Wie is,... Timo Z. (Clio RS)

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Timo Z. (Clio RS)

Ik heb om eerlijk te zijn niet naar de lampjes gekeken.

Bobines zijn toch die 4 stekkers die op een blok bij elkaar zitten?
er liep daar in ieder geval een stekker naartoe en die had hij doorgemeten en daar kwam geen stroom uit volgens die knakker.

dat had iets te maken met een ander gedeelte wat ergens dieper in de motorkap lag (BDP sensor???). maar zoals ik al aangaf begreep ik die man niet echt omdat hij turks was. (hij sprak op zich wel goed Nederlands maar sommige woorden kon hij niet opkomen en alles wat hij wel zei was met een accent dus begreep er vrij weinig van).

Helaas ben ik ook niet al te technisch dus gebruik waarschijnlijk overal de verkeerde benamingen voor :lol:

zodra de oorzaak bekend is laat ik het wel even weten, misschien interessant voor mensen die ooit met hetzelfde probleem komen te staan!

p.s. ik vind het nog steeds een superkarretje, ik ben alleen mijn vertrouwen in dit exemplaar een beetje verloren!
je verwacht als je een hoop geld neertelt voor een wagen en als je ze daarna 3 weken de tijd geeft om alles perfect in orde te maken dat je niet binnen korte tijd zoveel problemen tegenkomt!
Timo Z. (Clio RS)

zojuist de Garage aan de lijn gehad,

zoals het eruitziet is het inderdaad een kapotte BDP sensor.

tsja, bekend Renaultkwaaltje!!
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Timo Z. (Clio RS) schreef:zojuist de Garage aan de lijn gehad,

zoals het eruitziet is het inderdaad een kapotte BDP sensor.

tsja, bekend Renaultkwaaltje!!
Ja, dan start ie dus helemaal niet.

Enfin, als dat is opgelost heb je de kwaaltjes wel gehad.

en superkarretje is wel de juiste term, ze moeten het alleen wel blijven doen.
Wel heb ik het idee dat ze de auto's tegenwoordig niet veel nazien voor hij wordt verkocht.
Ik heb met de mijne ook veel kleine dingen gehad, die je met enig nakijk werk al had gevonden.
Timo Z. (Clio RS)

vanochtend de Clio weer opgehaald bij de dealer nadat ik hem daar maandag had afgegooid voor wat versnellingsbakwerk.

alle synchromeshzooi is vervangen en als het goed is moet de wagen nu weer van voor tot achter en motorisch weer in een perfecte staat zijn.
helaas heb ik hem vanochtend nog niet lekker kunnen testen (want: file, file, file) dus ik hoop hem vanavond even lekker uit te kunnen proberen.

hoop dat dit het laatste euvel was en dat ik vanaf nu van mijn PK-bommetje kan gaan genieten!
Timo Z. (Clio RS)

Rij inmiddels alweer enkele maanden probleemloos in de rondte heb alleen inmiddels de uitlaat vervangen en de accu.

alleen ,... ik krijg toch het Cabriogevoel niet uit mijn hoofd!
Kortom,.. Ik wil z.s.m. weer Cabrio rijden. gedachten gaan uit naar een Megane CC.

Het Clio'tje gaat dus vanaf nu de verkoop in!

Ik heb er nog geen haast mee om hem te verkopen, maar ik zet het hier alvast neer, wie weet is er iemand op zoek!
Timo Z. (Clio RS)

Whahaha,.. ik was een pakje sigaretten kwijt in de auto.
ik zoeken onder de stoelen.

Kom ik tot mijn verbazing een CD-wisselaar tegen.
rij inmiddels meer dan een jaar in die wagen en heb dat echt nooit geweten :lol:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Timo Z. (Clio RS) schreef:Whahaha,.. ik was een pakje sigaretten kwijt in de auto.

rij inmiddels meer dan een jaar in die wagen en heb dat echt nooit geweten :lol:
Had ik ook, alleen kwam ik daar wat sneller achter bij het stofzuigen in de auto na zeg maar 2 maanden.
Dealers wist ook van niks...:lol:
ARNO16V
Contacteer:

Bij mij zit ie daar ook, ik gebruik hem alleen niet. :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
daniël16v

ARNO16V schreef:Bij mij zit ie daar ook, ik gebruik hem alleen niet. :)
same here
ARNO16V
Contacteer:

Had hier een tekst staan die voor een ander topic bedoeld was... :D
GJ
Car: Megane 4 RS

Lol, ik had dus ook een wisselaar in mijn RS en hier kwam ik ook pas na 2 weken achter :lol:

Dus bij deze een tip. Kijk even onder de bijrijdersstoel als je een Clio koopt ;)
Timo Z. (Clio RS)

bij mij zit ie onder bestuurdersstoel.

onder de bijrijderstoel daar zit een opbergvak waarin ik de handleiding en mijn Renault-safetykitje bewaar.
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Timo Z. (Clio RS) schreef:Whahaha,.. ik was een pakje sigaretten kwijt in de auto.

Kijk, zo compleet was een Clio RS nou vroeger! Gewoon standaard.
Plaats reactie