Vanmiddag vanuit Leeuwarden een lagunaII, verder niet zo speciaal en opvallend maar wel een 'Ring' sticker achterop

Lijkt heel veel op mijn oude vijf, maar is 'm nietpcman schreef:Deze kwam ik vanmiddag tegen bij het CBR in Nijmegen.
[img]http://www.the-pcman.nl/images/other/Image_020.jpg[/img]
Komt me bekend voor maar kan ik ff niet thuis brengen.
Ik denk dat ik vanmiddag dezelfde heb gespot aan de Utrechtseweg... De luchthapper was niet zoals van een 16V maar kleiner en hij had een kentekenplaat van RTC en witte stickers op de zijruiten. Kenteken is:Rwd-student schreef:Van de week een rode clio gespot in anrhem. De auto reed over de laan van presikhaaf. Booskijkers, luchthapper in de motorkap en renault tuning club stickers op de zij/achterruiten.
De Ex Clio van Ray ?Miekje16V schreef:Ik denk dat ik vanmiddag dezelfde heb gespot aan de Utrechtseweg... De luchthapper was niet zoals van een 16V maar kleiner en hij had een kentekenplaat van RTC en witte stickers op de zijruiten. Kenteken is:Rwd-student schreef:Van de week een rode clio gespot in anrhem. De auto reed over de laan van presikhaaf. Booskijkers, luchthapper in de motorkap en renault tuning club stickers op de zij/achterruiten.
HG-JR-15.
Er zat een jongen in die, denk ik in de bajes werkt (gezien het uniform wat ie aanhad).
dat was wel een HG kenteken geloof ik.....Bram schreef: De Ex Clio van Ray ?
jep, dat was ik vroegah. rijd ie nu in arnhem rond joh? geinigBram schreef:De Ex Clio van Ray ?Miekje16V schreef:Ik denk dat ik vanmiddag dezelfde heb gespot aan de Utrechtseweg... De luchthapper was niet zoals van een 16V maar kleiner en hij had een kentekenplaat van RTC en witte stickers op de zijruiten. Kenteken is:Rwd-student schreef:Van de week een rode clio gespot in anrhem. De auto reed over de laan van presikhaaf. Booskijkers, luchthapper in de motorkap en renault tuning club stickers op de zij/achterruiten.
HG-JR-15.
Er zat een jongen in die, denk ik in de bajes werkt (gezien het uniform wat ie aanhad).
Ah, er zit nu dus weer een motor in!GeniustheGzA schreef:op Corsica deze (paar pagina's terug reeds gespotte) R11 Maxi (met Clio RS motor).
5 punten voor degene die raadt wie er naast staat...![]()
![]()
[img]http://img147.imageshack.us/img147/7518/pict0072hn8.th.jpg[/img]
Deze heb ik op 16juli nog gezien bij de Trovato(esso) in Santpoort Noord-Ray- schreef:jep, dat was ik vroegah. rijd ie nu in arnhem rond joh? geinigBram schreef:De Ex Clio van Ray ?Miekje16V schreef:Ik denk dat ik vanmiddag dezelfde heb gespot aan de Utrechtseweg... De luchthapper was niet zoals van een 16V maar kleiner en hij had een kentekenplaat van RTC en witte stickers op de zijruiten. Kenteken is:Rwd-student schreef:Van de week een rode clio gespot in anrhem. De auto reed over de laan van presikhaaf. Booskijkers, luchthapper in de motorkap en renault tuning club stickers op de zij/achterruiten.
HG-JR-15.
Hé Arjen,Arjen schreef:Gisteren gespot in Hoogeveen:
Zwarte Megane Coupe met RTC stickers.
Vandaag gespot in Hoogeveen:
Rode Clio 16v (ph1) op de Schutstraat en een grijskleurige Megane Coupe (inclusief RTC stickers en een strijkplank op de achterklep) die vlakbij de Albert Steenbergenstraat geparkeerd stond.