Priyantha's Laguna. Nieuwe velgjes gekocht!
Jups, het liefst wel jaEgon schreef:Pryantha is toch weer op zoek naar een andere sedan??Xabre schreef:Er staat geloof ik nog wel een groene 3 deurs op marktplaats met kapotte motor, misschien heb je daar wat aan

3Deurs is niks voor mij, vind die deuren veels te groot

Het allerliefst een 4 deurs Sedan, en anders een hele mooie 5deurs Hatchback

-
- Car: R19.R
5 Deurs 19 16V is al haast net zo zeldzaam als een sedan... allemaal 3 deurs.Priyantha schreef:Jups denk ook dat dat het wordt ja.Merijn schreef:Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.
Sterkte.
Opzoek naar iets anders leuks.
Misschien een 19 5deurs HB of een Clio ofzo.
Maarja zit met een budget, zeker nu
Dit is overigens echt een heel erg mooie, in superstaat:
klik
Alleen het is 3 deurs, en aardig aan de prijs.
Laatst gewijzigd door Maarten-Jan op vr 5 okt 2007 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er ook wel netjes uit ja 
Maarja ik vind dat 3deurs maar niks
Owja zou je je post willen editten ?
even dit doen:

Maarja ik vind dat 3deurs maar niks

Owja zou je je post willen editten ?

even dit doen:
Code: Selecteer alles
[url=http://www.hetadres.tld]dit is de link[/url]
-
- Car: R19.R
done
had niet door dat het zo'n lange link was 

grappig, ik had destijds de GB-RL-26Maarten-Jan schreef:5 Deurs 19 16V is al haast net zo zeldzaam als een sedan... allemaal 3 deurs.Priyantha schreef:Jups denk ook dat dat het wordt ja.Merijn schreef:Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.
Sterkte.
Opzoek naar iets anders leuks.
Misschien een 19 5deurs HB of een Clio ofzo.
Maarja zit met een budget, zeker nu
Dit is overigens echt een heel erg mooie, in superstaat:
klik
Alleen het is 3 deurs, en aardig aan de prijs.

Trust me. I know what I'm doing.
Me 19 moet binnenkort weg van waar die nu staat 
Hij kan daar niet langer meer staan, het liefst zou ik hem ergens willen stallen áls dat zou kunnen ergens, want anders gaat die naar de sloop en dat vind ik toch nog iets te zonde.
Iemand hier die een locatie heeft waar die zou kunnen staan ? Waar de auto een mooi veilig plekje heeft om te wachten op (financieel) betere tijden ?
Locatie maakt weinig uit, heb geen hekel aan KM's maken

Hij kan daar niet langer meer staan, het liefst zou ik hem ergens willen stallen áls dat zou kunnen ergens, want anders gaat die naar de sloop en dat vind ik toch nog iets te zonde.
Iemand hier die een locatie heeft waar die zou kunnen staan ? Waar de auto een mooi veilig plekje heeft om te wachten op (financieel) betere tijden ?

Locatie maakt weinig uit, heb geen hekel aan KM's maken

Als ik voor Vrijdag geen andere locatie vind, dan gaat die naar de sloop
Want hij moet weg van waar die nu stat

Want hij moet weg van waar die nu stat

-
- Contacteer:
pm luco even
of de bodengraven clan
of de bodengraven clan
Sven, bedankt
ga ik meteen doen.

Dat wilt helaas niet, gemeente is er niet echt bepaald happig op hier.Tom schreef:gewoon even voor de deur stallen ??
Zojuist gebeld door de gene waar ik mijn auto nu heb staan.
Ik heb het 1 dagje kunnen rekken
Hij moet uiterlijk zaterdag weg..
Ik heb het 1 dagje kunnen rekken

Dat doet hij dan ja....Florus schreef:En als ie niet optijd weg is,laat je 'm door een sloperij weghalen?

-
- Contacteer:
haal dat ding daar weg dan
zet hem even op je parkeer plaats met een zeiltje over de voorkant
kan jij verder zoeken
zet hem even op je parkeer plaats met een zeiltje over de voorkant
kan jij verder zoeken
issie geschorst? Zo niet, dan kan geen mens je wat maken, als je m voor de deur zet......
Hij is nog niet geschorst nee 
Was ik wel vanplan om te gaan doen, maar is er nog niet van gekomen.

