Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar Big brakes voor mijn clio 16v '91.
Ik heb vernomen dat K-tec ze maakt. Weet iemand een adres die deze schijven levert??\
Groetennn
Big Brakes!!
-
- Über-Spammer
je kan ook ff de search gebruiken, er staat al veel op de site.
k-tec kan je rechtstreeks bestellen, een andere goede optie is de remmenset van bart-v op dit forum.
adapters monteren met grotere schijven, en je kunt je standaard klauwen blijven gebruiken.
k-tec kan je rechtstreeks bestellen, een andere goede optie is de remmenset van bart-v op dit forum.
adapters monteren met grotere schijven, en je kunt je standaard klauwen blijven gebruiken.
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
bart vJ-P-S schreef:je kan ook ff de search gebruiken, er staat al veel op de site.

J-P-S schreef:je kan ook ff de search gebruiken, er staat al veel op de site.
Klopt dat die K-tec direct te bestellen zijn, maar dat bedrijf is buiten nl en ze vragen om creditcard....en die is niet in mijn bezit. Daarom vroeg ik mij af of er geen Nederlandse leveranciers waren.
-
- Über-Spammer
klopt, maar je kan standaard klauwen gebruiken, met laguna schijven.Steven schreef:Bart heeft toch alleen adapters voor RS remmerij, niet de K-tec copys toch?
bij mb kan je ook zo'n kit bestellen, maar k-tec blijft erg kostbaar

Tering, die K-tec tegenhanger is bij MB wel erg prijzig zeg 
Vroegâh, in de JL-tijd kocht je een set 21TXI Bremsa (=brembo) schijven, uit m'n hoofd, voor iets van ~400. Daar kreeg je dan nieuwe schijven, brackets, bouten en de Ferrojo's DS2500 bij.
Deze set rijd Jochem en Oldskool (ex mijn set
) bijv. mee rond.
Dat is in weze dezelfde set als K-tec, alleen zonder die debiel geboord bling schijven en zonder die crappy EBC kevlar blokken, die voor geen meter remmen.
Was toen echt topspul, hier zoals ik het toen binnenkreeg:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Remrommel.jpg[/img]
Als iemand die bracket nou eens naamaakt kun je het ook leuk zelf bij elkaar vegen.

Vroegâh, in de JL-tijd kocht je een set 21TXI Bremsa (=brembo) schijven, uit m'n hoofd, voor iets van ~400. Daar kreeg je dan nieuwe schijven, brackets, bouten en de Ferrojo's DS2500 bij.
Deze set rijd Jochem en Oldskool (ex mijn set

Dat is in weze dezelfde set als K-tec, alleen zonder die debiel geboord bling schijven en zonder die crappy EBC kevlar blokken, die voor geen meter remmen.
Was toen echt topspul, hier zoals ik het toen binnenkreeg:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Remrommel.jpg[/img]
Als iemand die bracket nou eens naamaakt kun je het ook leuk zelf bij elkaar vegen.
-
- Über-Spammer
http://perso.orange.fr/denisdup/images/PlanCale.jpgSteven schreef:
volgens mij is dit hem
dat namaken moet toch niet zo'n probleem zijn?
-
- Über-Spammer
http://perso.orange.fr/denisdup/freinage.htmSteven schreef:
@Abri, kijk eens naar mijn foto? Niet dus
passen volgens deze site wel op txi-remmen
Heel goed kiosk, maar dat is een andere remklauw. Ik heb het over een upgrade van schijf + bracket. Als je ook nog es zo'n 21 klauw erbij moet zoeken ist alweer een stuk duurder + de blokken zijn ook weer prijziger voor die dingen 
Als ik es een kwartiertje zo'n bracket in m'n handen heb kan ik em wel es optekenen in 3D en es vragen wat het kost om te laten frezen.
Maar denk maar niet dat je met 50 euro voor een setje klaarbent...

Dat kost wat hoor, om zo'n stuk te laten frezen, vergis je niet.Haas schreef:dat namaken moet toch niet zo'n probleem zijn?
Als ik es een kwartiertje zo'n bracket in m'n handen heb kan ik em wel es optekenen in 3D en es vragen wat het kost om te laten frezen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
80 euro bij biesheuvel

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Spaar je de moeite, ik heb hem al 3DSteven schreef:Heel goed kiosk, maar dat is een andere remklauw. Ik heb het over een upgrade van schijf + bracket. Als je ook nog es zo'n 21 klauw erbij moet zoeken ist alweer een stuk duurder + de blokken zijn ook weer prijziger voor die dingen
Dat kost wat hoor, om zo'n stuk te laten frezen, vergis je niet.Haas schreef:dat namaken moet toch niet zo'n probleem zijn?

Binnenkort ga ik ze maken, en ga ik die setjes ook leveren. Ik heb ze niet eerder aangeboden, omdat de RS remmenupgrade veel beter is, maar wil toch kijken in hoeverre ik dit voor een leuke prijs kan gaan aanbieden met schijven, wat ook weer afhangt van het animo.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik rijd ook met de 285mm schijven, ktec brackets en klauwen met grotere diameter en moet zeggen dat het erg goed bevalt. moet alleen binnenkort eens andere blokken nemen.
Maar zoals al eerder gemeld gaat deze op slot. Loopt al een uitvoerig topic over!
Maar zoals al eerder gemeld gaat deze op slot. Loopt al een uitvoerig topic over!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams