Robke schreef:En ik ben nog gewoon eerste geworden bij het manager spel, terwijl ik het seizoen begon op de 12e plaats ofzo.![]()
En daarbij verplichte regenraces op bijv. Spa en nog een paar banen, misschien ook wel weer een race op de Nordschleife...Duupke (Ronald) schreef:Minder regels, gewoon gas geven en inhalen. Dat willen we zien...
Dat boek is in de loop der jaren alleen maar dikker geworden, een Sonja Bakker dieet zou wel eens goed zijn denk ik.Duupke (Ronald) schreef:Jawel, is ook zo...
Maar die FIA lijkt Hans Klok wel, die blijven dingen tevoorschijn toveren.
Ik zou wel eens willen weten hoe dik dat reglementenboek is.
De FIA heeft besloten dat vanaf 2008 tien jaar lang het ontwerp van de motoren niet mag worden aangepast. In de huidige regelgeving mogen er nog kleine aanpassingen worden gedaan.
Stop
In een officiële verklaring laat de FIA weten: 'Er komt vanaf 2008 voor een periode van tien jaar een stop op de ontwikkeling van motoren. Na vijf jaar kunnen er aanpassingen worden gemaakt, maar alleen als alle deelnemende partijen daarmee instemmen. Een totale ontwikkelingsstop betekent dat er niet zoals in de huidige regelgeving voor de ontwikkeling van bepaalde onderdelen uitzonderingen worden gemaakt.'
Radicaal voorstel
Voor aanvang van het seizoen 2007 werd de huidige stop op ontwikkeling van motoren ingevoerd. De verwachting was dat deze zou gelden totdat er een nieuw radicaal voorstel zou komen voor de motorenreglementen. Dat lijkt nu langer op zich te laten wachten.