Was ik wel vanplan om te gaan doen, maar is er nog niet van gekomen.
nou dan..... als je belasting en verzekering betaald kan geen mens je wat maken, al zou hij van vier kanten opgevouwen zijn.
Zijltje erover en klaar. Aandachtspunt is wel dathij geen vloeistof mag lekken op straat, want daar gaat de milieupolitie wel dingen mee doen. Prijzige dingen wel te verstaan.....
Zijltje erover en klaar. Aandachtspunt is wel dathij geen vloeistof mag lekken op straat, want daar gaat de milieupolitie wel dingen mee doen. Prijzige dingen wel te verstaan.....
Hahaha 
Maargoed het is juist niet de bedoeling dat ik de verzekering en de wegenbelasting door laat lopen
Het liefst wil ik me verzekering iig overnemen naar een 'nieuwe' auto, en de 19 dan schorsen ivm kosten besparing 
Het prettigst zou zijn als die toch ergens zou kunnen staan(geen openbaar terrein dus
) 

Maargoed het is juist niet de bedoeling dat ik de verzekering en de wegenbelasting door laat lopen

Het prettigst zou zijn als die toch ergens zou kunnen staan(geen openbaar terrein dus

nee, dat snap ik wel, maar 1 week voor t huis zetten en dan stalling vinden is wat anders dan nu naar de sloop, dat bedoel ik er mee te zeggen.
Ow ja dat is helemaal waar jaHaas schreef:nee, dat snap ik wel, maar 1 week voor t huis zetten en dan stalling vinden is wat anders dan nu naar de sloop, dat bedoel ik er mee te zeggen.

Maar ik ga komende zaterdag kijken voor een 'nieuwe' auto, en vanaf dan zou de verzekering van me 19 dus vervallen aangezien ik me verzekering dan overneem.
Kijk als ik voor mijn nieuwe auto een nieuwe verzekering zou afsluiten, dan kan ik de verzekering van me 19 volgens mij niet zomaar stopzetten toch ?
Ik las trouwens ergens dat je een Laguna wilde testen?
Nu heb ik voor dagelijks ook zo'n kar, rijd echt prima, een echte kilometervreter.
Maar de sportiviteit is echt negenoeg 0 van die dingen, zeker met de kleinere motoren (1.8-8v/1.6-16v) pist het niet spectaculair vooruit.
Waar een 19-16v chamade nog best sportief aanvoelt.
Ik heb ernaast nog lichte ragbak voor de fun, dus ik heb nog een escape voor deze echte ouwelullenbak.
Ze zijn verder ook een tikkie zwaarder en duurder om te rije, vandaar dat ze dus ook goedkoper zijn.
Think about it, een kleinere/lichtere reno met wat por is veel leuker
Nu heb ik voor dagelijks ook zo'n kar, rijd echt prima, een echte kilometervreter.
Maar de sportiviteit is echt negenoeg 0 van die dingen, zeker met de kleinere motoren (1.8-8v/1.6-16v) pist het niet spectaculair vooruit.
Waar een 19-16v chamade nog best sportief aanvoelt.
Ik heb ernaast nog lichte ragbak voor de fun, dus ik heb nog een escape voor deze echte ouwelullenbak.
Ze zijn verder ook een tikkie zwaarder en duurder om te rije, vandaar dat ze dus ook goedkoper zijn.
Think about it, een kleinere/lichtere reno met wat por is veel leuker

Steven, niet zozeer testen eigenlijk 
Nouja wel kijken of het een beetje redelijk is
Maar als die okay is, dan wil ik hem graag kopen.
Sinds de crash met de 19 ben ik namelijk nogal blut, en ben ik erg afhankelijk van mijn ouders. Mijn ouders willen mij financieel ondersteunen, maar dan wel op hun voorwaarden
. Zij willen dat ik een modernere, veiligere, nieuwere auto ga rijden
en een Laguna leek mij wel wat 

Nouja wel kijken of het een beetje redelijk is

Maar als die okay is, dan wil ik hem graag kopen.
Sinds de crash met de 19 ben ik namelijk nogal blut, en ben ik erg afhankelijk van mijn ouders. Mijn ouders willen mij financieel ondersteunen, maar dan wel op hun voorwaarden

