ik zoek een originele autoradio met CD speler voor in mijn twingo , nu zit er zo eentje in met casette, maar ik wil met cd
in de garage kost mij dit +- 425 euro (met 2 extra speakers)
weet mss iemand nog eentje of waar ik dat goedkoper kan kopen ?
autoradio twingo (met cd)
Stuurbediening kun je opvangen door er een interface tussen te zetten.
Een Pioneer speelt 100% zeker in die lompe hoek, vast nog wel meer merken.
Loop even bij de caraudioboer om de hoek binnen zou ik zeggen.
Een Pioneer speelt 100% zeker in die lompe hoek, vast nog wel meer merken.
Loop even bij de caraudioboer om de hoek binnen zou ik zeggen.
Idd, waarom niet een nette van een grenomeerd merk? Die originele radio's vind ik persoonlijk een maf ding.
JVC doet het bij mij al jaren goed. Het huidige type heeft een USB poort waar mijn telefoon op zit, danwel een USB stick. Dus al speelt dat ding op de kop

JVC doet het bij mij al jaren goed. Het huidige type heeft een USB poort waar mijn telefoon op zit, danwel een USB stick. Dus al speelt dat ding op de kop

ik begrijp de eerste poster wel, gezien de originele radio er meestal het mooist in staat...
k heb in m'n daihatsu ook een lange tijd gedacht, maar uiteindelijk, uit kwaliteitsoverwegingen toch maar een ander exemplaar genomen (was de cassettes ook wat beu
)
k heb nu een jvc, en ie vloekt in t interieur... maar bij de twingo's viel dat (behalve bij de cassettes) best wel mee
k kan me trouwens ook inbeelden dat een standaard radio handig is op vlak van antidiefstal
oh, en JVC is goede kwaliteit enzo, maar is enorm schel als t iets luider gaat...
k heb in m'n daihatsu ook een lange tijd gedacht, maar uiteindelijk, uit kwaliteitsoverwegingen toch maar een ander exemplaar genomen (was de cassettes ook wat beu

k heb nu een jvc, en ie vloekt in t interieur... maar bij de twingo's viel dat (behalve bij de cassettes) best wel mee

k kan me trouwens ook inbeelden dat een standaard radio handig is op vlak van antidiefstal

oh, en JVC is goede kwaliteit enzo, maar is enorm schel als t iets luider gaat...
-
Ik heb ook een JVC... met JBL 3weg speakers, prima geluid, ook als het wat harder staat. 
Voor iets meer dan 100 euro heb je een prima radio die cd's maar ook mp3 afspeeld.

Voor iets meer dan 100 euro heb je een prima radio die cd's maar ook mp3 afspeeld.
-
Ik heb een Sony CDXGT610U en die speelt heel goed MP3 cds onder die hoek. Ook gewone cds heeft 'ie weinig moeite mee.
Ook deze heeft een USB aansluiting, dus zoals al eerder werd gezegd: al speelt 'ie op kop, je blijft geluid houden
Ook deze heeft een USB aansluiting, dus zoals al eerder werd gezegd: al speelt 'ie op kop, je blijft geluid houden

-
- Moderator
- Car: MB
Volgens mij speellt er een hoop onder die hoek tegenwoordig. Je moet er alleen ook op letten dat ze niet zo snel overslaan bij hobbels.bobbels in de weg. Daar worden ze wat gevoeliger voor door de hoek. Koop gewoon een A-merk en geen aldi shit en je zult er best plezier van hebben
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
kenwood heb je (ik toch) geen plezier aan.....Tom schreef:Volgens mij speellt er een hoop onder die hoek tegenwoordig. Je moet er alleen ook op letten dat ze niet zo snel overslaan bij hobbels.bobbels in de weg. Daar worden ze wat gevoeliger voor door de hoek. Koop gewoon een A-merk en geen aldi shit en je zult er best plezier van hebben
MIjn CD-speler van een JVC radio was na twee weken in de Twingo kapot en enige tijd later eruit gejat. Dus als je op straat een junk tegen komt met een JVC radio incl schroevendraaier schade en een kapotte CD speler weet je waar hij vandaan komt..
Als die zelfde dan ook nog een mooie zilvere JVC in zijn achterzak heeft bel mij dan ook even op
Hij zal wel een frisse smaak in zijn mond hebben van mijn tictac en een H&M zonnenbril op