Gisteren met wat vacuum slangen aan het klote geweest en even een hagelnieuwe orginele volvo-turbodrukmeter eraan gehangen
en die ging door het rode gebied heen tot ie niet verder kon

dus dat autostyleding is totaal niet te vertrouwen

koeling van blok is goed. de fan hoeft nooit in te slaan onder het rijden.en temperatuurmeter blijft mooi staan.-PAZ- schreef:is haast niet te zeggen, ligt er aan je mengsel vorming, koeling staat van je blok enz enz
ja ik weet het het kriebelt erg,, maarja het 15inch setje is nog maar 2jaar oud en heb eerst andere belangrijke dingen. die ik wil veranderen.DennisT schreef:Zou idd cker niet verkeerd staan om een setje 16 inch voor de zomer te hebben
er liggen nu 185-55R14 op-PAZ- schreef:Welke banden maat heb je om die 14 duimers liggen??
aha ok dat is precies wat ik moest wetenJochem de Haas schreef:195 40 16 .......et 37 een 7 j ......en dan kan je alle kanten op, ophoog en omlaag heel erug omlaag ......
Stand van de draagarm wel in het oog gehouden
Ik had zelfs 7,5J en dat liep ook nergens aan met 40mm verlaging. Maar je moet wel echt die maat nemen anders gaat het nie passenJochem de Haas schreef:195 40 16 .......et 37 een 7 j ......en dan kan je alle kanten op, ophoog en omlaag heel erug omlaag ......
Stand van de draagarm wel in het oog gehouden
de velgen die ik dan zou willen zijn leverbaar in 16 inch et40 7JJochem de Haas schreef:7,5 j kan ook had ivo ook maar als je band dan wat breder valt ...vooral dunlop heeft dat een beetje dan ga je nat en loopt het aan ..
Dus ik zou gaan voor 7j als het leverbaar is in die velg
Hmmz tja ik woon in dorpje dan heb je snel vrienden die nog geen rijbewijs hebbenJochem de Haas schreef:Bij chris hebben lex en ellen achterin gezeten .....en dat ging.
maare laat ze lekker zelf een auto kopen ....een GT is een 2 zitter !
tja paar stugge koni`s erachter eronder 16 inch eronder en er kunne ook mensen van 18jaar weer achter in meestal is dat mn vriendin en de vriendin van een maat van meJochem de Haas schreef:Tja het is het een of het ander ....of een dikke tut ( auto) hebben of vier 16 jarige mac flurries in de wagen ....
MMM dilema![]()
![]()
haha 1X 18 jarige jongenTom schreef:zijn het dan 4 16 jarige t@ring teeners die alleen over scooters en jumpen praten of 4 16 jarige geile breezah sletjes?Voor het dilemma wel belangrijk
![]()
Mac flurries is een synomiem voor de braazah sletjesTom schreef:zijn het dan 4 16 jarige t@ring teeners die alleen over scooters en jumpen praten of 4 16 jarige geile breezah sletjes?Voor het dilemma wel belangrijk
![]()
Van luco geleerdTom schreef:wat zijn we weer goed op te hoogte
haha van die zooi komt er niet in.Jochem de Haas schreef:Mac flurries is een synomiem voor de braazah sletjesTom schreef:zijn het dan 4 16 jarige t@ring teeners die alleen over scooters en jumpen praten of 4 16 jarige geile breezah sletjes?Voor het dilemma wel belangrijk
![]()
Die doen het voor een mac f ipv een breezer
de laatste 2000km heeft de wagen op ruim over de 1 bar gedraaid ik schat richting de 2barRiël Notermans schreef:Onder de 1 bar mag zo'n originele pakking er echt niet uit vliegen hoor.
Sowieso vind ik het nut van een versterkte pakking, bij normale 'extra turbodrukjes' maar beperkt.
zo ver ik weet zijn die inbusbouten die ook orgineel in een 1.7mpi zitten geen rekbouten en volgens autodata hoeven die ook niet vervangen te worden.Bart V schreef:Weet je wel zeker dat het geen rekbouten zijn origineel?
ik ging ook alle kanten opMrtn schreef:2 bar?? dan ploft veel meer dan alleen een koppakkinkje
daarnaast... je gaat alle kanten op, behalve de goede als je even op het gas gaatkheb die van mij eens op 1,2bar gehad, maar snel weer teruggedraaid naar 0,7