ACT: Nürburgring
ik ga niet mee morgen, heb ff andere dingen te doen. veel plezier!Martijn schreef:14 oktober 2007: Nordschleife
- GJ / Paul > MINI COOPER S
- Haas > CHAMADE 16V
- Tom / Rob > CLIO WILLIAMS
- Martijn / Dick > 5
Haas, ik wilde net ff stoken dat je met de Chamade moet komen, maar dat is al niet meer nodig zie ik![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
niet voor op de ringMartijn schreef:Heb je niks anders rijdbaars meer dan?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oh, jij wel?
Ik spring over een half uurtje in de auto. Tot straks.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
hij smste net van welTom schreef:zo, net wakker. Jammer Ray. Komt Steven wel?

Wat is er aan de hand op de Ring dat de auto's stil staan op de baan?
http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg

http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zie nu niks stilstaan
poosje geleden stonden er een hele zooi stil aan de andere kant van het hek. En heel veel toeschouwers bij de hekken. dus vandaarLuco/Alpine-racer schreef:ik zie nu niks stilstaan
Nu is t weer normaal idd.
edit: oh misschien is t wel normaal, nu staan ze nl. daar weer stil, kijk maar. En eh een sleepwagen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja zag ik ook een adac wagen
rtcer in de vangrail

rtcer in de vangrail

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu een motor met zijspan
apart ding
apart ding
-
- Moderator
- Car: MB
zo, we zijn er weer. Was een lange maar leuke dag. Nee, geen RTC'ers in puin. Ik heb nog een rondje gedaan, redelijk druk op de baan maar ging lekker. Er was een ongeluk gebeurd waarbij een vrouwelijk motorrijder betrokken waren en een nederlandse golf2.
Enig minpuntje. Net op de weg terug op de plaats waar de B-weg overgaat in snelweg dacht ik nog effe een 3compact in te halen die lag te kutten maar de afrit kwam iets sneller dan ik dacht. Probeerde het nog te halen maar met vol blokerende wielen lukte het niet. Ok, dan maar een rukje aan te stuur en over de vluvhtstrook de weg weer op. Op zich niet zo erg, alleen ik heb twee aardig platte kanten aan mijn banden nu
(alleen Rob een bijna dood ervaring gegeven door recht op een paal af te rossen
) . Maar ja, ook dat is niet zo heel erg aangezien deze toch binnen een paar maanden vervangen moeten worden, dus nu van de week effe nieuwe voorbanden scoren.
Oja, en de volgende keer neem ik weer lekker de 1. Wat een hoerige kut file zeg. Pfffff
Enig minpuntje. Net op de weg terug op de plaats waar de B-weg overgaat in snelweg dacht ik nog effe een 3compact in te halen die lag te kutten maar de afrit kwam iets sneller dan ik dacht. Probeerde het nog te halen maar met vol blokerende wielen lukte het niet. Ok, dan maar een rukje aan te stuur en over de vluvhtstrook de weg weer op. Op zich niet zo erg, alleen ik heb twee aardig platte kanten aan mijn banden nu

Oja, en de volgende keer neem ik weer lekker de 1. Wat een hoerige kut file zeg. Pfffff
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zo..hier ook weer thuis
was weer gezellig, hoop foto's geschoten, die morgen eens uitzoeken!
volgende week weer?
was weer gezellig, hoop foto's geschoten, die morgen eens uitzoeken!
volgende week weer?

-
- Moderator
- Car: MB
Dit was volgens mij de golf2 die betrokken was bij het ongeluk
[img]http://www.motofoto.tv/galerie/albums/T ... G_6982.jpg[/img]
[img]http://www.motofoto.tv/galerie/albums/T ... G_6982.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goedenavond, wij zijn ook net weer thuis. Ook een hele fijne file gehad op de 565, de 59 en de 3. Baustellen
Maar verder was het een geslaagde dag. 2 lekker ronden kunnen rijden, waarbij ik het verkeer op de baan mee vond vallen. In de eerste ronde wel 4 gele vlaggen. En daarna gezellig aan de baan staan kijken.
@ Miekje en Luco: op het rechte stuk staat bij grote drukte een mobiel poortje, voor degenen die een meerrondenkaart hebben.
@ Tom: weet Rob ook eens hoe dat is.
Gelukkig is het goed gegaan!

Maar verder was het een geslaagde dag. 2 lekker ronden kunnen rijden, waarbij ik het verkeer op de baan mee vond vallen. In de eerste ronde wel 4 gele vlaggen. En daarna gezellig aan de baan staan kijken.
@ Miekje en Luco: op het rechte stuk staat bij grote drukte een mobiel poortje, voor degenen die een meerrondenkaart hebben.
@ Tom: weet Rob ook eens hoe dat is.

Laatst gewijzigd door Martijn op zo 14 okt 2007 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gvd zeg, ff 800km weggezet vandaag, toch redelijk intensieve kilometers 
2 rondes met de Laguna waren niet zo heel boeiend, was wel ff leuk gieren met de Michelin Energy's maar verder ist geen leuke ringauto
Was toch wel mooi met the familybak, vooral de terugweg hebben de electrische ramen goed hun werk gedaan voor het luchten van het interieur
Boertje hier, windje daar... hmm.
Die file was idd hoerig Tom, was dat akkefietje trouwens waar je de 61 wilde opdraaien? Vrij kort invoegstrookje isda, stonden idd 2 enorm dikke strepen die recht op een bordje afgingen toen wij erlangs reden
En heel nederland kun je ook prima doorkruisen met 170

2 rondes met de Laguna waren niet zo heel boeiend, was wel ff leuk gieren met de Michelin Energy's maar verder ist geen leuke ringauto
Was toch wel mooi met the familybak, vooral de terugweg hebben de electrische ramen goed hun werk gedaan voor het luchten van het interieur

Boertje hier, windje daar... hmm.
Die file was idd hoerig Tom, was dat akkefietje trouwens waar je de 61 wilde opdraaien? Vrij kort invoegstrookje isda, stonden idd 2 enorm dikke strepen die recht op een bordje afgingen toen wij erlangs reden

En heel nederland kun je ook prima doorkruisen met 170

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
damn ja godver.. wat zijn sommige RTCers rot van binnen zeg! 
wel lache, 4 malloten in een laguna
gezellige file 

wel lache, 4 malloten in een laguna

mooi daggie geweest dus? beetje knap weer ook?
Immer wieder die verdammte Holländer