! (Breda, Tilburg of den Bosch vind ik ook een goed plan)
Maar aangezien dat er ook mensen komen vanuit Limburg (zie qoute),Egon schreef:waar kom je vandaan? Er gaat een groep vanuit het zuiden van het land (limburg) die komen bij eindhoven langs. Van daaruit moeten we nog even de koers bepalenje kan vast wel ergens aansluiten. hoe meer zielen hoe meer vreugde
is het misschien net zo gezellig om vanuit Eindhoven/Den Bosch met
zijn allen te rijden. Toch?

-
mjah ik zie ook liever breda of tilburg...sjorsmeijers schreef:Als we zo bekijken zou ik liever Breda of Tilburg kiezen.m1n1 schreef:Afspreken bij Eindhoven is prima! (Breda, Tilburg of den Bosch vind ik ook een goed plan)
Maar aangezien dat er ook mensen komen vanuit Limburg (zie qoute),Egon schreef:waar kom je vandaan? Er gaat een groep vanuit het zuiden van het land (limburg) die komen bij eindhoven langs. Van daaruit moeten we nog even de koers bepalenje kan vast wel ergens aansluiten. hoe meer zielen hoe meer vreugde
is het misschien net zo gezellig om vanuit Eindhoven/Den Bosch met
zijn allen te rijden. Toch?
eindhoven is weer net de verkeerde kant op volgens mij...

dacht dat ik gelezen had dat er ook mensen in oss of den bosch stonden ofzo... maar da weetk niet zeker...
groete Sjonnie...
-
Nou, bij deze ff afwachten. Anders word het idd Breda of Tilburg.
we hebben afgesproken by de ikea in breda
das afslag rijsbergen om 12:00
daarna door naar de meeting
of uiterlijk rond 11:15 by de mac in Veldhoven
Kan er iemand ff een topic voor aanmaken misschien had het al aan riel gevraagd maar nog niks gezien daarover.
das afslag rijsbergen om 12:00
daarna door naar de meeting
of uiterlijk rond 11:15 by de mac in Veldhoven
Kan er iemand ff een topic voor aanmaken misschien had het al aan riel gevraagd maar nog niks gezien daarover.
wij hebben afgesproken bij de wouwse tol, vandaar ik dacht dat het dan richting Breda zou gaan. Of is dat een domme veronderstelling van al even domme belg ? 
Ja dat mag wel .-jo- schreef:wij hebben afgesproken bij de wouwse tol, vandaar ik dacht dat het dan richting Breda zou gaan. Of is dat een domme veronderstelling van al even domme belg ?
maar is wel een beetje om volgens deze reserve Belg.