
Dennis' Williams --- :( :( :( ---
Zoals beloofd de foto's van de Alpine A110 op mijn werk:
[img]http://img225.imageshack.us/img225/1419/dsc01582xm9.jpg[/img]
[img]http://img225.imageshack.us/img225/4421/dsc01583ew7.jpg[/img]
Dit is dus de auto van meneer Stam zelf
[img]http://img225.imageshack.us/img225/1419/dsc01582xm9.jpg[/img]
[img]http://img225.imageshack.us/img225/4421/dsc01583ew7.jpg[/img]
Dit is dus de auto van meneer Stam zelf

Zo, gister weer teruggekomen van vakantie
Erg lekker weekje gehad daarzo. Gelukkig is het toch nog gelukt om een auto te huren aangezien ik over een maandje pas 21 wordt. Het moest en zou persé een Clio zijn en dat was ook gelukt
[img]http://img155.imageshack.us/img155/4165/img0326hp4.jpg[/img]
Verder natuurlijk lekker lopen raggen met dat ding, voor hoever dat gaat met een 1.2
Moest af en toe zelfs terug naar zijn 1 om de berg op te komen
Hier ff een filmpje: Driften met de Clio


[img]http://img155.imageshack.us/img155/4165/img0326hp4.jpg[/img]
Verder natuurlijk lekker lopen raggen met dat ding, voor hoever dat gaat met een 1.2


-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: wo 4 okt 2006 19:30
- Locatie: Leeuwarden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
grappig 

Zo, vandaag maar even die slickjes om de velgen geramd
Tering wat zijn die dingen stug zeg! We hadden al een speciaal bandenapparaat gebruikt met van die rollen erop, en nog moesten we met 2 man er vol op hangen om hem over de velgrand heen te krijgen
Maar het is gelukt
Even globaal gebalanceerd, eigelijk waren er nergens loodjes nodig. De plakkaten rubber zullen er toch wel vanaf vliegen dus het is meer voor het idee denk ik
[img]http://img89.imageshack.us/img89/455/dsc01585le6.jpg[/img]




[img]http://img89.imageshack.us/img89/455/dsc01585le6.jpg[/img]
Dinsdag is het zover, dan gaan we het circuit op
Helaas wel het een en ander aan gezeik op de briefing, met name dat ze zeggen dat een auto maximaal 89 dB mag hebben. Denk dat die balletjes op school het niet helemaal snappen, maar we rijden op een CIRCUIT! Mja, zal wel loslopen allemaal, ik ga echt niet aanpassingen verrichten aan mijn uitlaat oid.
Iemand verder nog tips? Iemand had gezegd dat de banden vooraf allemaal op een andere spanning gezet moesten worden zodat ze als ze warm zijn goed staan. Het is alleen wel zo dat we 2 rondjes rijden en daarna er even af gaan zodat het mooi door rouleert. Spanning dan nog aanpassen?

Iemand verder nog tips? Iemand had gezegd dat de banden vooraf allemaal op een andere spanning gezet moesten worden zodat ze als ze warm zijn goed staan. Het is alleen wel zo dat we 2 rondjes rijden en daarna er even af gaan zodat het mooi door rouleert. Spanning dan nog aanpassen?
Het aantal decibelen dient wel aangehouden te worden dit ivm de max decibellen die het circuit op die dag mag hebben. Ze kunnen je indien je teveel hebt van de baan halen en dan mag je het oplossen of je dag is voorbij. Het kan hun anders een boete opleveren meende ik. Ze geven niet zomaar een max op.
Ja maar 89 dB is wel erg laag. Maar ik las ergens op internet dat er wel een max is qua dB die bij het gemeentehuis waarneembaar is ofzo, maar dan zou je op het circuit wel meer als 89dB mogen hebben. In de pauze wordt er nog gereden met een aantal circuitauto's en die zullen daar ook wel overheen gaanjacob schreef:Het aantal decibelen dient wel aangehouden te worden dit ivm de max decibellen die het circuit op die dag mag hebben. Ze kunnen je indien je teveel hebt van de baan halen en dan mag je het oplossen of je dag is voorbij. Het kan hun anders een boete opleveren meende ik. Ze geven niet zomaar een max op.

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Maak je over die 89 db maar niet druk, met de circuitdag van de CRS mochtDennisT schreef:Ja maar 89 dB is wel erg laag. Maar ik las ergens op internet dat er wel een max is qua dB die bij het gemeentehuis waarneembaar is ofzo, maar dan zou je op het circuit wel meer als 89dB mogen hebben. In de pauze wordt er nog gereden met een aantal circuitauto's en die zullen daar ook wel overheen gaanjacob schreef:Het aantal decibelen dient wel aangehouden te worden dit ivm de max decibellen die het circuit op die dag mag hebben. Ze kunnen je indien je teveel hebt van de baan halen en dan mag je het oplossen of je dag is voorbij. Het kan hun anders een boete opleveren meende ik. Ze geven niet zomaar een max op.
er 85 db geproduceerd worden. Ik had alleen een einddemper, geen probleem.
Mijn pa had alleen een rechte pijp van voor naar achter (alpine turbo), ook geen probleem. Was ook een A310 V6 met open uitlaat, ook geen probleem

