[GTT Ph2] Rico's project!
http://www.marktplaats.nl ? 
Je zult misschien niet binnen een week een goeie cas te pakken hebben, maar er komt echt wel wat langs waar je wat mee kan. Of je geeft in 1 keer meer geld uit en koopt een GT die al aangepakt is.

Je zult misschien niet binnen een week een goeie cas te pakken hebben, maar er komt echt wel wat langs waar je wat mee kan. Of je geeft in 1 keer meer geld uit en koopt een GT die al aangepakt is.
Als ik dit zo zie dan zou ik toch voor de blauwe gaan die ik heb staan.
De dorpels al vervangen en verder knal en knal hard zoals je weet.
Hier zou ik ook geen heil meer in zien. Maar zetten jullie door dan heel veel succes en respect als je dit weer superstrak op de weg krijgt.
De dorpels al vervangen en verder knal en knal hard zoals je weet.
Hier zou ik ook geen heil meer in zien. Maar zetten jullie door dan heel veel succes en respect als je dit weer superstrak op de weg krijgt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit ziet er slecht uit zeg. Niet netjes gedaan iid.Merijn schreef:Het hoeft geen supernette carrosserie te zijn, maar slechter dat dit heb ik ze nog niet gezien, geloof ik.
Dr staat nu een zwarte GTT bij Veban, die is nog slechter.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
kijk inderdaad ook maar ff bij je achteras montage punten
die willen er ook nog al eens slecht uitzien.
de accubak,
al met al (en dat is mijn mening dan)
vind ik wat ik nu heb gezien
ook redelijk wat werk,
en een andere carrosserie is gewoon beter,
als de basis al goed scheelt het een hoop gedoe
die willen er ook nog al eens slecht uitzien.
de accubak,
al met al (en dat is mijn mening dan)
vind ik wat ik nu heb gezien
ook redelijk wat werk,
en een andere carrosserie is gewoon beter,
als de basis al goed scheelt het een hoop gedoe
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
De tering! en ik maar denken dat die carosserie van mij een verloren zaak was
Zou in dat geval (tenzij je te veel doorzettingsvermogen hebt) toch een andere carosserie zoeken, deze is toch wel echt serieus verprutst

Zou in dat geval (tenzij je te veel doorzettingsvermogen hebt) toch een andere carosserie zoeken, deze is toch wel echt serieus verprutst

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja opknappen moet je die gt's toch ....en als je financieele middelen hebt....
waarom dat niet deze, dan heb je het zelf gedaan en weet je hoe het gebeurt is ................
Desalniettemin zal dit zeker een grote klus worden ..met richten enz..anders is zometeen alles scheef
waarom dat niet deze, dan heb je het zelf gedaan en weet je hoe het gebeurt is ................
Desalniettemin zal dit zeker een grote klus worden ..met richten enz..anders is zometeen alles scheef
Maar naar mijn mening heb ik ook gewoon voordelen! Mijn neef is plaatwerker dus kan allemaal gratis gebeuren, hij mag de auto ook gratis helemaal overspuiten, en onderdelen kom ik ook goedkoop aan want mijn oom werkt bij automaterialenbedrijf! Dus deze gt komt op de weg dat beloof ik jullie! 

Stoer projekt! Succes d'r mee, en hoop voor je dat het helemaal goed komt!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ik gun het je van harte hoor, echt respect als je de 5 weer helemaal hard en recht op de weg krijgtRicardoo schreef:Kijk dat is nog is aardig! Bedankt manARNO16V schreef:Stoer projekt! Succes d'r mee, en hoop voor je dat het helemaal goed komt!![]()
![]()