Tja ik rijd zo'n ding omdat een Megane Coupe te onpraktisch is, maar voor het leuke rijden ist gewoon nix.
En elk ouderpaar heeft liever dat je iets degelijks koopt, mijne waren ook dolblij dat ik met die Laguna kwam aanzetten. Maar ik heb me niet door ze laten beinvloeden.
Wat het kernwoord is ABS, dat hebben de meeste Megane Coupés bijv. ook en sterker nog 19-16v's ook. Dat is echt een redmiddel voor die plotselinge remacties.
Verder heb ik altijd zelf m'n boontjes gedopt en nooit m'n ouders om geld gevraagd voor reparaties oid, zo hebben ze verder ook weinig te zeggen
Btw, laat je niet onder druk zetten om een nieuwe auto te kopen omdat je em nodig hebt. Zo koop je vaak autos waar je achteraf niet zo tevreden mee bent. Dan kun je nog beter een Renault 5 met een half jaar apk nemen voor 300 om een beetje te sparen en te orienteren.
En elk ouderpaar heeft liever dat je iets degelijks koopt, mijne waren ook dolblij dat ik met die Laguna kwam aanzetten. Maar ik heb me niet door ze laten beinvloeden.
Wat het kernwoord is ABS, dat hebben de meeste Megane Coupés bijv. ook en sterker nog 19-16v's ook. Dat is echt een redmiddel voor die plotselinge remacties.

Verder heb ik altijd zelf m'n boontjes gedopt en nooit m'n ouders om geld gevraagd voor reparaties oid, zo hebben ze verder ook weinig te zeggen

Btw, laat je niet onder druk zetten om een nieuwe auto te kopen omdat je em nodig hebt. Zo koop je vaak autos waar je achteraf niet zo tevreden mee bent. Dan kun je nog beter een Renault 5 met een half jaar apk nemen voor 300 om een beetje te sparen en te orienteren.
juist, oud raghok wat technisch redelijk is en met een hal fjaar apk voor een knaak en een rol drop
(spreek uit ervaring...kuch ).....
Je kunt denk ik allebei de verzekeringen 2 weken tegelijk laten lopen voor hetzelfde geld, althans, dat is bij de meeste verzekeringen. Gewoon zeggen dat je de 19 gaat verkopen en dat de koop elk moment kan vallen, dan zijn ze redelijk meegaant. Dat heb ik voor mijn megane zo een ruime maand volgehouden en geen cent extra betaald.

Je kunt denk ik allebei de verzekeringen 2 weken tegelijk laten lopen voor hetzelfde geld, althans, dat is bij de meeste verzekeringen. Gewoon zeggen dat je de 19 gaat verkopen en dat de koop elk moment kan vallen, dan zijn ze redelijk meegaant. Dat heb ik voor mijn megane zo een ruime maand volgehouden en geen cent extra betaald.

Helaas gaat niet niet lukken.
Ik ben gigantisch afhankelijk nu
En mijn ouders willen nou eenmaal persé dat ik wat moderners neem.
En tsja een Laguna is niks mis mee
Vind het ook wel mooie auto's dus dat komt wel goed 
Er komt dan ter zijner tijd wel weer een sneller gebakje bij zodra het geld er weer voor is.
Maarja ik moet alleen me 19 nu nog ergens kwijt
Ik ben gigantisch afhankelijk nu

En mijn ouders willen nou eenmaal persé dat ik wat moderners neem.
En tsja een Laguna is niks mis mee

Er komt dan ter zijner tijd wel weer een sneller gebakje bij zodra het geld er weer voor is.
Maarja ik moet alleen me 19 nu nog ergens kwijt

Een nieuwere auto is duurder in onderhoud, verzekering, wegenbelasting etc etc...
Zo'n ouwe ragvijf haal je voor een paar honderd euro op... kost je voor de rest niks, je haalt je onderdelen op de sloop en gaan met die banaan
Zo spaar je ook nog is sneller!
Ik zou er nog een keer over nadenken, helemaal als je geld van je ouders gaat lenen. Je koopt dan weer iets met veel waarde, wat als je dit nog eens overkomt, dan zit je helemaal in de problemen...
Zo'n ouwe ragvijf haal je voor een paar honderd euro op... kost je voor de rest niks, je haalt je onderdelen op de sloop en gaan met die banaan

Ik zou er nog een keer over nadenken, helemaal als je geld van je ouders gaat lenen. Je koopt dan weer iets met veel waarde, wat als je dit nog eens overkomt, dan zit je helemaal in de problemen...
R5GTT phase2
Tsja OV pas heb ik niet meer 
Geen student meer enzo..
Heb een auto voor me werk nodig.
Maargoed ik kan gelukkig relatief snel het geld terugbetalen aan mijn ouders

Geen student meer enzo..
Heb een auto voor me werk nodig.
Maargoed ik kan gelukkig relatief snel het geld terugbetalen aan mijn ouders

zet die 19 nou maar mooi op de stoep neer en kijk rustig verder... Heb nog een mooie Golf in de aanbieding

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Groen, Rookt als de hoogovens en Super DzzzlHaas schreef:zet die 19 nou maar mooi op de stoep neer en kijk rustig verder... Heb nog een mooie Golf in de aanbieding![]()
![]()
Waarom?? Gewoon omdat het kan!