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Op Assen wordt er altijd nauwkeurig op gelet, wat ik bedoel te zeggen is
dat je het wel heel bont moet maken wil je over die waarde heen gaan
dat je het wel heel bont moet maken wil je over die waarde heen gaan

Ik heb ook alleen een einddemper, maar opzich valt het nog wel mee qua geluid. (weet niet of je zondag ook aanwezig was, dan had je het kunnen horen) Maar ik ga natuurlijk niet weer die kat eronder klooien, is elke keer wee een klus om dat ding er lekvrij tussen te douwenMaarten-Jan schreef:Op Assen wordt er altijd nauwkeurig op gelet, wat ik bedoel te zeggen is
dat je het wel heel bont moet maken wil je over die waarde heen gaan

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ik was er zondag niet, had wel willen komen maar moest werken...
Ik weet precies wat je bedoelt
Elk jaar weer met de apk
Ik smeer tegenwoordig wat vloeibare pakking op die pakkingen, dan
is die gelijk lekvrij, werkt perfect
Ik weet precies wat je bedoelt


Ik smeer tegenwoordig wat vloeibare pakking op die pakkingen, dan
is die gelijk lekvrij, werkt perfect

-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Maak je over dat geluid op Zandvoort geen zorgen. Daar heb ik echt nog nooit iemand weggestuurd zien worden. Weet ook niet hoe ze die 89dB meten, maar daar hoef je je niet druk om te maken. Gewoon gaan.
Assen en Zolder is een ander verhaal. Maar ook daar kom je met alleen een (goede) einddemper wel weg. En hoop inderdaad voor je dat het droog is. Slicks heersen!!
Assen en Zolder is een ander verhaal. Maar ook daar kom je met alleen een (goede) einddemper wel weg. En hoop inderdaad voor je dat het droog is. Slicks heersen!!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
op zandvoort worden er ook regelmatig mensen weggestuurd
op assen en zolder ligt de grens alleen iets lager
heb ze op zandvoort meegemaakt met 120 db
, maar die konden echt inpakken
ook de politie al eens een hele groep demorijders weg zien sturen
op assen en zolder ligt de grens alleen iets lager
heb ze op zandvoort meegemaakt met 120 db



ook de politie al eens een hele groep demorijders weg zien sturen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
of op zolder de motorstilte tussen de middag. Daar zijn ook wel eens mensen weggejaagd die 5 minuten te vroeg startten 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
wat deed die McLaren met gas los op het rechte stuk tijdens de time-attack?Luco/Alpine-racer schreef:op zandvoort worden er ook regelmatig mensen weggestuurd
op assen en zolder ligt de grens alleen iets lager
heb ze op zandvoort meegemaakt met 120 db![]()
![]()
, maar die konden echt inpakken
ook de politie al eens een hele groep demorijders weg zien sturen


Zo als het er nu naar uit ziet wordt de Clio donderdag geschorst. In pricipe heb ik vanaf dat moment dan meteen een sierra tot mijn beschikking. Alleen moet ik een keer een autoambulance regelen om dat ding bij de spuiter te krijgen. Toevallig iemand in de buurt die zoiets te leen heeft?
De plannen voor de winter zijn iig:
*Onderlip monteren
*Oude onderlip onder de achterbumper
*Skirts laten spuiten en momteren
*LA scherm laten vervangen
Als het financieel haalbaar is wordt er wellicht nog het een en ander veranderd. Als dat zo is hou ik jullie natuurlijk op de hoogte
De plannen voor de winter zijn iig:
*Onderlip monteren
*Oude onderlip onder de achterbumper
*Skirts laten spuiten en momteren
*LA scherm laten vervangen
Als het financieel haalbaar is wordt er wellicht nog het een en ander veranderd. Als dat zo is hou ik jullie natuurlijk op de hoogte

Zo de Clio staat klaar voor morgen
Muziek intallatie is er uit en de slicks liggen erin klaar voor gebruik. Nou maar hopen dat het droog is
Trouwens ff een stukje gereden met de koni's op hun stugst, damn wat een verschil!
[img]http://img240.imageshack.us/img240/7508/dsc00052ha8.jpg[/img]


[img]http://img240.imageshack.us/img240/7508/dsc00052ha8.jpg[/img]
-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:19
- Car: Renault 5 GT Turbo B
- Locatie: Roosendaal
Veel plezier man
, hou 'em heel hè!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
120 dbPaul1916v schreef:wat deed die McLaren met gas los op het rechte stuk tijdens de time-attack?Luco/Alpine-racer schreef:op zandvoort worden er ook regelmatig mensen weggestuurd
op assen en zolder ligt de grens alleen iets lager
heb ze op zandvoort meegemaakt met 120 db![]()
![]()
, maar die konden echt inpakken
ook de politie al eens een hele groep demorijders weg zien sturen![]()




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.