Zo jongens toch maar weer effe een update!!
Ouwe cas gaat eruit heb namelijk net een nieuwe cas overgekocht!!
Wordt een Blue Sport Ph3 uit 1990!
Bijna geen roest wel wat plekjes maar gewoon 100x beter als de cas die we nu nog hebben!
Hier wat foto's ::
[img]http://img155.imageshack.us/img155/632/98635056li3.jpg[/img]
By Ricooo
Staat een beetje raar op zijn pootjes maar komt omdat er geen remmerij en vering onder zit!! Voorbumper en alles wordt vervangen wees maar niet bang;) haha
[img]http://img513.imageshack.us/img513/2225/b2en7.jpg[/img]
Is al aardig ver gestript dus scheelt weer werk, heeft wel een plekje op de bodem zoals je kunt zien maar niets ernstigs!!
PS : Iemand die beetje dicht in de buurt van Dordrecht woont en ervaring heeft met het motorblok overbouwen?? Hulp is CKER welkom!!
We gaan namelijk het blok van de auto die we nu hebben overbouwen in deze dus hulp is zeker welkom!! Bier staat koudd!!
Ouwe cas gaat eruit heb namelijk net een nieuwe cas overgekocht!!
Wordt een Blue Sport Ph3 uit 1990!
Bijna geen roest wel wat plekjes maar gewoon 100x beter als de cas die we nu nog hebben!
Hier wat foto's ::
[img]http://img155.imageshack.us/img155/632/98635056li3.jpg[/img]
By Ricooo
Staat een beetje raar op zijn pootjes maar komt omdat er geen remmerij en vering onder zit!! Voorbumper en alles wordt vervangen wees maar niet bang;) haha
[img]http://img513.imageshack.us/img513/2225/b2en7.jpg[/img]
Is al aardig ver gestript dus scheelt weer werk, heeft wel een plekje op de bodem zoals je kunt zien maar niets ernstigs!!
PS : Iemand die beetje dicht in de buurt van Dordrecht woont en ervaring heeft met het motorblok overbouwen?? Hulp is CKER welkom!!
We gaan namelijk het blok van de auto die we nu hebben overbouwen in deze dus hulp is zeker welkom!! Bier staat koudd!!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Chris is zn kas eindelijk kwijt?
haha
veel succes! de verstandige keus!

veel succes! de verstandige keus!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh, Jochem die kas van Peter moet effe aan de kant. Maar er zitten geen veerpoten onder.
Ach, een paar stalenbuizen kunnen we ook wel tussen dan kan ie rollen.
Klonk, krak, zak.....mooi zo'n gemodificeerde kap
Of zo iets
Ach, een paar stalenbuizen kunnen we ook wel tussen dan kan ie rollen.
Klonk, krak, zak.....mooi zo'n gemodificeerde kap

Of zo iets

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
hahaha ja klopt dat had hij me verteld!
Net een nieuwe kap!!
DE LUL hahaha neej hoor Chris superbedankt!! 
Repareren of nieuwe op = het geld ook niet dus!! Maar ben er wel blij mee:P
Eindelijk weer een mooie 5 op de weg dalijk!!!

Repareren of nieuwe op = het geld ook niet dus!! Maar ben er wel blij mee:P
Eindelijk weer een mooie 5 op de weg dalijk!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er bij bent gekomen om een 5je te kopen??
Want je maatje op Extreme Machines rijdt een Impreza toch? Waarom dan ook geen Impreza?
Want je maatje op Extreme Machines rijdt een Impreza toch? Waarom dan ook geen Impreza?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
hahah waarom een impreza als je die toch schijt rijdt met een 5 ^^?
Tenminste maatje van me had ook een 5! Was hier bekend op het register maar weet het kenteken niet meer sorry!
Maar iig, wij dus rijden tegen die sub en mooi verslagen!
Weegt allemaal veeeels te zwaar en een 5 is gewoon puur genot + plezier !
Daarom dus een 5 
Tenminste maatje van me had ook een 5! Was hier bekend op het register maar weet het kenteken niet meer sorry!

Kijk dat bedoel iK!!
Waarom een gewoon te zware auto kopen die wel goed vooruit komt maar het gewoon aflegt tegen een 5 turbo'tje??
Juist gewoon 5 rijden! 
Maareuh als er mensen zijn die ons uit de brand willen helpen en ons helpen het blok over te hangen + aansluiten? mensen zijn altijd welkoM!
Bier staat koud ^^

Maareuh als er mensen zijn die ons uit de brand willen helpen en ons helpen het blok over te hangen + aansluiten? mensen zijn altijd welkoM!