UPGRADE orginele radio van CLIO'99 naar Tuner'list' 2003
-
Hallo mensen, ik heb een probleem ik heb nl. een 2e handse orginele radio gekocht uit 2003. Mijn clio is van '99 en heeft dus andere stekkers. Hoe kan ik dit fixen? Hoe heet z'n kabeltje en wat kost me dat?
Mag toch aannemen dat er gewoon isostekkers in je clio zitten, echter zou et kunnen dat bij die radio een soort verloopje hoort (bij alpine en pioneer en vast ook andere merken halen ze van die fratsen uit)
Die moet je dus ergens vandaan zien te toveren (wellicht bij degene waar je de radio van gekocht hebt?)
Die moet je dus ergens vandaan zien te toveren (wellicht bij degene waar je de radio van gekocht hebt?)
De voeding en luidsprekerstekkers zijn gewoon iso stekkers.
Wellicht bedoelt hij de stekker voor de stuurbediening en display?
In de oudere modellen kan het volgens mij nog de 10 polige iso stekker zijn en in de nieuwere modellen mini iso stekkertjes.
Al heb ik het idee dat er in '99 ook al mini iso's in de Clio's zaten.
Wellicht bedoelt hij de stekker voor de stuurbediening en display?
In de oudere modellen kan het volgens mij nog de 10 polige iso stekker zijn en in de nieuwere modellen mini iso stekkertjes.
Al heb ik het idee dat er in '99 ook al mini iso's in de Clio's zaten.
-
Mensen het probleem is het volgende. Het kabeltje van de voeding past niet. De andere 2 kabels wel.
in je clio zitten gewoon iso stekkers,
en misschien heb je een radio gekocht die geen iso stekker ingangen heeft maar een eigen stekker, gewoon verloop stekker halen bij electronica zaak/dealer. of anders gewoon draden los monteren werkt prima.
en misschien heb je een radio gekocht die geen iso stekker ingangen heeft maar een eigen stekker, gewoon verloop stekker halen bij electronica zaak/dealer. of anders gewoon draden los monteren werkt prima.