Nou met een beetje pech wordt dit gezien als vandalisme, en er is geen enkele verzekerings maatschappij die uitkeert als het vandalisme is.
Als men het ziet als een poging tot inbraak dan is de kans wel aanwezig dat ze het vergoeden.
Ik ben gisteren naar Carglass geweest om de twee ruiten te laten vervangen, ze hadden de ruiten niet op voorraad dus er zitten nu 2 plexieglas ruiten in.
En dus echt overal glas

Owja en die klojo's hebben me leren bekleding gesloopt, er zitten nu allemaal lelijke butsen.
Terwijl het echt puntgaaf was, want daar had ik juist op gelet.
Owja en er zit een nu een deuk in de auto...linksachter welke er niet was. Er zaten namelijk geen deuken in de auto, er zaten twee kleine krassen in de auto verder niets.
En omdat het nog niet genoeg is...hebben ze ook mijn rechter voorportier deels ontzet, het lijkt erop alsof ze eraan gehangen hebben, en de plastic behuizing die aan de binnenkant van het portier zit hebben ze los getrokken en drie plastic palletje afgebroken waardoor het niet meer aansluit.
Bij de Carglass zat de deur vast, omdat die plastic kap over de rand in de deuropening was gegaan en de deur dus vastzetten.
Ik ga gezamelijk met de andere gedupeerde kijken wat we kunnen doen tegen 'Het Oosten' de woningcorporatie. Want ik wil eigenlijk alles vergoed krijgen.
Ik wil mijn eigenrisico van de glasverzekering terug, ik wil dat die deuk eruit wordt gehaald. En ik wil dat ze gaan kijken naar die lelijke butsen in me leren bekleding.
En mijn rechter voorportier mogen ze ook gaan vergoeden.
Ik wordt er in ieder geval goed zit.